Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiclazepam / bromazolam ervaring

diclazepam / bromazolam ervaring

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Welke dosering nam je?
Klik om te vergroten...
de dosering die er opo stond niet op gelet dus
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#2
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
6snot zei:
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Klik om te vergroten...
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heroïne: helemaal terug van weggeweest!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
Klik om te vergroten...
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
Klik om te vergroten...
4mmc was pure euforie. (Stim)
Psychedelics ook wel.

Disso totaal niet
Raar hoe iedereen zijn eigen drug heeft 🤣
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
4mmc was pure euforie. (Stim)
Klik om te vergroten...
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.

CuriousExplorer zei:
Raar hoe iedereen zijn eigen drug heeft 🤣
Klik om te vergroten...
Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.
Klik om te vergroten...
Enkel 4mmc.
Speed is mijn drug als ik saaie klusjes moet doen :tearsofjoy:
3mmc is leuk, maar mist de euforie.
cutepool zei:
Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
Klik om te vergroten...
Op dat gebied ben ik echt een leek.
Ik combineer uiterst zelden.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#9
2-CE / 1P-LSD was best euforisch voor mij
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
bromazolam geeft meer euforie dan diclazepam
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb bromazolam lange tijd geleden afgeschreven, omdat ik hem te sederend vond. Maar ik heb er nog een hoop liggen, dus misschien maar weer eens een kans geven..
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
bromazolam is wel echt lekker spul. dagenlang in dromerige, euforische toestand geweest. het leven is dan echt heel erg fijn.
d
ditjemeteendatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
bromazolam lijkt in mijn mening veel op alprazolam, ook erg euforisch. maar ik merk wel dat bij bromazolam er ietsjes geheugenverlies optreed (niet heel veel meer dan alpra en ZEKER niet zo erg als bij flu-alpra.) Hoewel ik zelf meer van etizolam ben, is bromazolam echt een aanrader!
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#14
6snot zei:
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Klik om te vergroten...
Diclazepam is een boost jonge, het is net of je 3 diazepam 10 slikt. Bromozolam ga ik morgen krijgen zien of het wat is ik heb zo'n mijn wantrouwen. Mijn beste kick haalde ik uit Flualprazolam, en Flunitrazepam, Clonazepam is een dreun voor je hoofd, kijk uit wat je daarmee doet want je flikkert zo van je stoel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Packjam zei:
Diclazepam is een boost jonge
Klik om te vergroten...
Welke dosering nam je?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Welke dosering nam je?
Klik om te vergroten...
De standaard pellet dosering is veelal 2,5 mg. Diclazepam heeft ongeveer een factor 10 qua potentie t.o.v. diazepam, dus als je 1 pellet inneemt klopt het wel ongeveer dat het lijkt alsof je 3 diazepam op hebt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
De standaard pellet dosering is veelal 2,5 mg. Diclazepam heeft ongeveer een factor 10 qua potentie t.o.v. diazepam, dus als je 1 pellet inneemt klopt het wel ongeveer dat het lijkt alsof je 3 diazepam op hebt
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar hoeveel nam jij? Een hele pil van 2,5 mg? Als ik het ga proberen begin ik met een halve of een kwart.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#18
bromazolam is heerlijk. doe het 1x en daarna een tijd niet meer, want het kan zo zijn dat je vijf dagen lang aan 1 stuk door wakker bent
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vchip zei:
bromazolam is heerlijk. doe het 1x en daarna een tijd niet meer, want het kan zo zijn dat je vijf dagen lang aan 1 stuk door wakker bent
Klik om te vergroten...
Komt een hoop poep uit, maar dit klopt wel
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Klopt. Maar hoeveel nam jij? Een hele pil van 2,5 mg? Als ik het ga proberen begin ik met een halve of een kwart.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat deze vraag bedoeld is voor @Packjam? Ik heb het ooit wel eens genomen, maar dat is jaren geleden. Kan het me niet herinneren. Maar 1 diclazepam 2,5 mg is al een vrij hoge dosis en werkt bovendien lang door vanwege de halfwaardetijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."