#1
Holy shit. Dat ziet er echt naar uit. Fijn dat het goed gekomen is. Ik had in gebruik (10 jaar coke + benzo's en soms alcohol) ook heel trage wondgenezing.
Stoppen met verder nemen.Bekijk bijlage 48389In mn 3mmc binge viel me ineens op dat mn knieën ontzettend blauw/paars zijn. Is dit normaal?
Bekijk bijlage 48389In mn 3mmc binge viel me ineens op dat mn knieën ontzettend blauw/paars zijn. Is dit normaal?
Als je blauwe knieën of ellebogen krijgt dan weet je inderdaad eigenlijk dat je te veel hebt gepakt en dat het tijd wordt om te stoppen.Bekijk bijlage 48389In mn 3mmc binge viel me ineens op dat mn knieën ontzettend blauw/paars zijn. Is dit normaal?
Ik heb mn knieën nog veel paarser. 🫣Als je blauwe knieën of ellebogen krijgt dan weet je inderdaad eigenlijk dat je te veel hebt gepakt en dat het tijd wordt om te stoppen.
De blauwe verkleuring is een teken van problemen met de doorbloeding. Als dat alleen plaatsvindt in de huid rondom de knieën is dat niet direct een probleem. Maar de problemen met doorbloeding zouden ook ergens anders kunnen optreden, en als dat bijvoorbeeld gebeurt in de hersenen of het hart is het al snel desastreus. Daarom kun je dit soort voortekenen maar beter serieus nemen.


Joo wat the fuck. Lijkt wel alsof je been aan het afsterven was.Ik had mijn schenen geschaafd tijdens mijn a-PHP binge. Vrij onschuldige schrammen maar door de slechte circulatie is dat binnen een week een behoorlijke ontsteking geworden waar ik een antibioticakuur voor kreeg. Zelfs daarmee heeft het nog weken geduurd voor het goed genas omdat ik nog steeds aan de php zat.
2e foto is toen alles er weer een beetje fatsoenlijk uit zag. Nu lijkt het door de flits van de camera een stuk erger maar je kan duidelijk zien dat mn voeten niet goed doorbloed waren.
Je ziet er niks meer van, en ook niks aan over gehouden maar denk er aan dat de ellende bij zulke vasoconstrictie ook uit een onverwachte hoek kan komen
Bekijk bijlage 48664Bekijk bijlage 48663
Ik had mijn schenen geschaafd tijdens mijn a-PHP binge. Vrij onschuldige schrammen maar door de slechte circulatie is dat binnen een week een behoorlijke ontsteking geworden waar ik een antibioticakuur voor kreeg. Zelfs daarmee heeft het nog weken geduurd voor het goed genas omdat ik nog steeds aan de php zat.
2e foto is toen alles er weer een beetje fatsoenlijk uit zag. Nu lijkt het door de flits van de camera een stuk erger maar je kan duidelijk zien dat mn voeten niet goed doorbloed waren.
Je ziet er niks meer van, en ook niks aan over gehouden maar denk er aan dat de ellende bij zulke vasoconstrictie ook uit een onverwachte hoek kan komen
Bekijk bijlage 48664Bekijk bijlage 48663
Ongeveer 5 maanden dat er altijd wel een sfeerkaarsje op tafel stond zeg maar 👽hoe lang heb je pyro's gebruikt?
En hoe is je wondgenezing nu?
Ja zag er best gnarly uit. Maar de huisarts was nooit zo van zijn stuk gebracht dus denk dat het wel mee viel.Joo wat the fuck. Lijkt wel alsof je been aan het afsterven was.
Ja zag er best gnarly uit. Maar de huisarts was nooit zo van zijn stuk gebracht dus denk dat het wel mee viel.
"Just take a paracetamol, rest, and come back after three days" 😂👌
Cathinones moet je vapen inderdaadDat mensen die cathinones nog blijven snuiven/slikken. Zo gezellig voor het lichaam 🫠.
3MMC voor seks is/was best leuk. Alleen jammer van die gono.Dat mensen die cathinones nog blijven snuiven/slikken. Zo gezellig voor het lichaam 🫠.
Ik snap vooral de wondgenezing niet.Dat mensen die cathinones nog blijven snuiven/slikken. Zo gezellig voor het lichaam 🫠.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."