Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazelam vs pyrazolam

Bromazelam vs pyrazolam

66 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Volgensmij heeft pyra wel een hele lange halfwaardetijd, dat is wel minder..
Klik om te vergroten...
16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofz
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofz
Klik om te vergroten...
Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?
Klik om te vergroten...
Drugs die werken met halfwaardetijd zal de dosis steeds van gehalveerd worden. Dat betekent eigenlijk dat hoe meer je in je bloed hebt, hoe meer je lichaam er in absolute zin van afbreekt. Probeer het maar eens op je rekenmachine:

10Ă·2=5
5+10=15
15Ă·2=7,5
7,5+10=17,5
17Ă·2=8,75
8,75+10=18,75
18,75Ă·2=9,375
9,375+10=19,375
19,375Ă·2=9,6875

Je kruipt steeds dichter naar de 10 toe, maar aantikken zul je hem nooit. Dus stel de halfwaardetijd van diazepam is drie dagen, en je neemt iedere dag 10mg, dan zal de waarde in je bloed nooit boven de 30mg equivalent komen.

Wiskunde, bitch 💁💁
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.

Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
A_Lad_Insane zei:
Wie kan mij helpen?

Mijn vriendin en ik hadden het op dit punt - in onze beleving - goed voor elkaar
 Maar helaas lopen we nu ergens tegenaan. Lekker cryptisch! Maar het zit zo:

Zo nu en dan - gemiddeld 1 keer per 3 à 4 weken - plannen we een lekker dagje. In dit geval houdt dat in dat we soms met z’n 2en, soms met 1 of 2 vrienden erbij ergens halverwege de middag beginnen met een drankje en andere versnaperingen. Meestal gebruiken we op zo’n dag 2 (heel soms 3) verschillende stimulanten (uiteraard meerdere bijpakmomenten). Bijvoorbeeld pep en 2FA of 3FA of 3MMC (al is die nu op helaas). We zijn natuurlijk geen jonge goden meer, dus ergens in de loop van de nacht (laten we zeggen tussen 2 en 4 uur) willen we meestal wel naar bed om toch minimaal nog een uur of 5 (langer altijd goed 😝) te slapen. Hele weekenden doorhalen zit er voor mij niet meer in en waarschijnlijk is dat maar goed ook. 😎

Nu ben ik bekend met de algemene waarschuwingen op sites als PsychonautWiki over de risico’s van het combineren van stimulanten met thienzodiazepines (waar bij mijn weten Etizolam onder valt). Maar na destijds de nodige informatie te hebben gelezen, besloot ik het toch te kopen (dat mocht/kon toen nog). En dat werkte fantastisch. Over het algemeen namen we 2 pilletjes van 2mg (een sterke dosis zit dacht ik tussen de 2 en 5mg). Met meestal als resultaat dat we sliepen als roosjes en opmerkelijk fit wakker werden (ook na 4 à 5 uur slapen). Een enkele keer nam ik er 3, als ik weer eens niet goed op de tijd had gelet en dus te laat nog wat naar binnen had gewerkt waardoor 2 etizolam het trucje niet deed. 6mg is vrij veel, maar ik ben dan wel weer ruim 2 meter en weeg zo’n 130 kilo.

Anyway, onze Etizolam is inmiddels op. Dus ik ging op zoek naar een vervangend middel. Een vriend van me raadde me Pyrazolam aan. Dus ik op zoek naar informatie. Ik wist al dat ook voor de combinatie stimulanten en benzodiazepines wel gewaarschuwd wordt. Maar na het lezen van de nodige informatie toch maar besteld om eens te proberen
 Nu is dus het probleem dat mijn vriendin en ik totaal verschillend reageren op het middel. Zij valt echt als een blok in een haast comateuze slaap (met 1 pil van 3mg). Maar ik blijf echt klaarwakker. En ik voel me best chill hoor, maar ik slaap nog geen minuut
 Dat is nu 2 keer gebeurd. Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij). Voelt niet vervelend overigens. Ik ben bekend met de halfwaardetijden en zo, maar ik vind het verschil in effect tussen ons wel erg groot. Iemand gedachten hierover?

Nu zeggen sommige mensen misschien: neem er dan nog 1 pilletje bij. Maar ik las dat een sterke dosis op 3 Ă  4 mg zit. Nog 1 erbij betekent 6mg (want die klotepilletjes zijn niet te breken joh) en dat vind ik dan wel weer vrij heftig eigenlijk.

Mijn vraag aan jullie:

Wat zouden jullie doen: toch de volgende keer proberen of het wel lukt met 2 Pyrazolam? Of een ander middel bestellen, zoals bijvoorbeeld Bromazolam (waar ik overigens veel minder informatie over kan vinden), of nog een ander middel (legaal dus makkelijk verkrijgbaar)?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Hoi!
Een benzo is een handig hulpmiddel, maar jezelf in slaap forceren als de stimulant nog niet uitgewerkt is, is een gevaarlijk spelletje. Je gebruikt stimulerende stoffen die jouw heel graag wakker houden, waardoor je best wel extreme doses nodig hebt.
A_Lad_Insane zei:
Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij).
Klik om te vergroten...
Dit zijn tekenen dat je (te)veel hebt genomen, maar dat het stimulerende effect gewoon nog te sterk is om te slapen.

Wat je beter kunt doen is wachten tot de stimulant bijna helemaal is uitgewerkt. Dat kost helaas een aantal uren afhankelijk van wat je gebruikt, maar is wel de veiligste manier. Als je lichaam dan wat meer tot rust is gekomen, kun je met een normale dosis benzo dat laatste zetje geven om te slapen.

Het gevaar van gaan slapen op zeer hoge dosis benzodiazepinen onder invloed van stimulanten: het lukt om de stimulant te 'counteren' en je valt in slaap. Vervolgens werkt de stimulant uit, maar de benzo niet. Op dat moment zakt de stimulerende werking op jouw hart en ademhaling en zakt je hartslag en ademhaling frequentie. Je kan dan in een (lichte) comateuze toestand raken waardoor het zuurstofgehalte in je bloed daalt met hersenschade als gevolg.

Het loopt niet zo snel fataal af zolang je niet met andere downers combineert hoor, maar ik zeg het alleen om het risico te schetsen. Wat het risico wel enorm laat toenemen is als je er ook alcohol bij drinkt bijvoorbeeld.

Als laatste wil ik zeggen dat bromazolam een sterkere hypnotische werking heeft dan pyrazolam, daarom is het inderdaad meer geschikt om in slaap te vallen. Bromazolam is daarom ook wel berucht om zijn comateuze werking als je hoog doseert, en 3mg/1 pellet is al een hoge dosis.

Be safe en geniet van de drugs :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Practuna zei:
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.

Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
Klik om te vergroten...
Ja das niet lekker nee, maar ik slik het gewoon door dus geen idee. 6mg is wel veel dus mag ook wel dat je daar wat van voelt
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#7
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Practuna zei:
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
Klik om te vergroten...
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
Klik om te vergroten...
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Practuna zei:
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel
Klik om te vergroten...
Dissociatieven zijn een drug of choice, you love it or hate it. Wat bedoel je met prippy gevoel?
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer ik net wat te veel had genomen (nasaal) kon ik nog al rare gedachte gang krijgen maar zolang het op lage dosis bleef gaf het een aangenaam alcohol-achtig gevoel (waar ik naar op zoek ben) helaas zit daar een dunne lijn tussen, het is lastig te dosering, btw vond het dit gebeurde minder snel in gezelschap van mijn buurman.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pleuny zei:
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
Klik om te vergroten...
Pellets zwaar underdosed, wat opzoekwerk gedaan, weet de dosis nu niet exact meer uit het hoofd, maar werd voorgeschreven rond de 30-40mg ofzo.
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)

N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bromazolam 3mg vind ik best fijne benzo, word er chill rustig van, om dan binnen anderhalf uur lekker te slapen tussen 6-8u en fris wakker.

Pyrazolam heb ik nog niet apart genomen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat deze niet zo'n inslaper was. Maar toen ik deze anflderhalf u later nam op Flubromazolam, viel ik als een blok in slaap in de sofa, met tv n lichten nog aan.
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#15
A_Lad_Insane zei:
Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)

Klik om te vergroten...

Nou, toen ik na 2,5 uur nog niet sliep, heb ik toch die 2e pyrazolam maar genomen. Even wat geinige filmpjes gekeken buiten want ik wilde nog even roken. Daarna weer naar bed (m’n vriendin sliep al uren als een roosje)
 Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren, behalve dat ik om 13.00 uur wakker werd, heerlijk geslapen, maar m’n bril nog op m’n kop en telefoon naast m’n kussen in plaats van aan de oplader


Lekkere slaappartij hoor, maar toch ook wel weer ‘heavy’
 Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.


A_Lad_Insane zei:
Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren,
Klik om te vergroten...
Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes


A_Lad_Insane zei:
Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
Klik om te vergroten...
En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.



Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes



En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

No worries! Ik lees me altijd wel in voordat ik iets gebruik. Dat zal ik zeker ook doen met Bromazolam. :)

Maar dank voor je waarschuwing!
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb pyrazolam juĂ­st ervaren als fijne kalmte waarna ik vrij snel heerlijk in slaap viel. Ook na meerdaags gebruik (die 20 a 25 stuks was 20 a 25 dagen lekker in slaap vallen -doe dit me niet na!) geen gekke roes in de ochtend. Bromazolam was bij mij snoeihard slapen. Ook totale dufheid bij het 's ochtends wakker worden. Daar is genoeg over te vinden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.

En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:
Klik om te vergroten...
Ivm Pyrazolam had ik dat ook zo begrepen, uit ervaringen en drugsinfo-sites.

Ja kan mr vr mezelf spreken natuurlijk en 3mg is ook de dosis/pellet. En die 3mg heeft steeds goed gewerkt. Ik lees ook regelmatig, dat velen dit een lamlegger vinden en té.
Oké ik ga nu ff een té ferme stim periode door en is m'n benzo gebruik navenant de hoogte ingegaan.
Maar tot 2 maand geleden, elke keer ik 3mg Bromazolam nam was dit telkens hetzelfde gewenste effect, binnen anderhalf uur, waar je je wat licht gelukzalig voelt, dan de moeheid voelt optreden en lekker bedje inkruipt en na 6-8u fris wakker bent.
Maar het punt is altijd, kijk nr jezelf en je gebruik en uw gewenning die daar mee gemoeid gaat. En sowieso, bij nieuwe drug laag beginnen en zeker bij benzo's is dit zeer v toepassing, tussen 1mg kan serieus verschil liggen in effecten.

Als ik zie wat Etizolam, Flualprazolam met mij deden...Zo is elke drug subjectief.
5-MAPB wordt door velen de hemel ingeprezen, terwijl ik dit pure trash vond.
Sommige snuiven 1gr 4fma, kben nog nooit over mijn 130mg gegaan.

Ik ben zelf opt slechte padje qua stimgebruik, nier zozeer in de dosis/x, gewoon té vaak...
T
ToverbolLid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg đŸ„° Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen:rolleyes:. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed :) Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.

Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha
Klik om te vergroten...
Vroeg op moet 😅
Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."