Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFanax Bar ervaringen?

Fanax Bar ervaringen?

52 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#1
johndeertrekker zei:
Ik moest werkelijk lachen hoe erg ze inspelen op het originele XANAX wat een pauper marketing truuk, zijn nog veel te duur ook voor wat het is.
Klik om te vergroten...
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enz
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vuurwesp zei:
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enz
Klik om te vergroten...
Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.
en dan ook nog in langwerpige tabletten verkopen zodat ze extra lijken op het originele xanax bars
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#3
johndeertrekker zei:
Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.
en dan ook nog in langwerpige tabletten verkopen zodat ze extra lijken op het originele xanax bars
Klik om te vergroten...
daar heb je wel gelijk in.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels kan ik al wel wat meer kwijt over mijn huidige ervaring met één Fanax-bar à 0,5 mg flubrotizolam.

Ik heb overigens enige benzotolerantie en -afhankelijkheid en daarbij twee flinke glazen rode wijn bij het eten gedronken.

De effecten zijn als volgt te omschrijven:
- De effecten zijn in ieder geval als die van een benzodiazepine, of in dit geval dus waarschijnlijk een thienobenzodiazepine (indien de werkzame stof daadwerkelijk flubrotizolam is, want ze zijn niet getest). Maar ik ben er van overtuigd dat het in ieder geval gewoon een benzo(analoog) is en geen andere stofgroep;
- Het houdt je hoofd helder en is amper sedatief. In dat opzicht komt het zeker overeen met de echte Xanax;
- Het maakt je wat minder zorgeloos, dan de echte Xanax dat doet. Ik ben wel lekker rustig, maar kan ook nog gewoon over 'lastige' dingen in het (dagelijkse) leven nadenken. De echte Xanax onderdrukt dat een stuk sterker. Maar dat kan natuurlijk ook dosisafhankelijk zijn;
- Het effect piekt vrij snel. Na een half uur tot drie kwartier zat hij al wel op zijn hoogtepunt. Ik was op dat moment aan het wandelen en begon toen opeens wel lekker te sloffen. De beentjes hadden er echt even niet zoveel zin meer in;
- Ik heb tot op heden geen evenwichtsstoornissen ervaren (die bijvoorbeeld bij pyrazolam wel echt extreem zijn);
- Lichamelijk merk ik enige ontspanning, maar niet in extreme mate. Maar dat doet de echte Xanax ook niet. Maar verwacht geen spierontspanning, zoals clonazolam of bromazolam dat kunnen brengen;
- Deze benzo lijkt me niet geschikt om te gebruiken na zwaar uppergebruik, of überhaupt om in te slapen;
- Volgens mij ben ik inmiddels zo'n drie uur onderweg. Ik ben nog steeds geestelijk wel lekker mellow, maar het ligt niet erg op de voorgrond (wat bij andere, sterke benzo’s ook wel eens vervelend kan zijn door de extreme lusteloosheid die daarbij komt kijken);
- Deze benzo beïnvloed je stemming in een positieve zin. Ik krijg er een beetje een jolig gevoel van en wordt praatgraag (maar ik vind gewoon languit op de bank chillen ook prima, hoor);
- Ik word er niet slaperig van.

Kortom, het is een redelijk leuke benzo die je mijn inziens het beste functioneel kunt gebruiken. Ik verwacht wel een recreatieve waarde, indien er meerdere Fanax-bars tegelijk worden ingeno. Ik had van een hele 'bar' dus eigenlijk wel wat meer verwacht, zeker gezien de originele 2 mg Xanax-bars echt keiharde klappers zijn. De Fanax-bars hadden van mij dus wel een stukje hoger gedoseerd mogen zijn..

Ik pak er nu in ieder geval nog eentje bij!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet eerlijk toegeven dat de effecten van de Fanax-bars inmiddels toch wel aanzienlijk zijn toegenomen, sinds de tweede bar is ingekickt (een totaal van 1 mg flubrotizolam dus nu).

Maar de effecten zijn echt nog grotendeels mentaal. Ik ben zo vergeetachtig als wat. Zo ben ik constant mijn spullen kwijt en weet ik steeds niet meer goed wat ik nou ookal weer precies aan het doen was. Daarbij voel ik me toch relatief nuchter, maar besef mij weldegelijk dat dit 'Delusion of Sobriety' is. En ik ben nog steeds niet moe. Eerder zin om lekker hersenloos te chillen.

Best een lekker benzootje dit, toch wel hoor!
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ik moet eerlijk toegeven dat de effecten van de Fanax-bars inmiddels toch wel aanzienlijk zijn toegenomen, sinds de tweede bar is ingekickt (een totaal van 1 mg flubrotizolam dus nu).

Maar de effecten zijn echt nog grotendeels mentaal. Ik ben zo vergeetachtig als wat. Zo ben ik constant mijn spullen kwijt en weet ik steeds niet meer goed wat ik nou ookal weer precies aan het doen was. Daarbij voel ik me toch relatief nuchter, maar besef mij weldegelijk dat dit 'Delusion of Sobriety' is. En ik ben nog steeds niet moe. Eerder zin om lekker hersenloos te chillen.

Best een lekker benzootje dit, toch wel hoor!
Klik om te vergroten...
ik zei het je toch best lekker spulletje, dat vergeetachtige had ik ook trouwens :P
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vuurwesp zei:
ik zei het je toch best lekker spulletje, dat vergeetachtige had ik ook trouwens :P
Klik om te vergroten...
Ja, dank voor de tip nog! Ik had hem al een tijdje liggen, maar je wilt toch liever niet de allereerste zijn met zo'n onbekende stof..

Gelukkig was jij dat voor mij in dit geval, haha!
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Ja, dank voor de tip nog! Ik had hem al een tijdje liggen, maar je wilt toch liever niet de allereerste zijn met zo'n onbekende stof..

Gelukkig was jij dat voor mij in dit geval, haha!
Klik om te vergroten...
had ze ook al een tijdje, maar kon het gister toch niet laten het proef:rabbit:. uit te hangen haha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vuurwesp zei:
Net een 1,5 uur geleden voor de eerste keer fanax bar genuttigd. Tot nu toe erg tevreden wel behoorlijk sterk ondanks dat ik een behoorlijke tolerantie heb voor benzo's. Maar lekker ik vind het goed spul 👻
Klik om te vergroten...
Dus tov Etizolam, net iets potenter dan? Heb ze zelf ook net binnen om eens te testen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
AlteredState5862 zei:
Ahh ja meningen verschillen, ik vind het wel een goeie, alleen het werkt niet zo wonderlijk tegen een kater, wat eti wel doet
Klik om te vergroten...
Pyra maakte me niet slaperig, erg ontspannen of “happy”.
Ook was ik onstabiel in lopen. Soort dronken zonder dronken gevoel.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Heeft iemand inmiddels meer ervaring opgedaan met flubrotizolam? Ik kan hier maar weinig over terugvinden op internet namelijk..
Klik om te vergroten...
4 flubro's brengt me lekker op level. Ervaren te en rolerantente benzo gebruiker hier.
Flubo heeft op me dit moment ook goed gepakt.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die Fanax doet bij mij helemaal niets. Ja. als ik er 4 (hele bars) neem krijg ik er koppijn van.

Om ze op Xanax te laten lijken hadden ze er beter bromazolam in kunnen doen imho. Had je die ook beter kunnen doseren.
B
Benzo JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik neem m nu in heb al wel 2mmc en coke gehad,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."