#1
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.
Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.
Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.