Ik had dezelfde vraag.... min of meer.
Ook staaltje 0,5 gr MDPHP ontvangen, staat niets bij van freebase of hcl, dan vendor nagekeken en die blijkt enkel freebase te verkopen. Dus roken? Ik pijp of als joint? Zo'n oilbol pijp ding of zo'n wietpijp waar je de pure wiet in stopt? Welke dosis? Waterpijp (bong liever) heb ik ook.
Vorige keer kreeg ik ook een sample, 5-MMAPB, vond ik niets aan (was hcl). De meeste pyro's doen het (gelukkig) niet voor me, zoals ik veel euforie en zo mis van middelen waar anderen zo lovend over spreken (enkel het wakker blijven helpt helaas wel... zonder prettig gevoel, boring).
Zo heb ik a-pihp, eutylone en ... kan effe niet op de naam komen, wordt vaak in hetzelfde zinnetje gebruikt als "de drie". Ik rook ze wel niet, ik snuif, maar ze geven me niets dus buiten 2x proberen geef ik er geen geld meer aan uit. Voorlopig zijn 2F-DCK (2F ketamine) en NEP de enige waar ik echt van geniet. oh, en 3-FEA voor een hele rustige middag.... Voor de rest wil ik gewoon goed kunnen slapen en m'n eenzame tijd op z'n tijd wat sneller laten verlopen tijdens de dag
![:wink:]()
.
Dus, iemand die me kan adviseren over MDPHP? Hoe te gebruiken en welke dosis? Ik heb buiten een wietpijp nog nooit een substantie gerookt of gespoten moet ik erbij zeggen, total newbie....spuiten zal ik nooit doen, roken is afhankelijk van wat.... meth zou ik al niet proberen.
Dank bij voorbaat, mag ook steeds via pm hoor, lees ik sneller en voel ik me minder verlegen.
Prettig nieuwjaar allen! Gezondheid en innerlijke harmonie toegewenst