#1
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.Amfetamine is ook neurotoxisch...
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.Amfetamine is ook neurotoxisch...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien danNiet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dure vogel jij 😂
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.@Dirkjan
Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnentja
dat zijn de risico's van drugs
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugsHallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Excuus,Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan![]()
Waarom? Er zijn talloze voorbeelden van stoffen die minder gezondheidsrisico’s kennen juist door zulke toevoegingen…Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
O joh.. kutzooi😕Is verzonden. Is dpd die ermee rammelt
En amfetamime dan? Voor lang niet iedereen werkt 100% dextroamfetamine beter dan racemische amfetamine of zelfs levoamfetamine en qua schadelijkheid is het verschil tussen dextroamfetamine en amfetamime volgens mij heel verwaarloosbaar. Het feit dat het illegaal is houdt heel veel onnodige gevaren in stand.Eigen vraag gesteld en onmiddellijk zelf beantwoord. Blije Dirk.
4-mmc is al een ontzettend giftige stof, 3-mmc is dat ook, en als je chloor of fluor of laat staan een (di)methoxy of hydroxyl groep eraan gaat toevoegen ga je alleen maar meer neurotoxische stoffen krijgen. Het is troep. Stop ermee.
Helemaal eens met de ban. Drugs zijn erg leuk, maar gebruik dan niet de losers onder de drugs. Als het aan mij ligt, als ik de touwtjes in handen had, dan waren alleen 1-p-lsd, 6-apb en ketamine legaal. De rest onmiddellijk in de ban mieteren. Meer heb je niet nodig. Een psychedelic, een entactogeen en een dissociatief.
Discussie gesloten.
Eens langs het pickup winkeltje gegaan… nieuwe chauffeurs, veel problemen 🫠🫠O joh.. kutzooi😕
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
Waarom? Er zijn talloze voorbeelden van stoffen die minder gezondheidsrisico’s kennen juist door zulke toevoegingen…
Ik denk de associaties die chloor en fluor hebben met bleekmiddel en mind control.Ik heb die stelling nooit zo goed begrepen waar dat nou vandaan komt.
Bleek middel en fluor control? Waar the fuck heb he het over? Jij snapt niks van schiekunde. Zo werkt het niet.Ik denk de associaties die chloor en fluor hebben met bleekmiddel en mind control.
Meneer kan geen grapjes hebben. Merkwaardig voor een grapjas.Bleek middel en fluor control? Waar the fuck heb he het over? Jij snapt niks van schiekunde. Zo werkt het niet.
Mijn grapjas hing onder de kapstok, sorry.Meneer kan geen grapjes hebben. Merkwaardig voor een grapjas.
Amfetamine is ook neurotoxisch...Als je zo weinig mogelijk zenuwschade wilt moet je toch naar je bekende speed (alpha-methylphenethylamine) gaan. Daar is het minst mee geknoeid. Dat is simpelweg een alphagemethyleerde phenetylamine.
Maar vind maar eens een dealer die schoon product verkoopt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."