Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bromalozam is mijn lievelings nadat etilozam verbannen is. Euforisch of recreatief ik het niet per se, maar ik hou van het sederende effect en gewoon een beetje dood voor me uit staren naar een of andere realityshow. Het ligt er echt aan wat je lekker vind en wat je er zelf ook van maakt."
"Hallo allemaal, Speed is vrijwel de enige drug die ik gebruik naast af en toe trippen op paddos of 2cb. Ik begin me er een beetje mee te vervelen, en mis toch wat vaagheid en ongeremdheid zonder dat ik meteen in een ander universum beland. Nu valt mijn oog op kratom of Phenibut, en vroeg ik mij af of iemand hier dit aanraad en ervaring heeft? Ik sta ook evt open voor benzos alleen is het probleem dat de aanbieding van de online apotheker veel te sterk is en ik benzos direct uit bereik moet hebben zodra ik ben uitgedrugst. wiet, alcohol en ghb kan ik me al helemaal niet mee gedragen groetjes en kusjes"
"FredKroket zei: Geen ervaring mee maar wel interesse in. Heb in februari een feestje staan waar ik dit wellicht ga proberen. Via de zoekfunctie wel het eea gevonden, ook wat reports: Resultaten voor zoekopdracht: Phenibut speed drugsforum.nl Klik om te vergroten... Thanks bestie! Ik heb oxazepam bemachtigd en zal laag doseren naast mān pep . Is toch wel de āveiligsteā van alle benzos. Kratom is onderweg dus zal deze combi ook snel meemaken."