#1
16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofzVolgensmij heeft pyra wel een hele lange halfwaardetijd, dat is wel minder..
16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofzVolgensmij heeft pyra wel een hele lange halfwaardetijd, dat is wel minder..
Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofz
Drugs die werken met halfwaardetijd zal de dosis steeds van gehalveerd worden. Dat betekent eigenlijk dat hoe meer je in je bloed hebt, hoe meer je lichaam er in absolute zin van afbreekt. Probeer het maar eens op je rekenmachine:Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?
Hoi!Wie kan mij helpen?
Mijn vriendin en ik hadden het op dit punt - in onze beleving - goed voor elkaar⊠Maar helaas lopen we nu ergens tegenaan. Lekker cryptisch! Maar het zit zo:
Zo nu en dan - gemiddeld 1 keer per 3 Ă 4 weken - plannen we een lekker dagje. In dit geval houdt dat in dat we soms met zân 2en, soms met 1 of 2 vrienden erbij ergens halverwege de middag beginnen met een drankje en andere versnaperingen. Meestal gebruiken we op zoân dag 2 (heel soms 3) verschillende stimulanten (uiteraard meerdere bijpakmomenten). Bijvoorbeeld pep en 2FA of 3FA of 3MMC (al is die nu op helaas). We zijn natuurlijk geen jonge goden meer, dus ergens in de loop van de nacht (laten we zeggen tussen 2 en 4 uur) willen we meestal wel naar bed om toch minimaal nog een uur of 5 (langer altijd goed đ) te slapen. Hele weekenden doorhalen zit er voor mij niet meer in en waarschijnlijk is dat maar goed ook. đ
Nu ben ik bekend met de algemene waarschuwingen op sites als PsychonautWiki over de risicoâs van het combineren van stimulanten met thienzodiazepines (waar bij mijn weten Etizolam onder valt). Maar na destijds de nodige informatie te hebben gelezen, besloot ik het toch te kopen (dat mocht/kon toen nog). En dat werkte fantastisch. Over het algemeen namen we 2 pilletjes van 2mg (een sterke dosis zit dacht ik tussen de 2 en 5mg). Met meestal als resultaat dat we sliepen als roosjes en opmerkelijk fit wakker werden (ook na 4 Ă 5 uur slapen). Een enkele keer nam ik er 3, als ik weer eens niet goed op de tijd had gelet en dus te laat nog wat naar binnen had gewerkt waardoor 2 etizolam het trucje niet deed. 6mg is vrij veel, maar ik ben dan wel weer ruim 2 meter en weeg zoân 130 kilo.
Anyway, onze Etizolam is inmiddels op. Dus ik ging op zoek naar een vervangend middel. Een vriend van me raadde me Pyrazolam aan. Dus ik op zoek naar informatie. Ik wist al dat ook voor de combinatie stimulanten en benzodiazepines wel gewaarschuwd wordt. Maar na het lezen van de nodige informatie toch maar besteld om eens te proberen⊠Nu is dus het probleem dat mijn vriendin en ik totaal verschillend reageren op het middel. Zij valt echt als een blok in een haast comateuze slaap (met 1 pil van 3mg). Maar ik blijf echt klaarwakker. En ik voel me best chill hoor, maar ik slaap nog geen minuut⊠Dat is nu 2 keer gebeurd. Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij). Voelt niet vervelend overigens. Ik ben bekend met de halfwaardetijden en zo, maar ik vind het verschil in effect tussen ons wel erg groot. Iemand gedachten hierover?
Nu zeggen sommige mensen misschien: neem er dan nog 1 pilletje bij. Maar ik las dat een sterke dosis op 3 Ă 4 mg zit. Nog 1 erbij betekent 6mg (want die klotepilletjes zijn niet te breken joh) en dat vind ik dan wel weer vrij heftig eigenlijk.
Mijn vraag aan jullie:
Wat zouden jullie doen: toch de volgende keer proberen of het wel lukt met 2 Pyrazolam? Of een ander middel bestellen, zoals bijvoorbeeld Bromazolam (waar ik overigens veel minder informatie over kan vinden), of nog een ander middel (legaal dus makkelijk verkrijgbaar)?
Alvast bedankt!
Dit zijn tekenen dat je (te)veel hebt genomen, maar dat het stimulerende effect gewoon nog te sterk is om te slapen.Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij).
Ja das niet lekker nee, maar ik slik het gewoon door dus geen idee. 6mg is wel veel dus mag ook wel dat je daar wat van voeltHey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.
Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoelDoor benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
Dissociatieven zijn een drug of choice, you love it or hate it. Wat bedoel je met prippy gevoel?Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel
Pellets zwaar underdosed, wat opzoekwerk gedaan, weet de dosis nu niet exact meer uit het hoofd, maar werd voorgeschreven rond de 30-40mg ofzo.Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:
Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur Ă 1,5 uur geleden genomen)âŠ
Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op mân mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren,
En @Nihilist88Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
drugsforum.nl
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.
Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.
Lees je aub eerst goed in voor je âzomaarâ wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjesâŠ
En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:
Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam
drugsforum.nl
Ivm Pyrazolam had ik dat ook zo begrepen, uit ervaringen en drugsinfo-sites.Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.
En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:
Vroeg op moet đBroma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg đ„° Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed
Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.
Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."