Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr zat iets extra bij bestelling

Er zat iets extra bij bestelling

93 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
3cmc dan, mierenzifters 😂 das nu pas bezig.

Een Pyro? Wat bedoel je daarmee?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20221230_214735_Chrome.jpg
Joee
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Kan je dingen onder je favorieten plaatsen? Zo leer je elke dag weer wat bij 😂

En nee, een roman is het niet echt nee. Hoewel de NS Publieksprijs opzich best welkom is hoor!
Klik om te vergroten...

Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.

Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.

Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stingy zei:
monkeydust
Klik om te vergroten...
Dat is 3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.

Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.

Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! 🙏

Het is ook met die reden dat ik alsnog ben teruggekeerd op het forum. Om te waarschuwen voor pyro's en eventueel een weg te wijzen naar een oplossing voor diegene die in de shit zit vanwege middelenmisbruik.

Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om over die andere ervaringen te schrijven. Al zijn er echt nog best wat dingen die ik 'kwijt' wil schrijven. Ik begin binnenkort met psycho-educatie voor ASS. Maar bij die instelling kunnen ze ook trauma behandelen. Hopelijk kan dat meegenomen worden en zal ik daarom ook het e.e.a. van me af gaan schrijven.

Het is echt te bizar voor woorden wat je in een (drug induced) psychose mee kan maken. Alles is nog te bevatten tot je je hallucinaties aan kan raken. Dan is het onderscheid tot nep en echt volledig kwijt. Ik heb drie maanden in die waanzinddoorgebracht. Kan het soms nog steeds niet bevatten.

Af en toe snap ik niet wat ik mezelf heb aangedaan. En soms ben ik er juist blij om. Had ik geen pyro's gebruikt was ik misschien nog jaren zo doorgaan in ontkenning op amfetamines en disso's. Ik ben nogal koppig van mezelf 😅😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Dankjewel! 🙏

Het is ook met die reden dat ik alsnog ben teruggekeerd op het forum. Om te waarschuwen voor pyro's en eventueel een weg te wijzen naar een oplossing voor diegene die in de shit zit vanwege middelenmisbruik.

Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om over die andere ervaringen te schrijven. Al zijn er echt nog best wat dingen die ik 'kwijt' wil schrijven. Ik begin binnenkort met psycho-educatie voor ASS. Maar bij die instelling kunnen ze ook trauma behandelen. Hopelijk kan dat meegenomen worden en zal ik daarom ook het e.e.a. van me af gaan schrijven.

Het is echt te bizar voor woorden wat je in een (drug induced) psychose mee kan maken. Alles is nog te bevatten tot je je hallucinaties aan kan raken. Dan is het onderscheid tot nep en echt volledig kwijt. Ik heb drie maanden in die waanzinddoorgebracht. Kan het soms nog steeds niet bevatten.

Af en toe snap ik niet wat ik mezelf heb aangedaan. En soms ben ik er juist blij om. Had ik geen pyro's gebruikt was ik misschien nog jaren zo doorgaan in ontkenning op amfetamines en disso's. Ik ben nogal koppig van mezelf 😅😂
Klik om te vergroten...
Overigens: ik kwam om die redenen terug op het forum. Maar ik bleef ook echt hangen om de gezelligheid.

Ook al kan ik sommige wolfjes nu tegen achter het behang plakken, ik vind het nog steeds leuk.

Oeps, zei ik dat hardop?
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is weg… weggespoeld in wc 👋🏻👋🏻👋🏻
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Σανσα zei:
Pro tip: plak ze erachter ipv erop. 🤪
Klik om te vergroten...
Die taalverloedering bij mij begint wel ernstige vormen aan te nemen 😂
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
tegen het behang
Klik om te vergroten...
Pro tip: plak ze erachter ipv erop. 🤪
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Je veranderd spontaan in een uberjunk die als een soort smeagle gaat zoeken naar meer, meer, meer
Klik om te vergroten...
En dat had ik al met 3m nagaan hoe dit spul is
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had dezelfde vraag.... min of meer.

Ook staaltje 0,5 gr MDPHP ontvangen, staat niets bij van freebase of hcl, dan vendor nagekeken en die blijkt enkel freebase te verkopen. Dus roken? Ik pijp of als joint? Zo'n oilbol pijp ding of zo'n wietpijp waar je de pure wiet in stopt? Welke dosis? Waterpijp (bong liever) heb ik ook.

Vorige keer kreeg ik ook een sample, 5-MMAPB, vond ik niets aan (was hcl). De meeste pyro's doen het (gelukkig) niet voor me, zoals ik veel euforie en zo mis van middelen waar anderen zo lovend over spreken (enkel het wakker blijven helpt helaas wel... zonder prettig gevoel, boring).

Zo heb ik a-pihp, eutylone en ... kan effe niet op de naam komen, wordt vaak in hetzelfde zinnetje gebruikt als "de drie". Ik rook ze wel niet, ik snuif, maar ze geven me niets dus buiten 2x proberen geef ik er geen geld meer aan uit. Voorlopig zijn 2F-DCK (2F ketamine) en NEP de enige waar ik echt van geniet. oh, en 3-FEA voor een hele rustige middag.... Voor de rest wil ik gewoon goed kunnen slapen en m'n eenzame tijd op z'n tijd wat sneller laten verlopen tijdens de dag :wink:.

Dus, iemand die me kan adviseren over MDPHP? Hoe te gebruiken en welke dosis? Ik heb buiten een wietpijp nog nooit een substantie gerookt of gespoten moet ik erbij zeggen, total newbie....spuiten zal ik nooit doen, roken is afhankelijk van wat.... meth zou ik al niet proberen.

Dank bij voorbaat, mag ook steeds via pm hoor, lees ik sneller en voel ik me minder verlegen.

Prettig nieuwjaar allen! Gezondheid en innerlijke harmonie toegewenst
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
MestV zei:
hoorde ik van a-pihp wanneer gerookt ook (eutylone zou in de buurt komen) maar bij mij doen ze eigenlijk niets :/
Is dit spul dan werkelijk zo erg?
Klik om te vergroten...
Eutylone is troep volgens mij en heeft niets te maken met a-PiHP of mdphp.

Als je geen meth zou roken, rook dan ook geen pyro's... Beetje hetzelfde straatje qua verslavingspotentie en mentale achteruitgang.

a-PiHP snuiven doet inderdaad vrij weinig. Daarnaast is er ook altijd groot verschil in kwaliteit in omloop. Maar a-pihp roken is echt wel andere koek...

Ik heb er al gedetailleerd over geschreven op het forum. Zanza heeft eerder de link al in dit topic gedeeld. Mocht je er daarna nog zin in hebben.... Folie, waxinelichtjes en een aansteker is alles wat je nodig hebt.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lezen en leren zei:
Wat vinden jullie er van als een vendor bij een bestelling (3cmc en 2fdck) er ongevraagd een sample van een 0,5 gram MDPHP bij doet?

Oh, en er zat ook nog een sticker en een aansteker(!) bij.
Klik om te vergroten...
Ik had dat ook laatst, en vond het eerlijk gezegd nogal onverantwoord van de vendor om er zomaar ongevraagd een pyro bij te doen. Echt raar.

ik heb het weggegooid.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lezen en leren zei:
Ik had dat ook laatst, en vond het eerlijk gezegd nogal onverantwoord van de vendor om er zomaar ongevraagd een pyro bij te doen. Echt raar.

ik heb het weggegooid.
Klik om te vergroten...
Alsof een vendor normbesef heeft.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Was het advies eerder in de thread niet duidelijk genoeg? Verslavender dan crack, lekker weggooien.
Klik om te vergroten...
hoorde ik van a-pihp wanneer gerookt ook (eutylone zou in de buurt komen) maar bij mij doen ze eigenlijk niets :/
Is dit spul dan werkelijk zo erg?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MestV zei:
Dus, iemand die me kan adviseren over MDPHP?
Klik om te vergroten...
Was het advies eerder in de thread niet duidelijk genoeg? Verslavender dan crack, lekker weggooien.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Alsof een vendor normbesef heeft.
Klik om te vergroten...
Dat klopt meestal, hoewel ik soms denk dat het random is. Vorige keer kreeg of 5-mmpa als sample. Het deed niets slechts maar ik merkte er gewoon niets van. Op zich blijf ik het een leuke geste vinden, 't is de eerste van 4 vendors (waarvan 1 van prijs en levertermijn echt niet te kloppen was, maar nu zich effe niet op BE kan focussen) en dus een nipt iets duurdere maar geeft dan sampeltjes uit en random kleine gifts bij relatief bescheiden bestellingen. Levertermijn max een dag later of gelijk. Dus ik klaag nie he. 'k ben gewoon benieuwd hoe ik dit moet gebruiken, MDPHP, buiten 5-meo-dmt heb ik nog nooit iets gerookt ( was toen in zo'n cheap bollen pijp. 2 trekken en ik viel al in slaap),is dit bij dit hetzelfde? Die vendor verkoopt alleen base, ook al staat het niet op het sampelzakje geschreven (ik snuif liever ma goed, het kan meevallen toch?). Wordt deze ook gewoon in een pijp gedaan? Met of zonder gaas en welke dosis? Of liever in een bong?

Enig advies wordt heel erg geapprecieerd :)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja trust me je gaat echt heel snel over in een psychose en je blijft maar meer willen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Alsof een vendor normbesef heeft.
Klik om te vergroten...
Een vendor heeft niet eens besef dat hij/zij deel uitmaakt van een groter geheel. Ze denken aan hun eigen doel, en ieder ander persoon is een “middel” om dat te bereiken of een “sta-in-de-weg” om dat te blokkeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."