Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr zat iets extra bij bestelling

Er zat iets extra bij bestelling

93 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
MestV zei:
Goeie opmerking. Feit is dat ik het de eerste keer niet voelde, de tweede keer ook niet en als er een derde keer kwam gaf ik het op.

Zoals ik zei, enkel NEP en 2-FDCK goen me "iets" dat aangenaam is. Bij al de rest dat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt enkel het stim gedeelte... ben ik met mijn chronische insomnia ook gevoelig aan dus "nog" langer wakker, als ik iets stim achtig wil probere dan liefst zo kortwerkend mogelijk maar graag met het extraatje erbij. t 'Is nu omdat ik die MDPHP freebase sample heb gekregen dat ik het wou proberen, maar eigenlijk weet ik zelfs niet hoe het moet. Ik heb enkel van die goedkope skullpipes (oil burners I guess) en een wietbuis met vervangbare koker. 'k zal zien of ik foto's kan toevoegen.
Klik om te vergroten...
Verbrand je het toevallig?
MDPHP is uniek in het feit dat het probeert te vluchten van de hitte.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Verbrand je het toevallig?
MDPHP is uniek in het feit dat het probeert te vluchten van de hitte.
Klik om te vergroten...
Ik lees zoveel verschillende opinies... Of ik heb de juiste pijp niet (heb wel een bong die ik in stukken kan demonteren), sommigen zeggen dat het perfect in een oilpijp kan, anderen zeggen niet te dicht verhitten want het verbrandt onmiddellijk, anderen zeggen vlammetje op een afstand en gevoelsmatig zachtjes opwarmen tot het begint te dampen en dan supersnel zijn want het is supersnel weg.

Als je me probeerde te hinten, dan denk ik da'k hem gesnopen heb. Als ik niet zeker ben hoe het "juist" te doen dan gaat de boel het toilet door. Jammer van m'n free sample maar ik experimenteer geen onzekere manieren in gebruik :)
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 2 keer 10 gram van die 3mmc of 4 dan geprobeert. Maar voor mij is dat de meest kansloze rommel wat er is. Mijn ervaring was geen xtc coke afwatering dan ook wat er veel gezegd word. Het is gewoon net een medicijn net als voor adhd mischien iets beter maar lang nier zo goed als speed.

In mijn beleving kan je beter voor een euro spëd halen heb je veel meer plezier van dan deze net helemaal niks shit.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#4
.058Leeuwarden058. zei:
Ik heb 2 keer 10 gram van die 3mmc of 4 dan geprobeert. Maar voor mij is dat de meest kansloze rommel wat er is. Mijn ervaring was geen xtc coke afwatering dan ook wat er veel gezegd word. Het is gewoon net een medicijn net als voor adhd mischien iets beter maar lang nier zo goed als speed.

In mijn beleving kan je beter voor een euro spëd halen heb je veel meer plezier van dan deze net helemaal niks shit.
Klik om te vergroten...
Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
MestV zei:
Ik lees zoveel verschillende opinies... Of ik heb de juiste pijp niet (heb wel een bong die ik in stukken kan demonteren), sommigen zeggen dat het perfect in een oilpijp kan, anderen zeggen niet te dicht verhitten want het verbrandt onmiddellijk, anderen zeggen vlammetje op een afstand en gevoelsmatig zachtjes opwarmen tot het begint te dampen en dan supersnel zijn want het is supersnel weg.

Als je me probeerde te hinten, dan denk ik da'k hem gesnopen heb. Als ik niet zeker ben hoe het "juist" te doen dan gaat de boel het toilet door. Jammer van m'n free sample maar ik experimenteer geen onzekere manieren in gebruik :)
Klik om te vergroten...
Is het oranje of grijs/bruin?

365AD36F-4496-40A7-8F7D-08FE1D2F8E50.jpeg
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Is het oranje of grijs/bruin?

Bekijk bijlage 48341
Klik om te vergroten...
Helaas moet ik me weer tot schaamte brengen.... aangeboren Daltonist in de zwaarste categorie, een fractie van de kleuren heb ik juist, gelukkig zijn er nog foto's :wink: hopelijk zijn ze goed genoeg om te zien. Volgens vendor moet het baseline zijn omdat ze voorlopig niets anders verkopen.
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MestV zei:
Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)
Klik om te vergroten...
Ja klopt een beetje helder je kan er op door gaan. Maar De werking is in mijn beleving te slecht om lekker dor te gaan maar net te goed om nog te kunnen slapen als je zou willen.

Maar als je een slaap probleem hebt kan je het beste gewoon abstinent van alles wezen en een vast dag en nacht ritme hebben met dag invulling dan word het slapen naar verloop beter. Als je werkt over dag of sport er naast ben je lichamelijk ook moe en dan word slapennwel beter. Zolang je.middelen pakt ontregeld het ook dienstofjes in je hersens. Of bonzo en quetaoine als ware kunnen een Quick fix zijn om rijkelijk beter te slapen maar is niet wat het probleem oplost gewoon handen uit de mouwen werken en goed dag en nachtritme met een vast structuur van tijd die je gewoon elke dag naar bed gaat.


Ik typ brief hen ik het idee maar zit lekker te Watze van de mdm op de bank hier
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#8
.058Leeuwarden058. zei:
Ja klopt een beetje helder je kan er op door gaan. Maar De werking is in mijn beleving te slecht om lekker dor te gaan maar net te goed om nog te kunnen slapen als je zou willen.

Maar als je een slaap probleem hebt kan je het beste gewoon abstinent van alles wezen en een vast dag en nacht ritme hebben met dag invulling dan word het slapen naar verloop beter. Als je werkt over dag of sport er naast ben je lichamelijk ook moe en dan word slapennwel beter. Zolang je.middelen pakt ontregeld het ook dienstofjes in je hersens. Of bonzo en quetaoine als ware kunnen een Quick fix zijn om rijkelijk beter te slapen maar is niet wat het probleem oplost gewoon handen uit de mouwen werken en goed dag en nachtritme met een vast structuur van tijd die je gewoon elke dag naar bed gaat.


Ik typ brief hen ik het idee maar zit lekker te Watze van de mdm op de bank hier
Klik om te vergroten...
Dat is bijzonder goed advies. Helaas werkt dat ook niet zo goed bij mij. Ik heb geen goeie conditie (als in lange afstanden lopen) maar train dagelijks en heb 2 zwarte gordels, 1 in chinese boxing en een dubbele in shotokahn karate met dan streep en legale vergunning (er hangt dus een burgerplicht aan vast).Ik ben en hou mezelf vrij goed in shape.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
MestV zei:
Helaas moet ik me weer tot schaamte brengen.... aangeboren Daltonist in de zwaarste categorie, een fractie van de kleuren heb ik juist, gelukkig zijn er nog foto's :wink: hopelijk zijn ze goed genoeg om te zien. Volgens vendor moet het baseline zijn omdat ze voorlopig niets anders verkopen.
Klik om te vergroten...
Lost het op in een paar druppels water?
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MestV zei:
Dat is bijzonder goed advies. Helaas werkt dat ook niet zo goed bij mij. Ik heb geen goeie conditie (als in lange afstanden lopen) maar train dagelijks en heb 2 zwarte gordels, 1 in chinese boxing en een dubbele in shotokahn karate met dan streep en legale vergunning (er hangt dus een burgerplicht aan vast).Ik ben en hou mezelf vrij goed in shape.
Klik om te vergroten...
Haha netjes netjes. Maar ja ik heb zelf ook slaapproblemen enndat word versterkt door middelen of uitschieters er tussen met veel later naar bed gaan. Maar overdag fysiek bezig zijn helpt wel.

Ik vind het kut voornjenday je het hebt herken bij mij zelf dat ik periodes had dat ik.half 4 of later in slaap viel en er 7 uur al weer uit moest voor het werk. Dan is dat niet ene probleem gelijk maar mop tenduur ben je jezelf biet meer als het re lang aan hield
. Moe geirriteerder en va. Alles word je er van
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Lost het op in een paar druppels water?
Klik om te vergroten...
Ziet ernaar uit van wel!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
MestV zei:
Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)
Klik om te vergroten...
Doe jezelf dan een plezier en kap die mdphp gewoon weg. Het is momenteel de sterkste legale stimulant op de markt. Enkel MDPV is sterker maar illegaal ondertussen. MDPHP heeft 80% potentie van MDPV.

Als je speed geen mooi zicht vindt, keer MDPHP dan de rug, want het is stukken erger en heb genoeg gebruikers gezien die heel erg diep gingen.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is dat echt anders dan mmc?! Of wat?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
pas op met dit spul trust me ik wou dat ik dit zelf nooit had ontdekt
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weg g.o.o.i.e.n
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDPHP, ook wel monkeydust genoemd is inderdaad een analoog op MDPV. Een zeer sterk stimulant in de categorie pyrovaleronen, afgekort ook wel pyro's.

Ik heb net als @De Apotheker ervaring met dit spul en ook ik zal je aanraden het door de plee te spoelen. Het is eigenlijk niet eens echt leuk. Maar o zo verslavend. Je veranderd spontaan in een uberjunk die als een soort smeagle gaat zoeken naar meer, meer, meer. En zichzelf totaal verwaarloosd.

Stingy zei:
Dag iedereen 👋🏻
Bij mijn laatste bestelling zat een “staaltje”
Mdphp… vind ze maar heel weinig over online…
Wie ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
Overigens is er best wel wat over te vinden, mits je in het Engels zoekt. Soms scheelt het ook om een andere zoekmachine te gebruiken.

Ik heb op dit forum ook geschreven wat pyro's met mij deden. Voor mij was a-p(i)hp mijn favoriet. Maar het komt veelal op hetzelfde neer wat er mentaal gezien met je gebeurt.

De titel was iets van rock-bottom, mijn ervaring met a-pihp verslaving. Ik ben even te lui om de link te zoeken 😅
Stingy zei:
Weggooien wordt het dan! Thx!
Klik om te vergroten...
Verstandig besluit!

De Apotheker zei:
het is werkzaam in de 5 tot 20 mg range.... boven de 20 mg is al psychose gebied.
Klik om te vergroten...
Ooooh dus daar ging het mis 🙄
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
De titel was iets van rock-bottom, mijn ervaring met a-pihp verslaving. Ik ben even te lui om de link te zoeken 😅
Klik om te vergroten...
Onderwerp 'Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving' https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/

Staat onder mijn 'favorieten'. En niet omdat het zo'n prachtige roman is. De reden zal duidelijk zijn.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Σανσα zei:
Onderwerp 'Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving' https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/

Staat onder mijn 'favorieten'. En niet omdat het zo'n prachtige roman is. De reden zal duidelijk zijn.
Klik om te vergroten...
Kan je dingen onder je favorieten plaatsen? Zo leer je elke dag weer wat bij 😂

En nee, een roman is het niet echt nee. Hoewel de NS Publieksprijs opzich best welkom is hoor!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Kan je dingen onder je favorieten plaatsen? Zo leer je elke dag weer wat bij 😂

En nee, een roman is het niet echt nee. Hoewel de NS Publieksprijs opzich best welkom is hoor!
Klik om te vergroten...

Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.

Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.

Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stingy zei:
monkeydust
Klik om te vergroten...
Dat is 3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."