Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiclazepam / bromazolam ervaring

diclazepam / bromazolam ervaring

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
Klik om te vergroten...
al 11 jaar geen hero en base gehad
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Packjam zei:
al 11 jaar geen hero en base gehad
Klik om te vergroten...
Goedzo houden zo, maar jij was toch zo van de lean? Waarom ben je zo into die lean zooi als je bekend bent met hero?
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik neem aan dat deze vraag bedoeld is voor @Packjam? Ik heb het ooit wel eens genomen, maar dat is jaren geleden. Kan het me niet herinneren. Maar 1 diclazepam 2,5 mg is al een vrij hoge dosis en werkt bovendien lang door vanwege de halfwaardetijd.
Klik om te vergroten...
Met een halve beginnen is altijd wijs
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Packjam zei:
Met een halve beginnen is altijd wijs
Klik om te vergroten...
Ligt eraan..... Ik neem alleen blauwe pillen aka oxycotin 30mg of diazepam 10mg die halveer ik nooit!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bromazolam (dosis 3mg oraal) vind ik persoonlijk fijne benzo, zowel om er nog even op wakker te blijven, lekker wat zorgeloos n licht euforisch gevoel en ga ik na inname, snel erna mn bedje in, dan slaap ik er lekker op en bij wakker worden, echt fris wakker en dit laatste is ook meestal hoe ik het gebruik. Ik vind deze in z'n totaliteit zeker niet de mindere van Etizolam en Flualprazolam, integendeel, bij Bromazolam, geeft 1 dosis v 3mg (bij sporadisch gebruik) steeds een constant zelfde effect, daar waar ik bij Etizolam vaak graving had.
Diclazepam was voor mij minder een inslaper, deze is echt über angstremmend, chill en kalmerend om wat zorgeloos in de sofa te liggen.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
Klik om te vergroten...
Ben ik het niet mee eens, Clonazepam Sandoz maakt je niet moe maar relaxes the fhunk out of you
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#7
johndeertrekker zei:
bromazolam geeft meer euforie dan diclazepam
Klik om te vergroten...
Ik had een keer een afspraak de volgende dag 11 uur met ov, ik nam om 23 uur een Diclazepam in, en schrok de volgende dag wakker om 12 uur 's middags,(moest zeiken als een paard) is me daarna nooit meer gebeurd met de dicla, het is ook niet meer te krijgen jammer genoeg, maar dat is pas een slaappil wow, ik wist niet meer hoe mijn pc werkte (ben ict'er) ik was totaal van de wereld nog nog een uur er na.

Heb wat Bromazolam poeder gekocht met propyleen glycol genoeg voor 66 x 3ml of mg, en ja geeft wel euforie, maar als je er bij gaat drinken valt je hoofd steeds op je schouders. Bromazolam is wel één van de beste die over gebleven is na de ban op de nu verboden ones. Op één dag 5 x 3ml in mijn mond gesquirt en je bent wel een stukje tijd kwijt, en ik kan een goeide glas wijn niet laten staan, maar euforisch? Jazeker, ja het is geen coke of heroïne als je voor die euforie zoekt. Ik kom nog uit de Rohypnol tijd. 25 jaar niks anders dan af en toe een diazepammetje, maar die RC's opende mijn ogen, en ja Bromazolam geeft meer euforie dan Diclazepam
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Packjam zei:
Ik had een keer een afspraak de volgende dag 11 uur met ov, ik nam om 23 uur een Diclazepam in, en schrok de volgende dag wakker om 12 uur 's middags,(moest zeiken als een paard) is me daarna nooit meer gebeurd met de dicla, het is ook niet meer te krijgen jammer genoeg, maar dat is pas een slaappil wow, ik wist niet meer hoe mijn pc werkte (ben ict'er) ik was totaal van de wereld nog nog een uur er na.

Heb wat Bromazolam poeder gekocht met propyleen glycol genoeg voor 66 x 3ml of mg, en ja geeft wel euforie, maar als je er bij gaat drinken valt je hoofd steeds op je schouders. Bromazolam is wel één van de beste die over gebleven is na de ban op de nu verboden ones. Op één dag 5 x 3ml in mijn mond gesquirt en je bent wel een stukje tijd kwijt, en ik kan een goeide glas wijn niet laten staan, maar euforisch? Jazeker, ja het is geen coke of heroïne als je voor die euforie zoekt. Ik kom nog uit de Rohypnol tijd. 25 jaar niks anders dan af en toe een diazepammetje, maar die RC's opende mijn ogen, en ja Bromazolam geeft meer euforie dan Diclazepam
Klik om te vergroten...
Hahah ik moest lachen om het feit dat je als ict'er je pc niet meer kon sturen. Na de Etizolam ban is Bromazolam voor mij de vervanger geworden.
Rust in vrede Etizolam ;'(
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bromazolam is nog enigszins recreatief te noemen. Inderdaad wat meer euforisch. Maar om de euforie zou ik het niet doen. Dan is een candyflip met k-hole in de staart een leukere kanshebber.

Diclazepam is heel functioneel om k.o. op te gaan als je de pyro pijp niet weg kan leggen en al 3 dagen aan een stuk aan het vapen bent.
Of om de rebound van kortdurende benzos wat te verzachten. Maar verder is er weinig recreatief aan.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Welke dosering nam je?
Klik om te vergroten...
de dosering die er opo stond niet op gelet dus
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#11
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
6snot zei:
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Klik om te vergroten...
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heroïne: helemaal terug van weggeweest!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
Klik om te vergroten...
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.
Klik om te vergroten...
4mmc was pure euforie. (Stim)
Psychedelics ook wel.

Disso totaal niet
Raar hoe iedereen zijn eigen drug heeft 🤣
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
4mmc was pure euforie. (Stim)
Klik om te vergroten...
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.

CuriousExplorer zei:
Raar hoe iedereen zijn eigen drug heeft 🤣
Klik om te vergroten...
Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
cutepool zei:
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.
Klik om te vergroten...
Enkel 4mmc.
Speed is mijn drug als ik saaie klusjes moet doen :tearsofjoy:
3mmc is leuk, maar mist de euforie.
cutepool zei:
Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
Klik om te vergroten...
Op dat gebied ben ik echt een leek.
Ik combineer uiterst zelden.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#18
2-CE / 1P-LSD was best euforisch voor mij
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
bromazolam geeft meer euforie dan diclazepam
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb bromazolam lange tijd geleden afgeschreven, omdat ik hem te sederend vond. Maar ik heb er nog een hoop liggen, dus misschien maar weer eens een kans geven..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."