#1
Snuiven van 3-MMC vind ik persoonlijk maar kut, net als freeway geeft mij dat vooral veel bijwerkingen zonder een echt lekker gevoel. Als je het snuift is het veel meer speedy zeg maar, terwijl als je het slikt het juist ook een lichte serotonine rush geeft. Maar verwacht er niet teveel van, het heeft zeker niet de magie van mephedrone (4-MMC).
Ik ben helaas (voor jou, niet voor mij
) in het buitenland waardoor ik mijn exacte doseringen nu niet kan opzoeken, maar als ik het me goed herinner begon ik met 200mg en nam dan later nog 1 of 2 keer 100mg bij. Wel ben ik een stuk zwaarder, namelijk zo'n 100kg. Voorzichtig beginnen kan eigenlijk nooit kwaad, gewoon om te zien hoe je er op reageert. Uiteindelijk reageert iedereen er anders op, en met cathinonen worden de bijwerkingen al snel heel naar als je ook maar een beetje teveel neemt. Dus met 100mg beginnen in jouw geval lijkt me wel een goed plan, kun je later altijd nog meer nemen.
Ik ben helaas (voor jou, niet voor mij