Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr zat iets extra bij bestelling

Er zat iets extra bij bestelling

93 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
B
Beheerder666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij zat het er ook bij deze week😉 maar waag me er ook niet aan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
pas op met dit spul trust me ik wou dat ik dit zelf nooit had ontdekt
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Handje vol mdma gehaald oudjaaradag dus lekker Watze en genieten is veel beter dan hier niet voor kiezen 🤣🤣
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
MestV zei:
Ziet ernaar uit van wel!
Klik om te vergroten...
Dan is het hydrochloride en niet freebase
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
.058Leeuwarden058. zei:
Handje vol mdma gehaald oudjaaradag dus lekker Watze en genieten is vebeter dan hier niet voor kiezen 🤣🤣
Klik om te vergroten...

IIk denk dat je zo knetter hard gaat dat je de verkeerde topic bent komen binnen rollen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Lost het op in een paar druppels water?
Klik om te vergroten...
HCl lost vaak ook slecht op in water tho...

MestV zei:
Ziet ernaar uit van wel!
Klik om te vergroten...
Dat ziet er niet opgelost uit imo.

Toch, als ik van het uiterlijk uit mag gaan, lijkt het veel meer op de HCl dan op freebase.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
HCl lost vaak ook slecht op in water tho...


Dat ziet er niet opgelost uit imo.

Toch, als ik van het uiterlijk uit mag gaan, lijkt het veel meer op de HCl dan op freebase.
Klik om te vergroten...
De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.
Klik om te vergroten...
Klopt. Smaakt wel beter als je het mij vraagt 😂

Dat vluchten voor de hitte blijft een raar fenomeen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
MestV zei:
Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis.
Klik om te vergroten...
HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.

Zoals ik eerder al aangaf, heb je niets meer nodig dan aluminium folie, waxinelichtjes en een aansteker. Ohja en een buisje om door te inhaleren. Gewoon zoals je ze in films heroïne ziet roken (hier noemen we dat Chinezen, maar geen idee of je vertaler dat goed vertaalt).

Vapen vanuit die skull pijpjes zal ook prima werken.

Probeer eerst eens 25mg ofzo. En wees voorbereid op hoe fiendish dit spul (en andere pyro's) zijn. De initiële rush kan heftig zijn. Daarn blijft er lange tijd een kille stimulatie over. Waardoor het heel moeilijk is niet constant bij te pakken.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.

Zoals ik eerder al aangaf, heb je niets meer nodig dan aluminium folie, waxinelichtjes en een aansteker. Ohja en een buisje om door te inhaleren. Gewoon zoals je ze in films heroïne ziet roken (hier noemen we dat Chinezen, maar geen idee of je vertaler dat goed vertaalt).

Vapen vanuit die skull pijpjes zal ook prima werken.

Probeer eerst eens 25mg ofzo. En wees voorbereid op hoe fiendish dit spul (en andere pyro's) zijn. De initiële rush kan heftig zijn. Daarn blijft er lange tijd een kille stimulatie over. Waardoor het heel moeilijk is niet constant bij te pakken.
Klik om te vergroten...
Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?

Dat zijn m'n laatste vragen. Alvast veel dank, ik kom hierop terug hoe m'n ervaring is geweest (en schrijf mss m'n eerste tripreportje als er daar een publiek voor is).

Cheerz, Fenrir
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
MestV zei:
Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?

Dat zijn m'n laatste vragen. Alvast veel dank, ik kom hierop terug hoe m'n ervaring is geweest (en schrijf mss m'n eerste tripreportje als er daar een publiek voor is).

Cheerz, Fenrir
Klik om te vergroten...
Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.

Geen torch! Een lichte vlam, zoals die van een kleine kaars of een normale aansteker. Zowel mdphp als a-pihp hebben hebben een heel laag kookpunt en hebben dus geen sterke vlam nodig. Je verbrand het al heel snel. Je moet voorzichtig te werk gaan om het juiste effect te krijgen. Wordt het te heet, dan verbrand je het in plaats van dat je het verdampt. En verbrandde a-pihp en mdphp geven alleen bijwerkingen, geen rush effect.

Ik zou eutylone niet verdampen. Het is helemaal geen pyro en heeft dus niets te maken met a-PiHP en mdphp.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.

Geen torch! Een lichte vlam, zoals die van een kleine kaars of een normale aansteker. Zowel mdphp als a-pihp hebben hebben een heel laag kookpunt en hebben dus geen sterke vlam nodig. Je verbrand het al heel snel. Je moet voorzichtig te werk gaan om het juiste effect te krijgen. Wordt het te heet, dan verbrand je het in plaats van dat je het verdampt. En verbrandde a-pihp en mdphp geven alleen bijwerkingen, geen rush effect.

Ik zou eutylone niet verdampen. Het is helemaal geen pyro en heeft dus niets te maken met a-PiHP en mdphp.
Klik om te vergroten...
Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.

Last try: foil method. Daarna geef ik het weg. Iets waar ik op moet letten? Verdampt gewoon? Of neemt een andere vorm aan die begint te fumen?
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?
Hield je veel residu over? Ik hoef niet te vragen of je wel over je longen inhaleert toch?

Anders kan alleen je drugs laten testen uitsluitsel geven.


Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.
Klik om te vergroten...
Thank you! In gezelschap enkele keren geprobeerd. Ik voelde bijzonder weinig tot niets, m'n gezelschap was vanaf eerste hess onmiddellijk van de kaart. Hij omschreef het als elk gevoel dat op dat moment in je lichaam aan het rollen is, zich plots allemaal tegelijk laten voelen. Als dat klopt, zeker niet aan te raden bij mensen die zich op dat moment niet al te best in hun vel (of in deze wereld) voelen.

Nog 2x gedaan, dubbele dosis van eerste keer. Deed me helemaal niets.

3xd keer terug starterdosis bij gezelshap, opnieus helemaal weg.

Eentje die voor add'ers soms niet doorkomt blijkbaar.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
MestV zei:
Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.
Klik om te vergroten...
Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?
Hield je veel residu over? Ik hoef niet te vragen of je wel over je longen inhaleert toch?

Anders kan alleen je drugs laten testen uitsluitsel geven.

MestV zei:
Last try: foil method. Daarna geef ik het weg. Iets waar ik op moet letten? Verdampt gewoon? Of neemt een andere vorm aan die begint te fumen?
Klik om te vergroten...
Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."