#1
Ja, je kan zeker mooie ervaringen hebben, wat dan echt een verademing kan zijn! Maar tegelijkertijd is er ook een verhoogde kans op een vervelende ervaring.Ik heb overigens wel een positieve ervaring met ssriâs en pscychedelica. Is maar gebaseerd op 1x maar; voor t eerst (1p)lsd gebruikt terwijl ik al ongeveer 6 maanden ssriâs (sertraline 50mg) gebruikte. Super fijne en goeie ervaring! Waar ik lang âkrachtâ uit heb gehaald. Ik vond het leven tijdens t gebruik ervan zo fijn, en dat neem ik nog steeds mee en pas ik nog steeds toe in mân leven nu. Ik denk met een glimlach terug aan hoe ik toen t leven zag. Ik besef me nu soms dat t dus wel in me zit. En dat die tyfus depressie dus echt niet altijd gelijk heeft.
was mân eerste x (1p)lsd en het was echt magisch mooi. T feit dat dat in me zit, om te voelen.. Heb ik echt heel lang baat bij gehad.
Maar alsnog, dit is een eenmalige ervaring die ik nooit heb herhaald. Ben blij dat het zo goed is gegaan toentertijd, maar het was natuurlijk helemaal niet slim. Beter probeer je het inderdaad niet, want waar ik de positieve ervaring niet vergeet.. ga je een negatieve ervaring helemaal niet vergeten. En je al helemaal niet verder helpen. Depressie is echt een bitch.
Ik heb het zelf wel eens gehad toen ik depressief was, op een festival was, ik die dag net gehoord had dat degene op wie ik smoorverliefd was een nieuwe relatie had, en ik naast mijn ex-vriendin met haar nieuwe vriend stond te kamperen.
Toen toch LSD genomen, want ja, dat stond nou eenmaal op de planning en ik ging me niet ook nog eens mijn plezier laten afnemen door die kutwijven.
Nou, dat was echt de naarste trip ik heb meegemaakt. Ik werd best wel paranoia en achterdochtig. Gezichten van random voorbijgangers veranderden in varkenskoppen, en ik begon echt iedereen te verachten. Halverwege mijn trip daarom maar in mijn tent gaan liggen, en toen heb ik 6 uur lang in mijn tent zitten wensen dat de trip voorbij was.
Dus.. met die ervaring zal ik vooral adviseren om extra aandacht te hebben voor de omgeving als je tript. Wees bereid om de trip op het allerlaatste moment af te blazen om wat voor reden dan ook. Zorg ervoor dat de plek waar je bent rustig en vriendelijk is. Zet je telefoon uit. Zorg ervoor dat er comfortabele plekjes zijn om te zitten/liggen. Dat je (gember)thee hebt en vers fruit. En zorg ervoor dat de mensen om je heen weten hoe het met je gaat, en dat die je positief ondersteunen (dus niet steeds vragen: 'ga je al bad?').
