Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC bom: dosering en ervaringen

3-MMC bom: dosering en ervaringen

25 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven van 3-MMC vind ik persoonlijk maar kut, net als freeway geeft mij dat vooral veel bijwerkingen zonder een echt lekker gevoel. Als je het snuift is het veel meer speedy zeg maar, terwijl als je het slikt het juist ook een lichte serotonine rush geeft. Maar verwacht er niet teveel van, het heeft zeker niet de magie van mephedrone (4-MMC).

Ik ben helaas (voor jou, niet voor mij :wink:) in het buitenland waardoor ik mijn exacte doseringen nu niet kan opzoeken, maar als ik het me goed herinner begon ik met 200mg en nam dan later nog 1 of 2 keer 100mg bij. Wel ben ik een stuk zwaarder, namelijk zo'n 100kg. Voorzichtig beginnen kan eigenlijk nooit kwaad, gewoon om te zien hoe je er op reageert. Uiteindelijk reageert iedereen er anders op, en met cathinonen worden de bijwerkingen al snel heel naar als je ook maar een beetje teveel neemt. Dus met 100mg beginnen in jouw geval lijkt me wel een goed plan, kun je later altijd nog meer nemen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg overmorgen 3-MMC van een zeker persoon. Ik zal mijn ervaring posten in dit topic. Lijkt me hier wel een geschikt topic voor.

Ik moet me ooit aan Cathinones wagen, dan weet ik pas wat het is.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook nog een vraagje. Hoe lang houdt het effect aan als je het slikt en hoe lang als je het snuift? Misschien probeer ik het a.s. vrijdag wel (als ik samen met Discodeine ben haha), maar ik heb geen zin in iets heftigs of waar ik lang aan vast zit dus ik neig wel meer naar gewoon 1 of 2 keer snuiven eind van de dag.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Ik heb ook nog een vraagje. Hoe lang houdt het effect aan als je het slikt en hoe lang als je het snuift? Misschien probeer ik het a.s. vrijdag wel (als ik samen met Discodeine ben haha), maar ik heb geen zin in iets heftigs of waar ik lang aan vast zit dus ik neig wel meer naar gewoon 1 of 2 keer snuiven eind van de dag.
Klik om te vergroten...

Wanneer ik het slik houd het z’n 1,5 uur aan en heb ik na min 6 uur na inname geen moeite met slapen.

Bij snuiven merk ik ten eerste al minder postieve effecten van de drug maar lijk ik ook sneller geneigd te zijn ‘ff’ bij te nemen. Het effect duurt denk 3 kwartier maar de na-effecten nog zeker 4 uur. Hierdoor nog geen goeie slaapervaring gehad na het snuiven, dus wellicht moet je dit meenemen in je beredenering.

Echter is ieder persoon anders dus kan zijn dat jij hier anders op reageert!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Memento zei:
Wanneer ik het slik houd het z’n 1,5 uur aan en heb ik na min 6 uur na inname geen moeite met slapen.
Klik om te vergroten...

1,5 uur? Dat is niks. Hoe vaak en hoeveel gebruik je, en hoe hoog is je tolerantie? Ik vind online 4-6 uur gemiddeld.
t
timmmehLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
1,5 uur? Dat is niks. Hoe vaak en hoeveel gebruik je, en hoe hoog is je tolerantie? Ik vind online 4-6 uur gemiddeld.
Klik om te vergroten...

Ik herken die 1,5 uur ook zeker niet, 4-6 uur wel. Maar het kan inderdaad aan tolerantie of dosis liggen.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#7
BasvanHoven zei:
1,5 uur? Dat is niks. Hoe vaak en hoeveel gebruik je, en hoe hoog is je tolerantie? Ik vind online 4-6 uur gemiddeld.
Klik om te vergroten...

dosis is +- 75 mg en gebruik niet op vaste basis, ongeveer 3 keer per jaar dus zal geen tolerantie zijn.

Ik denk dat ik de piek als het effect ervaar en daardoor de verwarring ontstaat.
D
DiscodeineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de waardevolle reacties! Aan twee bommen had ik eigenlijk niet gedacht. Wat zouden jullie dan adviseren voor mij? De eerste bijvoorbeeld 100mg, de tweede 60 oid? En na hoeveel tijd zal ik die tweede innemen? (ik weeg ca 60 kg)

En wat is dan goed voor mijn vriendin die wat rustiger wil gaan, bijvoorbeeld eerst 80, daarna 50? (weegt 56 kg)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo'n 3-6 uur aan effect is me al te lang.
Memento zei:
Bij snuiven merk ik ten eerste al minder postieve effecten van de drug maar lijk ik ook sneller geneigd te zijn ‘ff’ bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Die neiging heb ik sowieso niet, dus dat wordt bij mij iig het probleem niet.

Maar thanks anyway voor de reacties. Mocht ik het gaan pakken dan snuif ik het denk ik wel, als try-out, en dan kan ik altijd op een andere keer wel een bommetje pakken. Dat het effect met snuiven wat minder heftig is deert me niet zo gok ik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik 3-MMC slik duurt het in totaal vaak zo'n 3 tot 4 uur, alleen omdat ik bijneem verleng ik dat meestal nog met een uurtje of 2. De piek duurt inderdaad kort, bij mij ook enkel zo'n 1,5 uur.

Met snuiven duurt het echt heel kort, de piek denk ik zo'n 30 tot 45 minuten en na een uur of 2 is het wel zo goed als uitgewerkt als je niet bijsnuift. Maar cathinones staan erom bekend extreem moreish te zijn, dus bijsnuiven is vrijwel een gegeven. En aangezien snuiven toch niet boeiend is raad ik het nogmaals sterk af aan iedereen.

ZERO- zei:
Die neiging heb ik sowieso niet, dus dat wordt bij mij iig het probleem niet.
Klik om te vergroten...
En is dat ook gelukt om niet bij te snuiven? Er zijn echt middelen, en daar is 3-MMC een van, die een ontzettende drang om bij te snuiven creeeren. Dan moet je dus echt sterk in je schoenen staan om het bij een enkel lijntje te houden.

ZERO- zei:
Zo'n 3-6 uur aan effect is me al te lang.
Klik om te vergroten...
Niet lullig bedoelt, maar dit is toch wel een beetje de minimale tijd voor de meeste drugs. Als je je niet 3 wil comitten aan een drug kun je het beter helemaal niet doen lijkt me.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deed bij mij 3-MMC toch verrekte veel pijn in mijn neus. Niet alleen branderig maar zeker een half uur lang een gehemelte alsof het in brand staat.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
BasvanHoven zei:
Deed bij mij 3-MMC toch verrekte veel pijn in mijn neus. Niet alleen branderig maar zeker een half uur lang een gehemelte alsof het in brand staat.
Klik om te vergroten...
Maar behalve de pijnlijke neus, wat vond je ervan? En waarom heb je het niet gewoon geslikt, terwijl vrijwel iedereen snuiven afraad?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Maar behalve de pijnlijke neus, wat vond je ervan? En waarom heb je het niet gewoon geslikt, terwijl vrijwel iedereen snuiven afraad?
Klik om te vergroten...

Geen idee waarom eigenlijk, gewoon benieuwdheid. Over het effect zelf kan ik niks zeggen, want heb ervoor teveel en te dicht op elkaar andere drugs gebruikt dus het effect bleef weg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BasvanHoven zei:
Geen idee waarom eigenlijk, gewoon benieuwdheid. Over het effect zelf kan ik niks zeggen, want heb ervoor teveel en te dicht op elkaar andere drugs gebruikt dus het effect bleef weg.
Klik om te vergroten...
Oh zonde van je gezondheid dan. Snuiven zal ook niet mee hebben geholpen, aangezien dat veel minder fijne effecten geeft dan slikken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
BasvanHoven zei:
Deed bij mij 3-MMC toch verrekte veel pijn in mijn neus. Niet alleen branderig maar zeker een half uur lang een gehemelte alsof het in brand staat.
Klik om te vergroten...

Een halfuur is wel lang. Denk zo een 5minuten heftig gevoel dat wel.
Snuif eens 2cb, voelt als 100 mokerslagen op je neus. Dan is 3mmc een veertje voor de neus.

Bingesesies en weekeinden na elkaar met dit spul gehad. Ga er verstandig mee om. Snuiven is inderdaad af te raden want dan is bijnemen niet uit te sluiten. 2 x een dosis oraal onder de 300mg totaaldosis is meer dan genoeg fun!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Als ik 3-MMC slik duurt het in totaal vaak zo'n 3 tot 4 uur, alleen omdat ik bijneem verleng ik dat meestal nog met een uurtje of 2. De piek duurt inderdaad kort, bij mij ook enkel zo'n 1,5 uur.

Met snuiven duurt het echt heel kort, de piek denk ik zo'n 30 tot 45 minuten en na een uur of 2 is het wel zo goed als uitgewerkt als je niet bijsnuift. Maar cathinones staan erom bekend extreem moreish te zijn, dus bijsnuiven is vrijwel een gegeven. En aangezien snuiven toch niet boeiend is raad ik het nogmaals sterk af aan iedereen.

En is dat ook gelukt om niet bij te snuiven? Er zijn echt middelen, en daar is 3-MMC een van, die een ontzettende drang om bij te snuiven creeeren. Dan moet je dus echt sterk in je schoenen staan om het bij een enkel lijntje te houden.

Niet lullig bedoelt, maar dit is toch wel een beetje de minimale tijd voor de meeste drugs. Als je je niet 3 wil comitten aan een drug kun je het beter helemaal niet doen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Uhm ik heb het toch op Koningsdag gedaan en het beviel prima eigenlijk. Ik merkte duidelijk dat ik een stimulant had gehad maar het blinkte niet specifiek ergens in uit. Ik voelde me gewoon vrolijk, blij, actief, ook wel wat liefdevol en alles was gezellig. Heerlijk staan dansen, kletsen en klooien met m'n vrienden. Om 4 uur 's middags het eerste beetje gesnoven en daarna pas om 6 uur weer het volgende, dus ik ervaarde de piek echt wel langer. In totaal heb ik 3x wat gesnoven tussen 4 uur 's middags en half 10 's avonds en ik heb die nacht nauwelijks geslapen... En ik had geblowd en ging pas om half 4 of zo in bed liggen :P

En die 3-6 uur ging meer over die specifieke middag eigenlijk. Ik wilde eigenlijk coke doen omdat ik het soms echt chill vindt dat dat wat korter werkt, dan snuif ik op een paar momenten in de middag wat, en dan kan ik daarna gewoon pitten, maar ik had me te laat bedacht dat ik naar een festival ging die dag en de 3mmc had ik toevallig al liggen om te proberen. En het was lang weekend dus ik dacht ah ja why not. Is uiteindelijk wel goed bevallen!
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte.
Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde....

Het was een aparte ervaring.
Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg.
Ik was teleurgesteld, diep triest.
Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal.
Ik voelde ook niks ervan.
"Wat een kanker situatie" zei ik.
En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag.
Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben.
Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep.
Maar dit was nog niet eens het beste nieuws.
Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog.
En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt.
En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij.
Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan."
En ik was overtuigd.
Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe.
Grapje, ik was niet moe.
Het was slechts een stoplicht.
Ik wou bijna door rood licht rennen.
Maar ik ben geen crimineel.
Dus rende ik zodra het licht groen was.
Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen.
En ik kwam bij een bankje.
En het was echt letterlijk super koud buiten toen.
Midden in de winter.
Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij.
Terwijl ik op het bankje zat.
En ik, HA!
IK HAD HET WARM.
Ik zei tegen iemand.
"Goh, warm hé?"
Terwijl ik mijn trui uittrok.
"Nou, als jij het zegt"
Zei die persoon.
Maar het was al te laat.
Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg.
En dit moment bleek drie uur te zijn.
En toen had ik het ineens best koud.
En ging ik naar huis.
Lopend, niet rennend.
Want mijn oerinstinct was ook weg.
Net zoals mijn energie.
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#18
....
net zoals mijn peuken
....
B
BijlerenLid
01-01-2024, 00:00
#19
nietjansen zei:
Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte.
Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde....

Het was een aparte ervaring.
Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg.
Ik was teleurgesteld, diep triest.
Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal.
Ik voelde ook niks ervan.
"Wat een kanker situatie" zei ik.
En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag.
Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben.
Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep.
Maar dit was nog niet eens het beste nieuws.
Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog.
En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt.
En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij.
Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan."
En ik was overtuigd.
Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe.
Grapje, ik was niet moe.
Het was slechts een stoplicht.
Ik wou bijna door rood licht rennen.
Maar ik ben geen crimineel.
Dus rende ik zodra het licht groen was.
Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen.
En ik kwam bij een bankje.
En het was echt letterlijk super koud buiten toen.
Midden in de winter.
Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij.
Terwijl ik op het bankje zat.
En ik, HA!
IK HAD HET WARM.
Ik zei tegen iemand.
"Goh, warm hé?"
Terwijl ik mijn trui uittrok.
"Nou, als jij het zegt"
Zei die persoon.
Maar het was al te laat.
Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg.
En dit moment bleek drie uur te zijn.
En toen had ik het ineens best koud.
En ging ik naar huis.
Lopend, niet rennend.
Want mijn oerinstinct was ook weg.
Net zoals mijn energie.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt precies alsof je in een psychose terecht kwam, ik hoop voor jou tuurlijk van niet want psychoses zijn echt zeer ernstig en kan je volledige leven op zen kop gooien
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad. Het werd warm met 3-MMC. Iedereen die het tegendeel beweert is of een leugenaar of een slechte leugenaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."