Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAndere kant van 3MMC ontdekt

Andere kant van 3MMC ontdekt

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker snuiven word je hard van! Een traantje tijdens het proces kan absoluut geen kwaad.

Ik vind persoonlijk de werking bij snuiven het fijnst en niet zo last met snuiven van 3/4mmc.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste lezers,

ik gebruik sinds een maand of 2 af en toe wel eens 3mmc. Nu had ik dinsdag middag voor het eerst een bommetje gedaan met +- 250mg. Na een half uurtje klapte hij in alsof ik verse mdma kristallen door m’n neus heb gegooid. Wat een gevoel zeg. Kippenvel over mijn hele lichaam. Super praatgraag en ik wou knuffelen! En het kippenvel gevoel over mijn hoofd maakte toch ook enigszins geil. Alsof er een vrouw door je haren zit te friemelen. Omhoog kreeg ik m niet, Maarja waren nog zat andere dingen te doen.

Vervolgens ben ik 3 sleutelpunten verder en is het 00.00 uur. Ik zat nogsteeds kneitertje hard te gaan op dit spul. Maar dan kijk je op de klok en dan begint het 3mmc grapje. Het stemmetje in je hoofd ziet dat het bedtijd is. En zegt: rook nog maar even een sigaretje, daarna nog een laatste sleutelpunt en dan lekker naar bed. En daar ga je, op naar bed maar na een half uur nogsteeds door het internet te scrollen. En dan toch maar nog even roken. En het zelfde riedeltje opnieuw en opnieuw. En dan ineens is het 07.00 en moet je je al weer gaan opfrissen om weer een dag te functioneren. Ik pak mijn tas, jas en mijn portemonnee. Met dat ik naar buiten loop merk ik hoe moe mijn hoofd is op dat moment. Dus ik loop terug naar binnen om mijn snuif op te halen, ik ga het anders echt niet volhouden. Eenmaal aangekomen op mijn studie kak ik helemaal in en ik ga even naar de wc. En toen ik mijn zakje wou pakken begonnen mijn handen flink te trillen. Maar ik moet wel anders ben ik niets meer waard vandaag.

Dit is nog 5 keer gebeurd tijdens mijn dag op de studie. Hup trein terug naar huis. Naar binnen en alles word anders. Ik neem nog een snuif voor ik mijn zakje opberg. En loop naar mijn doosje toe om mijn zakje weer in te leggen en zie dat ik nog maar n halve gram over heb van de 3 dat ik al weken had liggen. Dan word je wel even geconfronteerd. Maarja geen weg meer terug. Het zit al in mijn bloed. Ik snuit mijn neus met volle kracht om nog enigszins iets van mijn laatste snuif eruit te krijgen. Maar meer dan wat snot en een beetje bloed kwam er niet uit. Ik voelde me beschaamd van mezelf en ga de was maar doen. Pleur wat eten in de magnetron 3 minuten later “Ping”. Ik schep mijn eten op en begin ineens door het geluid van mijn wasmachine een radio zender te horen. Dus ik loop alle radio’s in huis na of ik er niet eentje aan heb gelaten. Zal wel aan mij liggen denk ik. Ik loop met mijn eten naar de woonkamer, leg mijn beentjes omhoog en zet Family Guy op. De katten kwamen even hallo zeggen en een kus halen. Die ze ook allebei kregen. Sinds die kus continu een kattenhaar in mijn mond gehad, dacht mijn gevoel tenminste. Na dat ik het eten op had keek ik even in de spiegel om te kijken of ik er enigsins normaal uit zag. Ik zag wat tussen mijn tanden zitten, dus ik haal een tandenstoker en wil het weghalen. Maar elke keer als ik het eruit wou halen. Zat t weer bij een andere tand. Toen wist ik t zeker; ik ben aan het trippen en moet nu goed opletten.

Ik ben naar bed gegaan rond 23.00 toen het even wel erg hard ging. Terwijl de wasmachine begint te centrifugeren en ik het liedje vergeleek met Linkin park, legde ik mijn mobiel weg en zag ik al mijn bewegingen in slowmotion. Dus ik ging slapen om er doorheen te gaan. Dit is mij gelukkig goed afgegaan. Maar werd echt beroerd wakker vanochtend en zodra er ook maar in mijn gedachte kwam dat een lijntje 3mmc dit oplost ben ik naar m’n doosje gelopen. En heb dat spul in de wc gegooid. Ik ben er klaar mee. Wat begon als een leuke vibe een paar maandjes terug. Heeft best wel een vervelende andere kant laten zien.

Groetjes,
J




Ik weet dat mijn gebruik niet goed was de afgelopen dagen. Maar wou het toch delen!
ik wist niet zeker of het een tripreport genoemd kan worden. Dus hij mag eventueel verplaatst worden.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#3
De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken :tearsofjoy:
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpeedPiet zei:
De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja vond ik tijdens het gebruik ook. Maar had die sleutelpuntjes er niet bij moeten doen. Voel me nogsteeds hondsberoerd en heb net tijdens een dutje voor t eerst slaapverlamming meegemaakt
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja slikken is chill maar duurt langer en je moet het op een lege maag nemen. Snuiven? Leg gewoon n lijn van 200, naar binnen, tien seconden huilen, een uur/half trekken, herhalen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat je omschrijft zijn typische stim-slaaptekort-hallucinaties. Als je niet slaapt, gaan je hersenen dit soort shit nu eenmaal doen. Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar. Dat is met ‘gewoon’ nuchter slaaptekort of met ‘gewoon’ een of enkele nachten pep-doorhalen al het geval. Laat staan met een middel wat ook nog behoorlijk op je serotonine inwerkt, wat de neiging tot serieus hallucineren alleen maar verder vergroot.

Goed dat je letterlijk en figuurlijk in de spiegel keek en jezelf een halt toe hebt geroepen, want eenmaal op zo’n punt aangekomen takelt het alleen maar verder af. Verstandig dat je het restje weg hebt gedaan! Uitstel van executie (en een executie die langer en pijnlijker wordt naarmate je verder uitstelt) is sowieso geen oplossing en het is goed dat je actief ingrijpt op het moment dat je dat nog beseft.

Leuk stofje, 3-MMC, maar voor sporadisch zeer kortdurend gecontroleerd gebruik. Veel mensen kunnen het daar niet bij laten.

Is de kater inmiddels een beetje beter uit te houden? Slaapverlamming schrijf je, dit heb ik vroeger ook wel meegemaakt na teveel MDMA! Heel duidelijk causaal verband.

Weet dat deze symptomen te wijten zijn aan de tekorten aan stofjes en dat dit tijdelijk is. Voel jezelf niet té schuldig, het zal wegtrekken over de dagen. Sterkte!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben echt een linkerkanter maar onderkant nee das nieuw voor mij
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#8
De craving om tegen beter weten in tóch bij te pakken is heel herkenbaar.
Zo in de trant van “het is nou toch al stuk”…
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#9
erg knap dat je het weg heb gedaan ipv meer halen of door gaan veel doen dat dus en hebben een verslaving t pakken dit zijn wel de red flags dat als je door gaat elke dag zo dat je een probleem t pakken heb
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpeedPiet zei:
De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraatPiraat zei:
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
Klik om te vergroten...
Slikken en boofen vond ik altijd enorm tegenvallen. Geen dikke geile rush, alleen wat alertheid.
Dus stellen dat iedereen dit zou moeten gaan doen heeft geen zin.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Wat je omschrijft zijn typische stim-slaaptekort-hallucinaties. Als je niet slaapt, gaan je hersenen dit soort shit nu eenmaal doen. Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar. Dat is met ‘gewoon’ nuchter slaaptekort of met ‘gewoon’ een of enkele nachten pep-doorhalen al het geval. Laat staan met een middel wat ook nog behoorlijk op je serotonine inwerkt, wat de neiging tot serieus hallucineren alleen maar verder vergroot.

Goed dat je letterlijk en figuurlijk in de spiegel keek en jezelf een halt toe hebt geroepen, want eenmaal op zo’n punt aangekomen takelt het alleen maar verder af. Verstandig dat je het restje weg hebt gedaan! Uitstel van executie (en een executie die langer en pijnlijker wordt naarmate je verder uitstelt) is sowieso geen oplossing en het is goed dat je actief ingrijpt op het moment dat je dat nog beseft.

Leuk stofje, 3-MMC, maar voor sporadisch zeer kortdurend gecontroleerd gebruik. Veel mensen kunnen het daar niet bij laten.

Is de kater inmiddels een beetje beter uit te houden? Slaapverlamming schrijf je, dit heb ik vroeger ook wel meegemaakt na teveel MDMA! Heel duidelijk causaal verband.

Weet dat deze symptomen te wijten zijn aan de tekorten aan stofjes en dat dit tijdelijk is. Voel jezelf niet té schuldig, het zal wegtrekken over de dagen. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.

net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.

die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Ik ben echt een linkerkanter maar onderkant nee das nieuw voor mij
Klik om te vergroten...
Dit begrijp ik niet haha
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Weet je hoe kut dit is als je muziek maakt. 😅
t
tess69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb toch 2 bev
cutepool zei:
Ja slikken is chill maar duurt langer en je moet het op een lege maag nemen. Snuiven? Leg gewoon n lijn van 200, naar binnen, tien seconden huilen, een uur/half trekken, herhalen
Klik om te vergroten...
lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt niet
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
tess69 zei:
ik heb toch 2 bev

lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt niet
Klik om te vergroten...
Het bijt even. Soms kan het zo zijn dat de 3/4mmc vlokkerig word. Dan snuif je grotere vlokken op wat pijn kan doen. Een free-pass is er sws niet.
I
IkweetgeengoeienAmLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
Klik om te vergroten...
Nog nooit 3mmc gesnoven, ik wil ook niet snuiven, m’n broer had nog 3mmc pillen liggen van 150mg en die waren perfect. Ik kon super lang door en ging veel praten. Nu slik ik poeder omdat die pillen op zijn en ik voel eigenlijk niet meer dan alertheid en een energie kick. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd? En hoe is 3mmc voor je maag als je het slikt?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sonja Nakker zei:
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.

net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.

die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..
Klik om te vergroten...
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ChefCurry zei:
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
Klik om te vergroten...
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dupont zei:
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
Klik om te vergroten...
Hoe confronterend het ook klinkt. Ben ik het hier volledig mee eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."