Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazelam vs pyrazolam

Bromazelam vs pyrazolam

66 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dude81 zei:
Eens, al heb ik gisteren 6mg pyra genomen (pakweg 22.30 uur). Gewoon om eens te ervaren, ben wel wat benzo's gewend,, maar dat was vrij heftig. Echt een dronken gevoel en de ochtend erna nog echt enige tijd wazig en verdwaasd. Echt alsof je nog onder invloed bent.

Conclusie 3 mg = superchill (voor mij dan) 6mg = is echt teveel😊.

Wederom echt anders dan met (flu)etizolam, waar je er al snel veel meer van nodig hebt coor enig resultaat.
Klik om te vergroten...
Die ervaring deel ik. Heb nog geen 6mg pyra geprobeerd, alleen 1,5 en 3mg, en die werkt verdomd lang door. Benzo om voorzichtig mee te zijn (dat geldt voor alle benzo's maar zeker die). 6mg ga ik dus even lekker niet doen. :sweatsmile: 3mg is wat mij betreft, met enige tolerantie, meer dan genoeg.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
Hey allemaal,
Wat vinden jullie van pyrazolam ? Ik vond deze met lyrica best wel chill , eigenlijk chiller dan broma en meer recreatief . Broma vind ik best wel comateus slaap . Maar vaak las ik dat mensen pyra niet boeiend vonden , ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ?

Groetjes !
Klik om te vergroten...
Geneesmiddel zei:
Je slaat de spijker op de kop denk ik, pyra iets meer recreatief (vooral angstremmend) en broma comateus. Pyra vind ik chill alleen op de een of andere manier word ik er lichamelijk heel incapabel van.
Klik om te vergroten...
Haha ja , ik was wel ff beetje dizzy van 2 en 150mg lyrica maar vond wel lekker . Ik neem altijd afkomend van ghb binges . Weet jij toevallig waardoor het komt dat de ene groter is dan de andere ? Het zijn rooie tonnetjes van een goeie vendor . Weet niet of ik dit mag zeggen wat ik nu gezegd heb , geen sourcings maar wou even weten to be sure ?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgensmij mag je wel zeggen hoe ze eruit zien hoor :) Pyra heb ik ook rooie (zalmkleurig?) tonnetjes inderdaad. Die ene die groter is zit waarschijnlijk gewoon wat meer vulstof in, zal wel bij een andere producent vandaan komen. Pyra heeft bij mij ook geen breuklijn. Bevatten allebei 3mg werkzame stof dus daar kan het niet aan liggen. Broma bijv weegt 75mg oftewel meer dan 95% is vulstof.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgensmij heeft pyra wel een hele lange halfwaardetijd, dat is wel minder..
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ?
Klik om te vergroten...
Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg
Klik om te vergroten...
Precies en daarom extra jammer dat er geen breuklijn op zit. Vorige keer dat ik ging breken had ik een halve en 500 puzzelstukjes
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg
Klik om te vergroten...
Ja klopt ik dacht eerst ze zijn 0.5mg omdat iedereen zat te zendelen over weinig effect en pas sedatief hoger dosis op reddit . Toen had ik er 2 genomen en die voelde ik wel ja maar wel recreatief chill, en las ik vanaf 3mg is al hogere dosis 😂 ze zijn ook echt 3 mg .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
Precies en daarom extra jammer dat er geen breuklijn op zit. Vorige keer dat ik ging breken had ik een halve en 500 puzzelstukjes
Klik om te vergroten...
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pleuny zei:
die is sovjiet chernobylerig
Klik om te vergroten...
🤣 wat?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
Klik om te vergroten...
De natuur geeft dat soort kleuren aan giftige kikkers die je niet moet vreten maar goed gidazepam is een ander topic over kan je ff zoeken. Heeft in ieder geval extreem lange halfwaardetijd tijd dus werkt heel lang en niet recreatief. Heb je denk ik niet veel aan denk ik.

Ben je een verzameling aan het aanleggen ofzo?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
De natuur geeft dat soort kleuren aan giftige kikkers die je niet moet vreten maar goed gidazepam is een ander topic over kan je ff zoeken. Heeft in ieder geval extreem lange halfwaardetijd tijd dus werkt heel lang en niet recreatief. Heb je denk ik niet veel aan denk ik.

Ben je een verzameling aan het aanleggen ofzo?
Klik om te vergroten...
Halfwaarde tijd van diazepam is hetzelfde hoor waarom zou je daar niks aan hebben ? Dat betekend niet dat je 80 uur effect heb ofzow hoor ....
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geneesmiddel zei:
De natuur geeft dat soort kleuren aan giftige kikkers die je niet moet vreten maar goed gidazepam is een ander topic over kan je ff zoeken. Heeft in ieder geval extreem lange halfwaardetijd tijd dus werkt heel lang en niet recreatief. Heb je denk ik niet veel aan denk ik.

Ben je een verzameling aan het aanleggen ofzo?
Klik om te vergroten...
Heb 5 verschillende ja .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Pleuny zei:
Halfwaarde tijd van diazepam is hetzelfde hoor waarom zou je daar niks aan hebben ? Dat betekend niet dat je 80 uur effect heb ofzow hoor ....
Klik om te vergroten...
Nee klopt maar je bouwt wel sneller tolerantie op omdat de stof langer in je systeem blijft
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pleuny zei:
Halfwaarde tijd van diazepam is hetzelfde hoor waarom zou je daar niks aan hebben ? Dat betekend niet dat je 80 uur effect heb ofzow hoor ....
Klik om te vergroten...
Oh ik dacht gelezen te hebben dat die halfwaardetijd nog veel langer was dan diazepam maar misschien zit ik ernaast. Zou het ff moeten opzoeken maar zag ook dat ze best wel ondergedoseerd zijn ten opzichte van de originele. Nouja veel plezier in ieder geval we horen wel hoe ze waren
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ruim een uur geleden voor het eerst 3mg pyrazolam op. Moet zeggen dat het me aardig verbaast, heel anders dan etizolam of fluetizolam. Een kalme bijna dronkenachtige roes (die ik als prettig ervaar) met vooral lome ledematen. Ik zal zo zeker goed slapen, maar het geeft zeker geen knock-out😁. Heb gewoon zin om chill op de bank te liggen en niks te doen. Alles is goed gevoel..

Ben benieuwd naar de tolerantie als ik er morgenavond nog eens 1 neem en ik zo ff aan de wandel ga om de hond uit te laten😅. Zullen wel wiebelbeentjes worden vrees ik🤤

Al met al, prima chillmiddel😎
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik Vind Bromazolam meer een slaapopwekker en spier verslapper
pyrozolam is echt een die op je angst en spieren beide gaat zitten maar helaas tolerantie dus is eerder 6 of 9 mg nodig...
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik alleen pyrazolam om te slapen, heb er ooit twee genomen toen heb ik mezelf een hele dag plat gelegd hahaha
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg 🥰 Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen:rolleyes:. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed :) Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.

Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Broma is naar mijn mening meer om te slapen/KO te gaan. Lange inwerktijd wel.

Pyrazolam is een stuk minder slaapverwekkend, gewoon ontspannen en zorgeloos. Heb wel gemerkt dat het langer doorwerkt dan wat ik op de standaard sites kon vinden.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Cardboard zei:
Broma is naar mijn mening meer om te slapen/KO te gaan. Lange inwerktijd wel.

Pyrazolam is een stuk minder slaapverwekkend, gewoon ontspannen en zorgeloos. Heb wel gemerkt dat het langer doorwerkt dan wat ik op de standaard sites kon vinden.
Klik om te vergroten...
Eens, al heb ik gisteren 6mg pyra genomen (pakweg 22.30 uur). Gewoon om eens te ervaren, ben wel wat benzo's gewend,, maar dat was vrij heftig. Echt een dronken gevoel en de ochtend erna nog echt enige tijd wazig en verdwaasd. Echt alsof je nog onder invloed bent.

Conclusie 3 mg = superchill (voor mij dan) 6mg = is echt teveel😊.

Wederom echt anders dan met (flu)etizolam, waar je er al snel veel meer van nodig hebt coor enig resultaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."