Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC bom: dosering en ervaringen

3-MMC bom: dosering en ervaringen

25 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#1
....
net zoals mijn peuken
....
B
BijlerenLid
01-01-2024, 00:00
#2
nietjansen zei:
Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte.
Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde....

Het was een aparte ervaring.
Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg.
Ik was teleurgesteld, diep triest.
Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal.
Ik voelde ook niks ervan.
"Wat een kanker situatie" zei ik.
En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag.
Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben.
Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep.
Maar dit was nog niet eens het beste nieuws.
Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog.
En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt.
En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij.
Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan."
En ik was overtuigd.
Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe.
Grapje, ik was niet moe.
Het was slechts een stoplicht.
Ik wou bijna door rood licht rennen.
Maar ik ben geen crimineel.
Dus rende ik zodra het licht groen was.
Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen.
En ik kwam bij een bankje.
En het was echt letterlijk super koud buiten toen.
Midden in de winter.
Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij.
Terwijl ik op het bankje zat.
En ik, HA!
IK HAD HET WARM.
Ik zei tegen iemand.
"Goh, warm hé?"
Terwijl ik mijn trui uittrok.
"Nou, als jij het zegt"
Zei die persoon.
Maar het was al te laat.
Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg.
En dit moment bleek drie uur te zijn.
En toen had ik het ineens best koud.
En ging ik naar huis.
Lopend, niet rennend.
Want mijn oerinstinct was ook weg.
Net zoals mijn energie.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt precies alsof je in een psychose terecht kwam, ik hoop voor jou tuurlijk van niet want psychoses zijn echt zeer ernstig en kan je volledige leven op zen kop gooien
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad. Het werd warm met 3-MMC. Iedereen die het tegendeel beweert is of een leugenaar of een slechte leugenaar.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bom een keer 300mg(mits je ervaring hebt)
Geen drugs kan daaraan tippen
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Discodeine zei:
Bedankt voor de waardevolle reacties! Aan twee bommen had ik eigenlijk niet gedacht. Wat zouden jullie dan adviseren voor mij? De eerste bijvoorbeeld 100mg, de tweede 60 oid? En na hoeveel tijd zal ik die tweede innemen? (ik weeg ca 60 kg)

En wat is dan goed voor mijn vriendin die wat rustiger wil gaan, bijvoorbeeld eerst 80, daarna 50? (weegt 56 kg)
Klik om te vergroten...
100 100
Met tolerantie is 250-300 mg zeker lekker en om de 2 uur 150 Dr bij
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na rectaal 0.4 gram, werkingsduur 4 uur, daarna bommetje van 0.7 gram. Verschil: rectaal werkt direkt en relaxed (spacey) en enorm geil.

Bommetje was meer een verlening van rectaal, maar dan zonder de geilheid en euforie.

Kan komen door de zeer krachtige en andere werking van mijn eerste rectale dosis.

Belangrijk advies: knilp of snijd het puntje af van het doseerspuitje: 5ml. Met schuurpapiertje glad maken om schade aan je endeldarm te minimaliseren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."