#1
Die ervaring deel ik. Heb nog geen 6mg pyra geprobeerd, alleen 1,5 en 3mg, en die werkt verdomd lang door. Benzo om voorzichtig mee te zijn (dat geldt voor alle benzo's maar zeker die). 6mg ga ik dus even lekker niet doen.Eens, al heb ik gisteren 6mg pyra genomen (pakweg 22.30 uur). Gewoon om eens te ervaren, ben wel wat benzo's gewend,, maar dat was vrij heftig. Echt een dronken gevoel en de ochtend erna nog echt enige tijd wazig en verdwaasd. Echt alsof je nog onder invloed bent.
Conclusie 3 mg = superchill (voor mij dan) 6mg = is echt teveel😊.
Wederom echt anders dan met (flu)etizolam, waar je er al snel veel meer van nodig hebt coor enig resultaat.
. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed