Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb deze thread met verbazing zitten lezen. Net als veel mensen trap ik ook echt wel eens in de nostalgievalkuil hoor. âVroeger ging ik veel harder op xtc!â âVroeger stond ik veel strakker van de pep en was de rush veel intenser!â Dat kan inderdaad zo zijn. Maar dat ligt echt niet aan de shit die vroeger zoveel beter was. De xtc die wij 10 jaar terug regelmatig namen, was al zoveel sterker en heftiger dan die van 10 jaar daarvoor (dus van 20 jaar geleden). En tot een jaar of 10 geleden gebruikte ik enorm veel pep (op het laatst zat ik op ongeveer 2 Ă 3 gram per dag, minimaal 5 Ă 6 dagen per week). Over het algemeen was de kwaliteit toch echt prima. In de 10 jaar daarna kocht ik het af en toe, laten we zeggen 2 keer per jaar 2 gram of zo. Die pep was regelmatig âslechterâ (tussen de 50% en 60%) dan âvroegerâ (gemiddeld rond de 70%), maar het was dan ook een andere verkoper. Desondanks werkte het altijd prima tot uitstekend. De pep die ik een tijd terug kocht is nog niet getest, maar werkt ook uitstekend. Ja, misschien is de rush niet meer helemaal te vergelijken met de rush die je ervaarde toen je even in de 20 was en ieder weekend naar de klote ging met vrienden op all nighters en de daaropvolgende afters. Maar dat heeft toch echt meer te maken met jezelf en niet de kwaliteit van het spul, tenzij je een matige verkoper hebt en gewoon echt slechte en onzuivere shit in de maag gesplitst krijgt. Want als ik met de hoeveelheden die vroeger gebruikelijk waren voor me nu nog steeds gewoon meer dan genoeg effecten ervaar om er enorm van te genieten⊠Denken mensen echt dat ze 20 jaar (redelijk tot extreem) veel kunnen snuiven (of slikken) zonder dat dit iets doet met hun hersenen, hun tolerantie, e.d.? En is het echt zo gek dat je 1e ervaringen intenser zijn dan alles wat erna komt? Bovendien houden onze hersenen ons per definitie vaak voor de gek, ook zonder ze te bestoken met chemische (of natuurlijke) prikkels. Dus het zou ook nog wel eens kunnen dat mensen zich hun herinneringen simpelweg verkeerd herinneren, of hun herinneringen romantiseren en verhalen groter maken. Herinneringen zijn bepaald niet 100% betrouwbaar. En als je echt alleen nog maar slechte ervaringen hebt en geen enkele verkoper goed spul levert, is het waarschijnlijk tijd om te erkennen dat je te ver bent gegaan en dat je hersenen echt fucked zijn. Dan ga je die ervaringen van vroeger natuurlijk sowieso nooit meer evenaren of er ook maar in de buurt komen. Wellicht tijd om te stoppen dan."
"Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg: Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur Ă 1,5 uur geleden genomen)âŠ"
"A_Lad_Insane zei: Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg: Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur Ă 1,5 uur geleden genomen)⊠Klik om te vergroten... Nou, toen ik na 2,5 uur nog niet sliep, heb ik toch die 2e pyrazolam maar genomen. Even wat geinige filmpjes gekeken buiten want ik wilde nog even roken. Daarna weer naar bed (mân vriendin sliep al uren als een roosje)⊠Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op mân mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren, behalve dat ik om 13.00 uur wakker werd, heerlijk geslapen, maar mân bril nog op mân kop en telefoon naast mân kussen in plaats van aan de oplader⊠Lekkere slaappartij hoor, maar toch ook wel weer âheavyâ⊠Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen."
"De Dunne zei: Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google. Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam. Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam. Lees je aub eerst goed in voor je âzomaarâ wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes⊠En @Nihilist88 als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan: Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam drugsforum.nl Klik om te vergroten... No worries! Ik lees me altijd wel in voordat ik iets gebruik. Dat zal ik zeker ook doen met Bromazolam. Maar dank voor je waarschuwing!"
"Wie kan mij helpen? Mijn vriendin en ik hadden het op dit punt - in onze beleving - goed voor elkaar⊠Maar helaas lopen we nu ergens tegenaan. Lekker cryptisch! Maar het zit zo: Zo nu en dan - gemiddeld 1 keer per 3 Ă 4 weken - plannen we een lekker dagje. In dit geval houdt dat in dat we soms met zân 2en, soms met 1 of 2 vrienden erbij ergens halverwege de middag beginnen met een drankje en andere versnaperingen. Meestal gebruiken we op zoân dag 2 (heel soms 3) verschillende stimulanten (uiteraard meerdere bijpakmomenten). Bijvoorbeeld pep en 2FA of 3FA of 3MMC (al is die nu op helaas). We zijn natuurlijk geen jonge goden meer, dus ergens in de loop van de nacht (laten we zeggen tussen 2 en 4 uur) willen we meestal wel naar bed om toch minimaal nog een uur of 5 (langer altijd goed đ) te slapen. Hele weekenden doorhalen zit er voor mij niet meer in en waarschijnlijk is dat maar goed ook. đ Nu ben ik bekend met de algemene waarschuwingen op sites als PsychonautWiki over de risicoâs van het combineren van stimulanten met thienzodiazepines (waar bij mijn weten Etizolam onder valt). Maar na destijds de nodige informatie te hebben gelezen, besloot ik het toch te kopen (dat mocht/kon toen nog). En dat werkte fantastisch. Over het algemeen namen we 2 pilletjes van 2mg (een sterke dosis zit dacht ik tussen de 2 en 5mg). Met meestal als resultaat dat we sliepen als roosjes en opmerkelijk fit wakker werden (ook na 4 Ă 5 uur slapen). Een enkele keer nam ik er 3, als ik weer eens niet goed op de tijd had gelet en dus te laat nog wat naar binnen had gewerkt waardoor 2 etizolam het trucje niet deed. 6mg is vrij veel, maar ik ben dan wel weer ruim 2 meter en weeg zoân 130 kilo. Anyway, onze Etizolam is inmiddels op. Dus ik ging op zoek naar een vervangend middel. Een vriend van me raadde me Pyrazolam aan. Dus ik op zoek naar informatie. Ik wist al dat ook voor de combinatie stimulanten en benzodiazepines wel gewaarschuwd wordt. Maar na het lezen van de nodige informatie toch maar besteld om eens te proberen⊠Nu is dus het probleem dat mijn vriendin en ik totaal verschillend reageren op het middel. Zij valt echt als een blok in een haast comateuze slaap (met 1 pil van 3mg). Maar ik blijf echt klaarwakker. En ik voel me best chill hoor, maar ik slaap nog geen minuut⊠Dat is nu 2 keer gebeurd. Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij). Voelt niet vervelend overigens. Ik ben bekend met de halfwaardetijden en zo, maar ik vind het verschil in effect tussen ons wel erg groot. Iemand gedachten hierover? Nu zeggen sommige mensen misschien: neem er dan nog 1 pilletje bij. Maar ik las dat een sterke dosis op 3 Ă 4 mg zit. Nog 1 erbij betekent 6mg (want die klotepilletjes zijn niet te breken joh) en dat vind ik dan wel weer vrij heftig eigenlijk. Mijn vraag aan jullie: Wat zouden jullie doen: toch de volgende keer proberen of het wel lukt met 2 Pyrazolam? Of een ander middel bestellen, zoals bijvoorbeeld Bromazolam (waar ik overigens veel minder informatie over kan vinden), of nog een ander middel (legaal dus makkelijk verkrijgbaar)? Alvast bedankt!"
"Ha Geneesmiddel, Bedankt voor je uitgebreide reactie! En wat je zegt maakt zeker sense volgens mij. Al vraag ik me nog wel wat dingen af. Een benzo is een handig hulpmiddel, maar jezelf in slaap forceren als de stimulant nog niet uitgewerkt is, is een gevaarlijk spelletje. Je gebruikt stimulerende stoffen die jouw heel graag wakker houden, waardoor je best wel extreme doses nodig hebt. Klik om te vergroten... Ik snap wat je bedoelt. Nu moet ik stiekem wel toegeven dat ik een sucker for stimulants ben, nog steeds. Verslaafd ben ik niet meer, maar als het op tafel ligt, geniet ik wel maximaal. Dat betekent niet dat ik alles voor de neuzen van de anderen wegstofzuig met mijn pepsnuit. Maar bij wijze van spreken om 21.00 uur stoppen met bijpakken om rond 02.00 Ă 03.00 uur te gaan slapen⊠Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden. Ik weet en begrijp ook goed dat het uiteindelijk natuurlijk beter is om ĂŒberhaupt het ene middel niet te compenseren met het andere. Vroeger accepteerde ik âgewoonâ dat ik een nacht oversloeg of plafonddienst draaide. Wie strak wil staan, moet pijn lijden. đŹ Maar dat probeer ik nu toch echt zoveel mogelijk te voorkomen. En nog even over die extreme dosering⊠2 Etizolam is 4mg en daarmee sliep ik 9 van de 10 keer prima. 4mg is geen extreme dosis, toch? Dit zijn tekenen dat je (te)veel hebt genomen, maar dat het stimulerende effect gewoon nog te sterk is om te slapen. Wat je beter kunt doen is wachten tot de stimulant bijna helemaal is uitgewerkt. Dat kost helaas een aantal uren afhankelijk van wat je gebruikt, maar is wel de veiligste manier. Als je lichaamt dan wat meer tot rust is gekomen, kun je met een normale dosis benzo dat laatste zetje geven om te slapen. Klik om te vergroten... Hmm, het 1e deel van je 1e zin verbaast me nogal. Ik heb pellets Pyrazolam van 3mg gekocht. Dat is een redelijk sterke dosis, maar nog niet echt topzwaar, toch? Het 2e deel klinkt wel logisch, maar toch zit ik daar ook nog op te broeden. Het verbaast me vooral dat mijn vriendin zo anders lijkt te reageren op Pyrazolam. Die valt supersnel en vast in slaap. Terwijl zij op die momenten ook best veel stimulanten op heeft en vaak op min of meer dezelfde momenten. Ja, haar doses (stimulanten) liggen wel iets lager dan die van mij, maar bij mij speelt gewenning een iets grotere rol en ik ben veel groter en zwaarder. En in ieder geval zijn op dat moment de stimulanten bij haar ook nog niet uitgewerkt. Maar je hebt gelijk dat wachten beter zou zijn. Nadeel is dan wel dat je veel eerder moet stoppen of veel later kunt gaan slapen. Haha. Het gevaar van gaan slapen op zeer hoge dosis benzodiazepinen onder invloed van stimulanten: het lukt om de stimulant te 'counteren' en je valt in slaap. Vervolgens werkt de stimulant uit, maar de benzo niet. Op dat moment zakt de stimulerende werking op jouw hart en ademhaling en zakt je hartslag en ademhaling frequentie. Je kan dan in een (lichte) comateuze toestand raken waardoor het zuurstofgehalte in je bloed daalt met hersenschade als gevolg. Klik om te vergroten... Bestaat dit gevaar ook bij lagere doses benzodiazepinen? En wat is een zeer hoge dosis? Met Etizolam zat ik op 4 (en een heel enkele keer op 6) mg, waarbij 6mg inderdaad wat hoog is. Met Pyrazolam tot nu toe nooit meer dan 3 mg en als ik jou goed begrijp moet ik nooit (met stimulanten in mân lijf) Het loopt niet zo snel fataal af zolang je niet met andere downers combineert hoor, maar ik zeg het alleen om het risico te schetsen. Wat het risico wel enorm laat toenemen is als je er ook alcohol bij drinkt bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Hmm ja, we drinken wel wat. Maar meestal niet meer dan een drankje of 2 Ă 3. Is dat ook al risicovol? Of geldt dat pas vanaf hogere doses alcohol? Als laatste wil ik zeggen dat bromazolam een sterkere hypnotische werking heeft dan pyrazolam, daarom is het inderdaad meer geschikt om in slaap te vallen. Bromazolam is daarom ook wel berucht om zijn comateuze werking als je hoog doseert, en 3mg/1 pellet is al een hoge dosis. Klik om te vergroten... Maar hiervoor geldt neem ik aan hetzelfde: beter niet nemen als de stimulanten nog te veel werken? Het klinkt wel als een betere optie dan Pyrazolam (om te slapen dan). Ik dacht dat ik me redelijk had ingelezen. Maar je benoemt wel wat dingen waar ik van âschrikâ. Toch nog maar wat meer opzoeken dus!"
"Pleuny zei: Pyrazolam is minder sedatief ,maar op 3 mg zou het toch ook wel sedatief moeten worden. Tolerantie missch? Bromazolam is weer beter voor slaap en hypnose . Klik om te vergroten... Tolerantie kan vrijwel niet. Heb het 2 keer genomen (beide keren na stimulanten). En ik merk er zeker iets van. Maar slapen? Dat zat er beide keren niet in."
"Zanza zei: Zou wel kunnen dat je of een nog te grote dosis van je stimulant in je bloed hebt waardoor de benzo niet goed werkt. Neem in principe een aantal uren voordat je wilt gaan slapen voor het laatst je stimulant en dan pas bij het slapen gaan de benzo. En idd, pyrazolam is niet zo sederend als veel andere benzo's, maar 3 mg zou de klus wel moeten klaren normaliter. Bij 6 apb heb ik dit bijvoorbeeld ook altijd. De nastimulatie is zo lang en krachtig dat slapen niet lukt. Ook niet met benzo's. Ja, met een hele shitload. Klik om te vergroten... Ik vermoed inderdaad dat de stimulanten er nog te veel zin in hadden. Maar die had ik beide keren zeker een aantal uren daarvoor voor het laatst op. Nu stapel je op zoân avond natuurlijk wel door bij te pakken. Maar goed⊠Gek dat 4mg Etizolam het trucje wel doet voor mij. Eeuwig zonde dat ze dat hebben verboden. đŹ"
"Zanza zei: 4 mg etizolam is omgerekend ook wel iets meer dan 3 mg pyrazolam. Om in te slapen na stims zou je beter bromazolam kunnen nemen (als we het over rc's hebben dan) of flunitrazolam. Al ben ik over die laatste altijd voorzichtig met 'aanraden'. Zeer potent spulletje en hele korte halfwaardetijd. Dus oppassen geblazen met doseren. Kreeg de dag erna al 'ontwenningsklachten'. Klik om te vergroten... Die laatste gebruikte een kennis wel eens, maar die gebruikte het binnen extreem korte tijd al zo vaak dat ik daar van schrok. Ik had het idee dat Pyrazolam veel heftiger was dan Etizolam, dus dat 4mg Etizolam en 3mg Pyrazolam wel vergelijkbaar zouden zijn. Weet niet waar ik dat dan vandaan heb⊠Toch nog maar wat meer lezen. Zit er toch sterk aan te denken om eerder te stoppen met pep bijpakken. Al is dat wel een uitdaging. Pep is mân valkuil, haha. Ik kan het goed in huis hebben zonder terug te vallen in verslaving van 10 jaar terug. Maar als ik het dan neem, pak ik wel makkelijk bij⊠2-FA werkt niet superlang, maar pak ik ook minder bij. 3-FA werkt natuurlijk weer wat langer. Toch nog maar eens nadenken over ideale opbouw voor zoân avondje. Of accepteren dat ik 1 nachtje niet of veel minder slaap. Maar ja, dat is als je eenmaal aan de verkeerde kant van de 30 zit ook steeds zwaarder. Hahaha."
"Wat ook gewoon annoying is, is de vorm. Die Etizolam-pellets zijn klein, maar nog wel makkelijk te breken. Die Pyrazolam krijg ik met geen mogelijkheid normaal gebroken. En om ze nu te vermalen en zelf caps te gaan maken, dat vind ik te veel gedoeâŠ"