Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nietjansen zei: Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte. Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde.... Het was een aparte ervaring. Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg. Ik was teleurgesteld, diep triest. Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal. Ik voelde ook niks ervan. "Wat een kanker situatie" zei ik. En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag. Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben. Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep. Maar dit was nog niet eens het beste nieuws. Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog. En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt. En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij. Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan." En ik was overtuigd. Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe. Grapje, ik was niet moe. Het was slechts een stoplicht. Ik wou bijna door rood licht rennen. Maar ik ben geen crimineel. Dus rende ik zodra het licht groen was. Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen. En ik kwam bij een bankje. En het was echt letterlijk super koud buiten toen. Midden in de winter. Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij. Terwijl ik op het bankje zat. En ik, HA! IK HAD HET WARM. Ik zei tegen iemand. "Goh, warm hé?" Terwijl ik mijn trui uittrok. "Nou, als jij het zegt" Zei die persoon. Maar het was al te laat. Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg. En dit moment bleek drie uur te zijn. En toen had ik het ineens best koud. En ging ik naar huis. Lopend, niet rennend. Want mijn oerinstinct was ook weg. Net zoals mijn energie. Klik om te vergroten... Dit lijkt precies alsof je in een psychose terecht kwam, ik hoop voor jou tuurlijk van niet want psychoses zijn echt zeer ernstig en kan je volledige leven op zen kop gooien"