#1
al 11 jaar geen hero en base gehadNee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.