Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand ervaring met benzo’s. Wat het effect is en wat een slimme dosis voor 1e keer is."
"Dopemonster zei: De dosering die je voorgeschreven wordt? Wat voor benzo's? Gewoon een lage dosering nemen. Benzo's zijn niet voor recreatief bedoelt zoals alcohol of ghb dus pas op want je raakt er snel aan verslaafd. Klik om te vergroten... Ja ik had gelezen dat heel verslavend is, maar had ook gelezen dat er een verschil is tussen benzo’s die eindige op lam en pam. Dat pam minder verslavend is weet alleen niet of dit waar is."
"Atomic Samurai zei: Ligt aan het soort en de dosering. Recreatief is het gewoon niet leuk. Je wordt emotioneel afgevlakt, passief en je IQ daalt naar een populair seks-standje. Als lamlegger om te slapen is naar mijn mening het enige goede gebruik van benzo’s samen met angstdemping in bepaalde gevallen. Doe wat meer research, want het forum staat vol met benzo verhalen. Goede en slechte. En please, neem de waarschuwingen serieus. Klik om te vergroten... Ja misschien is het beter om deze drug over te slaan😂"
"Kota zei: Persoonlijk vind ik da dikke zever. Ik heb het geluk dat ik nu al 2 jaar ervan af ben maar op die moment ging het me echt niet uitmaken wat voor benzoS ik kon krijge. Zolang ze maar werkte en me lieten slapen. Ik ben aan heel wat verslaafd, ik ben zef nog steeds niet in staat ma 4 jaar constant proberen om van de speed te blijven. Ma toch benk blij da het da is en al geen benzo's meer. Ik zeg niet dat iedereen er zo snel als mij verslaafd aan is, maar dit is gewoon niet het soort zaken waar je risico's wilt nemen of je kans toch wilt wagen. Klik om te vergroten... Ja ik laat benzo’s lekker links liggen dan."
"Iemand Alternatieve voor 3MMC? 3MMC geeft niet meer het leuke effect. Ik wil graag nieuwe dingen proberen. Liefste 3C’s maar maakt ook niet zoveel uit. Veel te veel keuze😂"
"Thunderdome zei: Is jullie drugsgebruik veranderd de afgelopen 2 jaar door deze pandemie? Zo ja, welke drugs ben je gaan gebruiken (of juist niet meer)? Zijn jullie andere drugs gaan gebruiken? Ik zelf gebruik dagelijks wiet, ben nog steeds van plan om dit jaar weer een tolerance break te doen (moet ik nog plannen). Maar mijn gebruik van wiet is tijdens de pandemie niet veranderd. Daarnaast ben ik vooral andere soorten drugs gaan gebruiken. Eerst gebruikte ik vaak de bekende partydrugs en met name stimulanten (speed, coke en xtc/mdma). Nu gebruik ik veel vaker middelen als Oxycodone (een opiaat voor de mensen die het niet kennen). Dit omdat ik dit veel prettiger vind in een thuiszetting. Zo ervaar ik dat tenminste. Tripmiddelen blijven bij mij ongewijzigd. Die gebruik ik enkele keren per jaar. Klik om te vergroten... Ja, Gebruikte eerst nooit en sinds Maart Februari 2021 voor het eerst een sigaret geprobeerd. Daarna eigelijk alleen maar gedaan als ik er zin in had nooit verslaafd geweest. Daarna jonko gedaan doe ik nog steeds wel is voor de fun. Rond september 1e keer XTC een kwartje gewoon thuis met een vriend uit verveling. Daarna weer lockdowns dus meer gebruiken uit verveling nog paar keer XTC gedaan ook gewoon overdag /buiten thuis of s’nachts op straat. Daarna werd het XTC gevoel niet meer zo leuk als het was en ben naar tijdje mee gestopt (alleen op feestjes gebruik ik nog). Rond oktober gingen we nieuwe drugs zoeken. We kwamen op 3MMC dat was toen nog gewoon online te koop. We hadden nog nooit gesnoven dus was allemaal nieuw en spannend. Gewoon een sleutelpuntje. Volgende dag hadden we het nog dus zagen dat mensen lijntjes legden wij dat ook doen. Gewoon heel stom namen we allebei best een lijn. We gingen Kapot Lekker! Dus ja weer kopen het viel nog mee. Rond december en vooral kerstvakantie ging het eigelijk helemaal fout. Uit verveling allemaal drugs geprobeerd (speed,3cmc,ketamine) en 3mmc toen van de straat gekocht en we gingen weer lekker dus kopen kopen kopen. Uiteindelijk bewust geworden van hoeveel we deden we snoven in 1 weekend 8 gram met 4 personen schrok er zelf van. Inmiddels wissel ik af met me vrienden wat we doen en kopen. Nieuwe dingen proberen enz. En 3MMC eigelijk niet meer. wellis andere drugs op feestjes en sols in het weekend. We willen in de volgende vakantie 1e keer truffels doen en nog een keertje ketamine. Lang verhaal dit😂"
"Addrera zei: Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb. Klik om te vergroten... Ik heb vaak 3mmc gebruikt en laats een keer van smartshop 3cmc. Ik vind het wel erg op elkaar lijken, maar van 3cmc heb je meer nodig, het effect is milder en duurt minder lang. Had wel minder last van craving."