#1
Verbrand je het toevallig?Goeie opmerking. Feit is dat ik het de eerste keer niet voelde, de tweede keer ook niet en als er een derde keer kwam gaf ik het op.
Zoals ik zei, enkel NEP en 2-FDCK goen me "iets" dat aangenaam is. Bij al de rest dat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt enkel het stim gedeelte... ben ik met mijn chronische insomnia ook gevoelig aan dus "nog" langer wakker, als ik iets stim achtig wil probere dan liefst zo kortwerkend mogelijk maar graag met het extraatje erbij. t 'Is nu omdat ik die MDPHP freebase sample heb gekregen dat ik het wou proberen, maar eigenlijk weet ik zelfs niet hoe het moet. Ik heb enkel van die goedkope skullpipes (oil burners I guess) en een wietbuis met vervangbare koker. 'k zal zien of ik foto's kan toevoegen.
MDPHP is uniek in het feit dat het probeert te vluchten van de hitte.
