"Nihilist88 zei:
Was omdat jij over scheikundige godslastering begon😉
Voor de rest geef ik jou mbt effecten, 1000% gelijk, zeker op vlak vd 6apb, da's ook geen stim waar ik iets v pep ervaar en wat jij ook beschrijft.
4-FMA is duidelijk meer de pep energie, maar niet kei strak en toch duidelijk met een extra touch, socialer, vrolijker, gewoon niet zo'n opgefokt Duracell konijn.
Klik om te vergroten...
Hi,
Ik zie dat jij redelijk bekend bent met drugs en 4fa en 6amp.
Zou fijn zijn als je mee wilt lezen. Ik heb zaterdag 4fmp gedaan, volgens m’n broer 4fmp en geen 4fa, maar kon ook 4fa zijn volgens hem, hij heeft deze pillen al een tijdje liggen ( logisch aangezien ze nu niet meer te krijgen zijn ), in Duitsland gingen wij naar een festival, mn broer waarschuwde al dat ik er niet teveel van moest verwachten, ik wilde namelijk een keertje lekker goed gaan, festival in Duitsland heb je niet elke week ( normaal doseer ik heel laag, Max 300mg mdma, 190cm, 75KG EN 18J btw ). Daarin tegen gooien vrienden 2/3/4 pillen achterover en staan er idioot achtig bij. Dit wil ik niet. Maar een beetje hard gaan wil ik wel, dus 4fmp geprobeerd op aanrader van m’n broer.
21:00 genomen, 21:45 voelde ik wat, veel energie, pijn in rug en benen was volledig weg. Ben lekker gaan dansen en was goed gefocust op de muziek, beetje mdma achtig. Ik merkte idd een kleine serotonine rush, maar niet veel en dit heb ik sowieso snel op festivals ook nuchter, de vibe en de mensen en het aanwezig mogen en kunnen zijn, ook ben ik heeel sociaal met of zonder drugs, ik praat met iedereen. Toch merkte ik wel wat verschil, met gesprekken voeren merkte ik dat ik super geïnteresseerd was in iemands verhaal en alles heel goed in me opnam, 1 op 1 gesprek gehad met een Nederlander en ik weet alles nog wat die deed, daardoor klikte het ook heel goed, ik wilde hem echt goed leren kennen dus de gesprek stof was niet zo basis zoals vaker op een festival wel het geval is. Dit effect herken ik overigens van 3mmc. Die jongen een knuffel gegeven dus kleine serotonine rush was er zeker, voor de rest heeel energiek gedanst, de muziek was top en ik werd maar niet moe. 2:00 kwam waar m’n broer voor waarschuwde, energiek en wat meer praten, dat is het eigenlijk. Toen ben ik mdma gaan likken, rond de 250mg heb ik gelukt toen de klok 6:00 aantikte ( +1u achteruit gegaan ), nog nooit zo hard gegaan op mdma, m’n scherm was eventjes beetje wazig en ogen voelde alsof ze er uit vielen, nu voelde ik hoe m’n vrienden erbij liepen. Eventjes gaan zitten en alles ging voor de rest goed en tot einde ( 9:00, 13u lang geweest en maximaal 30min gezeten ) volgehouden uiteraard door de 4f. Daarna ketamine geslikt, air ketamine, jij had het over ketaminerc misschien is dat hetzelfde. 150mg in een bommetje gedaan en 12:00 geslikt, joint gerookt en 12:25 werkte het, air keta is vooral op geest zegt m’n broer en dit klopt, ik tripte echt wel heel hard, maar had wel controle en ik tripte leuk! Icm jonko en mdma en 30u wakker ook beetje gaan hallucineren, al met al goede 4f en keta ervaring.
Maar 4f is leuk, maar merkte toch dat ik meer wilde, vandaar mdma gaan likken. Heb jij een drug die iets meer geeft dan 4f, maar niet zo erg als xtc, is 6amp zoiets of totaal anders?
Zou hier graag antwoord op willen en sorry voor het extreem lange verhaal"
In: 4-FMA en dopamine reset
1-1-2024