#1
Bij mij zat het er ook bij deze week😉 maar waag me er ook niet aan.
Dan is het hydrochloride en niet freebaseZiet ernaar uit van wel!
Handje vol mdma gehaald oudjaaradag dus lekker Watze en genieten is vebeter dan hier niet voor kiezen 🤣🤣
HCl lost vaak ook slecht op in water tho...Lost het op in een paar druppels water?
Dat ziet er niet opgelost uit imo.Ziet ernaar uit van wel!
De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.HCl lost vaak ook slecht op in water tho...
Dat ziet er niet opgelost uit imo.
Toch, als ik van het uiterlijk uit mag gaan, lijkt het veel meer op de HCl dan op freebase.
Klopt. Smaakt wel beter als je het mij vraagt 😂De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.
HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis.
Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.
Zoals ik eerder al aangaf, heb je niets meer nodig dan aluminium folie, waxinelichtjes en een aansteker. Ohja en een buisje om door te inhaleren. Gewoon zoals je ze in films heroïne ziet roken (hier noemen we dat Chinezen, maar geen idee of je vertaler dat goed vertaalt).
Vapen vanuit die skull pijpjes zal ook prima werken.
Probeer eerst eens 25mg ofzo. En wees voorbereid op hoe fiendish dit spul (en andere pyro's) zijn. De initiële rush kan heftig zijn. Daarn blijft er lange tijd een kille stimulatie over. Waardoor het heel moeilijk is niet constant bij te pakken.
Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?
Dat zijn m'n laatste vragen. Alvast veel dank, ik kom hierop terug hoe m'n ervaring is geweest (en schrijf mss m'n eerste tripreportje als er daar een publiek voor is).
Cheerz, Fenrir
Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.
Geen torch! Een lichte vlam, zoals die van een kleine kaars of een normale aansteker. Zowel mdphp als a-pihp hebben hebben een heel laag kookpunt en hebben dus geen sterke vlam nodig. Je verbrand het al heel snel. Je moet voorzichtig te werk gaan om het juiste effect te krijgen. Wordt het te heet, dan verbrand je het in plaats van dat je het verdampt. En verbrandde a-pihp en mdphp geven alleen bijwerkingen, geen rush effect.
Ik zou eutylone niet verdampen. Het is helemaal geen pyro en heeft dus niets te maken met a-PiHP en mdphp.
Thank you! In gezelschap enkele keren geprobeerd. Ik voelde bijzonder weinig tot niets, m'n gezelschap was vanaf eerste hess onmiddellijk van de kaart. Hij omschreef het als elk gevoel dat op dat moment in je lichaam aan het rollen is, zich plots allemaal tegelijk laten voelen. Als dat klopt, zeker niet aan te raden bij mensen die zich op dat moment niet al te best in hun vel (of in deze wereld) voelen.Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?
Hield je veel residu over? Ik hoef niet te vragen of je wel over je longen inhaleert toch?
Anders kan alleen je drugs laten testen uitsluitsel geven.
Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.
Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.
Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.Last try: foil method. Daarna geef ik het weg. Iets waar ik op moet letten? Verdampt gewoon? Of neemt een andere vorm aan die begint te fumen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."