#1
ik doseerde op mijn hoogte punt (doe dit vooral niet na, ook niet met 3cmc/2mmc whatever)
vaak wel 4x 180mg in 1 dosering gekke werk
helemaal waus werd ik ervan
vaak wel 4x 180mg in 1 dosering gekke werk
helemaal waus werd ik ervan
Mocht ik jouw symptomen gehad hebben dacht ik niet aan mijn longen. Eerder het hart.Hoi allemaal,
Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?
ik hoor graag van jullie!
Dit zijn wel symptomen waarvan ik denk dat je je zorgen moet maken inderdaad.Hoi allemaal,
Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?
ik hoor graag van jullie!
Maar een hartfilmpje kan geen kwaad toch? Dat je beter kon stoppen in jouw situatie dat wist je al. Een huisarts die weet wat verslaving is, zal ook begrijpen dat het niet vanzelfsprekend is dat je clean bent.ik heb nu de laatste paar dag(en) heel vaak steken in mijn borst (en nee ik ga niet naar een huisarts die gaat zeggen stop eerst maar met je drugsgebruik, waar ze gelijk in heeft )
Niet alleen 4fma hoor! 2mmc is waarschijnlijk ook niet echt gezond voor je hart. En 3-cmc waarschijnlijk ook niet.maar heb ook erg veel 4fma genomen dit weekend (las dat dit niet zo goed kan werken op je hart)
Tja mijn bovenstaande uitleg laat dat al wel een beetje doorschemeren denk ik. De periode voor ik de kliniek in ging had ik dit vaak. En eigenlijk ook altijd een hartslag boven de 140 bpm.Hebben jullie ook wel eens last van druk op de borst na flink wat drugsgebruik?
Ik heb dit ook gehad het hield 4 dagen aan, ik had ook het gevoel dat me hart niet normaal klopte die periode, kort ademhalen was toen ook van toepassingHebben jullie ook wel eens last van druk op de borst na flink wat drugsgebruik?
Fijn om te horen dat het verdwenen is!๐Ik heb een avondje flink getraind, benauwdheid is vrijwel verdwenen. Misschien had mn hart dit wel eventjes nodig ๐
Wat? ๐Ik heb het vroeger een keer gehad van slechte pep. Liep er flink om te stressen en durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen. Heb toen heel sneaky een afspraak met de huisarts gemaakt. De huisarts was flink pissed. Hij hield een stethoscoop tegen mijn borst en riep ZWABBER!!! Er is helemaal niets aan de hand! Ik zag het meteen al aan die neppe Aussie van je toen je binnen kwam! Ik ging in de beginjaren al naar Parkzicht en heb de eerste Thunderdome meegemaakt, maar jij weet helemaal niet wat hard gaan is batje! Hier, wacht..... Hij ging even naar achter waar die ligtafel is, rommelde wat en kwam terug met een sleutel en hield die onder mijn neus. SNUIF! Riep hij. Dat poeder was heel wat aangenamer voor mijn neus dan wat ik daarvoor had gehad. Kom maar terug als je echt te hard gaat riep hij nog. ZWABBER!
Dit hoort in het onzin forum.Ik heb het vroeger een keer gehad van slechte pep. Liep er flink om te stressen en durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen. Heb toen heel sneaky een afspraak met de huisarts gemaakt. De huisarts was flink pissed. Hij hield een stethoscoop tegen mijn borst en riep ZWABBER!!! Er is helemaal niets aan de hand! Ik zag het meteen al aan die neppe Aussie van je toen je binnen kwam! Ik ging in de beginjaren al naar Parkzicht en heb de eerste Thunderdome meegemaakt, maar jij weet helemaal niet wat hard gaan is batje! Hier, wacht..... Hij ging even naar achter waar die ligtafel is, rommelde wat en kwam terug met een sleutel en hield die onder mijn neus. SNUIF! Riep hij. Dat poeder was heel wat aangenamer voor mijn neus dan wat ik daarvoor had gehad. Kom maar terug als je echt te hard gaat riep hij nog. ZWABBER!
Je mag altijd een bericht sturen om te praten over je angsten! Jij komt er wel๐@Diablo69 Ja ik merk ook echt dat ik mezelf de afgrond aan het inwerken ben. Net mn HBO opleiding afgerond en aan het werk. Wil mijn angsten niet voelen en verberg dit dmv drugs. Heel slecht ik moet ook echt hulp gaan zoeken. Bedankt voor je antwoord, had ik even nodig โค๏ธ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."