Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Amfetamine is ook neurotoxisch...
Klik om te vergroten...
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan :wink:

Ja, 4-CA is heel neurotoxisch. Maar je kan daar niet zomaar een algemene veronderstelling uit destilleren dat het dan ook voor andere stoffen geldt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
PinkFluffyUnicorn zei:
Dure vogel jij 😂
Klik om te vergroten...

Geld moet rollen 😎
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...

Neem ik alvast nooit meer die fluoramfetamines. Vergif voor het lichaam. Je kan niet ff lekker snatsen als met basis amfetamines.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duwd zei:
@Dirkjan

Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
tja
dat zijn de risico's van drugs
Klik om te vergroten...
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
fadi_92 zei:
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Klik om te vergroten...
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugs

en eigen verantwoordelijkheid imho
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#8
fadi_92 zei:
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Klik om te vergroten...
Excuus,

Maar 10 gram intraveneus gebruiken is ook vragen om problemen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
wtf
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan :wink:
Klik om te vergroten...
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
Klik om te vergroten...
Waarom? Er zijn talloze voorbeelden van stoffen die minder gezondheidsrisico’s kennen juist door zulke toevoegingen…
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
PinkFluffyUnicorn zei:
Is verzonden. Is dpd die ermee rammelt
Klik om te vergroten...
O joh.. kutzooi😕
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Eigen vraag gesteld en onmiddellijk zelf beantwoord. Blije Dirk.

4-mmc is al een ontzettend giftige stof, 3-mmc is dat ook, en als je chloor of fluor of laat staan een (di)methoxy of hydroxyl groep eraan gaat toevoegen ga je alleen maar meer neurotoxische stoffen krijgen. Het is troep. Stop ermee.

Helemaal eens met de ban. Drugs zijn erg leuk, maar gebruik dan niet de losers onder de drugs. Als het aan mij ligt, als ik de touwtjes in handen had, dan waren alleen 1-p-lsd, 6-apb en ketamine legaal. De rest onmiddellijk in de ban mieteren. Meer heb je niet nodig. Een psychedelic, een entactogeen en een dissociatief.

Discussie gesloten.
Klik om te vergroten...
En amfetamime dan? Voor lang niet iedereen werkt 100% dextroamfetamine beter dan racemische amfetamine of zelfs levoamfetamine en qua schadelijkheid is het verschil tussen dextroamfetamine en amfetamime volgens mij heel verwaarloosbaar. Het feit dat het illegaal is houdt heel veel onnodige gevaren in stand.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pepschepje zei:
O joh.. kutzooi😕
Klik om te vergroten...
Eens langs het pickup winkeltje gegaan… nieuwe chauffeurs, veel problemen 🫠🫠
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Wat je nu doet is flauw. Natuurlijk heb ik dat onderzoek niet in mijn bureaula liggen. Maar laten we het erover eens zijn dat als je dingen op je molecuul gaat plakken (broom, fluor, chloor, jood, acetyl, dimethoxy, methoxy, acetyl en ga zo maar door) dat je het niet gezonder maakt.
Klik om te vergroten...

Mondkapje zei:
Waarom? Er zijn talloze voorbeelden van stoffen die minder gezondheidsrisico’s kennen juist door zulke toevoegingen…
Klik om te vergroten...

In de medische wereld worden dit soort trucjes zelfs gebruikt om de opname van bepaalde medicijnen te verbeteren.

Wat er in het lichaam gebeurt. Wat er afgebroken wordt, afgescheiden wordt en in wat voor vormen en stadia het (tijdelijk) in je lichaam voorkomt, kan allemaal verschillen. Daar zijn geen vaste vuistregels voor volgens mij.

Het is niet per definitie zo dat je jezelf ineens vergiftigd met fluor of chloor omdat het nog steeds gebonden kan zijn aan andere atomen en vrij makkelijk het lichaam verlaat. Hoeft niet he, er zijn zeker stoffen waarbij dat niet zo geld. Maar het is geen vuistregel: chloor en fluor = fout.

Ik heb die stelling nooit zo goed begrepen waar dat nou vandaan komt.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Ik heb die stelling nooit zo goed begrepen waar dat nou vandaan komt.
Klik om te vergroten...
Ik denk de associaties die chloor en fluor hebben met bleekmiddel en mind control.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mondkapje zei:
Ik denk de associaties die chloor en fluor hebben met bleekmiddel en mind control.
Klik om te vergroten...
Bleek middel en fluor control? Waar the fuck heb he het over? Jij snapt niks van schiekunde. Zo werkt het niet.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Bleek middel en fluor control? Waar the fuck heb he het over? Jij snapt niks van schiekunde. Zo werkt het niet.
Klik om te vergroten...
Meneer kan geen grapjes hebben. Merkwaardig voor een grapjas.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mondkapje zei:
Meneer kan geen grapjes hebben. Merkwaardig voor een grapjas.
Klik om te vergroten...
Mijn grapjas hing onder de kapstok, sorry.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Als je zo weinig mogelijk zenuwschade wilt moet je toch naar je bekende speed (alpha-methylphenethylamine) gaan. Daar is het minst mee geknoeid. Dat is simpelweg een alphagemethyleerde phenetylamine.

Maar vind maar eens een dealer die schoon product verkoopt.
Klik om te vergroten...
Amfetamine is ook neurotoxisch...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."