Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFanax Bar ervaringen?

Fanax Bar ervaringen?

52 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DeswombatLid
01-01-2024, 00:00
#1
So, sorry this is in English I can read all your comments I just never learned to write Dutch, so flubrotizolam for me as a former xanax addict which I started using to sleep in the beginning until it became a 3-6 time a day ritual because I wanted to feel numb at the time there was a lot going on in my life besides exams for my final year at uni, so I try RCs all the time usually on the fly but never take the regularly the only one I ended up taking regular was 2F-Ketamine which I've now also stopped but hearing ablut "fanax" obviously sparked my ear I bought 50 0.5mg pills when they were still legal because the 27th October 2021 I got them and found they are good for reducing anxiety but they don't really knock me out just chill me out, clonazolam is nice for sleeping comparably 1-2mg dosage, and brotizolam 3mg dosage but you won't be functional the next day for the first few hours, I took etizolam much to much like valium and xanax so diazapam and Alprazolam together for me to keep using it, it is nice but to addictive whereas the following I reviewed I use for sleep and irregularly so I build no tolerence purposely because I know what I'm like and I try to be as self aware as possible when it comes to illicit or especially lack of researched substances, so I ask you all to be careful i dont tend to mix anymore although I used take my diazapam and Alprazolam with a heavy night of drinking which can be lethal so I'm lucky I know I'm lucky to be hear, be careful when cocktailing you never know whatll happen especially if you black out, try it by all means but try it alone first don't just read the product description and take it because it's "like" so and so, take it yourself alone first because everyones different and at the reccomended dosage half that first, your body can be hypersensitive to any specific chemical you never know, it's more about safe practice at least than don't take it because let's be honest we'd all take it otherwise you wouldn't be on this forum 😅
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
vader zei:
Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten.
Ook heb ik dan 1 fanax bar.
Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax'
Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden.
Iemand hier al ervaring mee?
Klik om te vergroten...
er zitten er 4 of 5 aanelkaar.Weet ji of je die dan allemaal moet slikken?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Popiroco zei:
Hey hey,

ik heb deze gisteren eens uit het zakje gehaald en me oppgeofferd voor eens te kijken wat ze nu doen.
Ik heb 1 volledige fanax(bar) genomen
+30 min : nog niet echt een gevoel
+45 min : lichte verwardheid( hier steek ik er ook nog een jointje op)
+1u15 min= ik steek er een halfje bij en ik begin me al wat wavy te voelen
+1u30 min = geen angtsen of stress meer, heel relaxed
+ 1u45 min= Super rustig en fijn gevoel, ook super relaxend voor de spieren
+2uur= in slaap gevallen 😂 beste nacht van men leven.

CONCLUSIE: fanax is een zeer leuke RC benzo zeker voor het slapen en tegen angsten in te gaan. Voor verdere vragen beantwoord ik deze graag aan jullie.
Klik om te vergroten...
Heb je dan die aanelkaar zitten helemaal genomen?
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten.
Ook heb ik dan 1 fanax bar.
Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax'
Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden.
Iemand hier al ervaring mee?
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#5
vader zei:
Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten.
Ook heb ik dan 1 fanax bar.
Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax'
Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden.
Of zoek ik verkeerd, iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Nog niet maar kijk uit met RC's
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, waardeloze marketing weer. Zou het inderdaad lekker laten zitten.

Als je een benzo zoekt om te slapen erna is etizolam prima. Als het voor het recreatieve effect is zou ik de benzo's achterwege laten.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#7
KlaasVaak zei:
Haha, waardeloze marketing weer. Zou het inderdaad lekker laten zitten.

Als je een benzo zoekt om te slapen erna is etizolam prima. Als het voor het recreatieve effect is zou ik de benzo's achterwege laten.
Klik om te vergroten...
Het is trouwens flubrotizolam, 0.5mg.
Diegene die ze gekocht heeft, heeft slechts een paar posts gevonden op reddit, verder niks op tripsit of psychonaut, dus ook totaal niks bekend qua halfwaardetijd enz.

Ben weer druk aan het werk en heb nu 3 etizolams op in een week of 5 en dat bevalt prima.
Deze sla ik, en volgens mij ook de rest van het clubje, over. De koper wil een kwartje proberen. wellicht gaat de mijne naar een testcentrum.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, ik heb hem inmiddels thuis liggen, en een vriendin van me zei letterlijk 'ow, wat een schattige poepie zeg'.
Het is een soort van miniatuurtje van een xanax bar ; want volgens mij en de vriendin is een xanax bar groter, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik er nog nooit ééntje daadwerkelijk in mijn handen heb gehad.

fanax 1.jpg

fanax 2.jpg

Als je hem goed op de foto wil zetten moet je echt de macrostand aanzetten.
Voorlopig leuk voor de heb.

Heb mijn 0.4gr 3mmc meteen in mijn timelocker gedaan (en 250mg 3-FA; die heb ik nog niet eerder geprobeerd)
De 3mmc is binnenkort, in mijn minivakantie aan de beurt, en de 3-FA volgende maand ; ga een vriend helpen met de verhuizing en schilderwerk.
Maar deze fanax gaat achter in de la, bij mijn diclazepammetje, pagoclone en rilmazafon.
Kan nog steeds niks vinden wbt de werkzame stof, flubrotizolam. Brotizolam, zonder de flu, wél, schijnt ook een hele korte halfwaardetijd te hebben, net als etizolam maar wat de fluor voor de bro doet? wie zal het zeggen.
Zat even te denken om hem aan te bieden bij een testcentrum, maar weet niet of men hem als NPS accepteert, en het is zo'n onbekende stof dat het eigenlijk een inkoppertje wordt wbt advies. wellicht incl. waarschuwing op de één of ander lijst.
Het is en blijft een RC hé.
Volgens een vriend zijn zoeksessie op het WWW is er op een Scandinavisch forum al over de flubrotizolam in een fanax bar gesproken, en is hij daar ook uitgetest, met -schijnbaar- tegenvallende resultaten wbt sterkte en effect.

Ik kan jullie iig niet verder helpen. Ben niet zo'n early adopter.
En heb weinig met benzo's. voor mij zijn ze puur functioneel. Zou bijna zeggen dat als iemand zich geroepen voelt... je mag hem zo hebben. maar wellicht overtreed ik daar de regels mee? Dan heb ik niks gezegd.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
De producent is in ieder geval wel eerlijk..
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
De producent is in ieder geval wel eerlijk..
Klik om te vergroten...
Ze geven in ieder geval eerlijk toe dat hun batch 2-FA (die ze zelf maken?) op dit moment niet zo zuiver (80%) als gewenst is.
Als er vervolgens bij andere stoffen staat dat deze 97% is, komt dit wel wat geloofwaardiger over. Maar het is en blijft een handelaar die geld wil verdienen. We hebben er ook 3-FA besteld voor een flinke prijs (had wel coke kunnen zijn qua prijs:)
Maar ik besef me maar al te goed dat als iets duur is, het niet automatisch wil zeggen dat het ook goed is.
Altijd voorzichtig blijven, het is en blijft een RC.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heeft iemand inmiddels meer ervaring opgedaan met flubrotizolam? Ik kan hier maar weinig over terugvinden op internet namelijk..
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is net zoals etizolam een thienodiazepine (ipv benzodiazepine) ik lees dat effect en duratie van 1 fanax bar sterk overeenkomt met 2mg etizolam.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, heb op Reddit iemand horen zeggen dat het' hardstikkke zwaar spul is' en verder geen reden waarom/omschrijving/ervaring (enige positieve reactie die ik kon vinden) weer ergens anders merkte iemand pas wat na 2 hele bars en vond toen het effect nog erg tegen vallen....
Weer ergens anders gelezen dat men het een slap aftreksel van deschloroetizolam vind.

De verkopende partijen spreken van 4 of 5 keer zo sterk als etizolam, maar dat heeft toch wel een hoog 'wij van wc-eend' gehalte als je het mij vraagt.

Wat wel grappig is, is dat de Google cache ze nog als 1mg. In de cache had toen ze net uit waren, (wbt de link naar de info site van de producent), maar dat de producent de info op de site vrijwel meteen naar 0.5mg heeft gewijzigd.

'ze doen maar een dotje'

nou doen ze (micro) dotjes als core business dus dat is nog niet eens zo vreemd :wink:

er is in ieder geval een kwartje genomen door een bekende van mij, en die heeft er helemaal niks van gemerkt. Niks nakkes, nada.maar was ook niet helemaal nuchter op moment van inname.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#14
vader zei:
Wat wel grappig is, is dat de Google cache ze nog als 1mg. In de cache had toen ze net uit waren, (wbt de link naar de info site van de producent), maar dat de producent de info op de site vrijwel meteen naar 0.5mg heeft gewijzigd.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, dat was mij ook opgevallen.
Een andere Nederlandse vendor die om zijn brede aanbod bekend staat, vermeldt dat de staven 2 mg flubrotizolam bevatten en in vier delen van ieder 0,5 mg verdeeld kunnen worden: "Flubrotizolam is also known as FANAX, and sold in 2mg Pellets that can be snapped into 4 individual 0.5mg pellets". Dit lijkt verkeerd te zijn aangegeven door de vendor; een enkele staaf zou immers 0,5 mg bevatten die in vier delen van ieder 0,125 mg verdeeld kan worden.

De ervaringen met dit middel lopen erg uiteen en er lijkt dan ook geen consensus te zijn. De meeste reports over flubrotizolam zijn vaag en missen essentiële aanvullende info zoals tolerantie wat de werking sterk kan beïnvloeden. Mede door de tegenstrijdige/onvolledige informatie, het hoge marketingsgehalte, de buitenproportioneel hoge prijzen, de slordige fouten van vendors die schijnbaar maar half weten wat ze verkopen en de ervaring dat pellets (en blotters) regelmatig ondergedoseerd zijn, laat ik deze voorlopig aan mij voorbij gaan. Fluclotizolam lijkt me veelbelovender.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank voor jullie reacties!

Ondanks mijn grote liefde en nieuwsgierigheid naar benzo’s, laat ik deze toch nog even links liggen.

Wel mooie press overigens..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wou deze eigenlijk ook eens testen, omdat dit stofje indd aangeprezen wordt als 4-5x potenter dan etizolam, maar van 2mg Etizolam val ik niet zo drect van in slaap, eerder angstwerend dan sederend, dus weet niet of die fanax een meerwaarde is. Bij Bromazolam (pellets 3mg) val ik echt goed van in slaap en redelijk langwerkend. Denk na dit te lezen, fanax mr ff achterwege te laten. Na een upper of paar slechte nachten, hou ik het wel bij Etizolam, Flualprazolam of Bromazolam.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net een 1,5 uur geleden voor de eerste keer fanax bar genuttigd. Tot nu toe erg tevreden wel behoorlijk sterk ondanks dat ik een behoorlijke tolerantie heb voor benzo's. Maar lekker ik vind het goed spul 👻
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
Heb je dan die aanelkaar zitten helemaal genomen?
Klik om te vergroten...
Kap er maar gewoon meteen mee man, je kan niet eens meer lezen wat er geschreven word

Je hebt er al teveel geslikt pik of je bent chronisch benzo high
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#19
joetsie zei:
er zitten er 4 of 5 aanelkaar.Weet ji of je die dan allemaal moet slikken?
Klik om te vergroten...
Dat is waarschijnlijk een " bar".. kijk even op het bonnetje van je vendor voor de dosering.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
5 bars besteld, gister avond rond 20.00 halfje genomen. Na een half uurtje beetje mellow en toen de andere helft ingenomen.

Was toen nog erg gespannen en gestrest, 2 uur later zou ik naar een feestje met wat vrienden gaan.
Weer een half uur later begon de tweede helft te werken, alle spanning zakte van me af :)
Werd er niet echt moe van, gewoon heerlijk ontspannen zelfs ligt euforisch.

Effect van zorgeloosheid hielt wel 5-6 uur aangehouden vgm en de dag erna (vandaag) voel ik me nog steeds goed en ontspannen. Lijkt wel een kleine afterglow te zijn.

Ik vind ze handig tegen angst en spanning maar gaat ze niet te vaak nemen, pas er mee op want ze zijn best sterk.

Makkelijk in 4 stukjes te breken, handig.
Ga de volgende keer (hou er minimaal 3-4 dagen tussen) eens een halfe nemen en kijken of dit ook genoeg effect kan hebben.

Dus nijn conclusie: handige RC tegen spanning, erg sterk dus pas er mee op. Er is verder ook nog weinig informatie over te vinden dus dat is ook een risico. Fijne avond allen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."