#1
de dosering die er opo stond niet op gelet dusWelke dosering nam je?
de dosering die er opo stond niet op gelet dusWelke dosering nam je?
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
4mmc was pure euforie. (Stim)Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.4mmc was pure euforie. (Stim)
Ja hè?Raar hoe iedereen zijn eigen drug heeft 🤣
Enkel 4mmc.Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.
Op dat gebied ben ik echt een leek.Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
Diclazepam is een boost jonge, het is net of je 3 diazepam 10 slikt. Bromozolam ga ik morgen krijgen zien of het wat is ik heb zo'n mijn wantrouwen. Mijn beste kick haalde ik uit Flualprazolam, en Flunitrazepam, Clonazepam is een dreun voor je hoofd, kijk uit wat je daarmee doet want je flikkert zo van je stoel.vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Welke dosering nam je?Diclazepam is een boost jonge
De standaard pellet dosering is veelal 2,5 mg. Diclazepam heeft ongeveer een factor 10 qua potentie t.o.v. diazepam, dus als je 1 pellet inneemt klopt het wel ongeveer dat het lijkt alsof je 3 diazepam op hebtWelke dosering nam je?
Klopt. Maar hoeveel nam jij? Een hele pil van 2,5 mg? Als ik het ga proberen begin ik met een halve of een kwart.De standaard pellet dosering is veelal 2,5 mg. Diclazepam heeft ongeveer een factor 10 qua potentie t.o.v. diazepam, dus als je 1 pellet inneemt klopt het wel ongeveer dat het lijkt alsof je 3 diazepam op hebt
Komt een hoop poep uit, maar dit klopt welbromazolam is heerlijk. doe het 1x en daarna een tijd niet meer, want het kan zo zijn dat je vijf dagen lang aan 1 stuk door wakker bent
Ik neem aan dat deze vraag bedoeld is voor @Packjam? Ik heb het ooit wel eens genomen, maar dat is jaren geleden. Kan het me niet herinneren. Maar 1 diclazepam 2,5 mg is al een vrij hoge dosis en werkt bovendien lang door vanwege de halfwaardetijd.Klopt. Maar hoeveel nam jij? Een hele pil van 2,5 mg? Als ik het ga proberen begin ik met een halve of een kwart.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."