#1
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enzIk moest werkelijk lachen hoe erg ze inspelen op het originele XANAX wat een pauper marketing truuk, zijn nog veel te duur ook voor wat het is.
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enzIk moest werkelijk lachen hoe erg ze inspelen op het originele XANAX wat een pauper marketing truuk, zijn nog veel te duur ook voor wat het is.
Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enz
daar heb je wel gelijk in.Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.
en dan ook nog in langwerpige tabletten verkopen zodat ze extra lijken op het originele xanax bars
ik zei het je toch best lekker spulletje, dat vergeetachtige had ik ook trouwens :PIk moet eerlijk toegeven dat de effecten van de Fanax-bars inmiddels toch wel aanzienlijk zijn toegenomen, sinds de tweede bar is ingekickt (een totaal van 1 mg flubrotizolam dus nu).
Maar de effecten zijn echt nog grotendeels mentaal. Ik ben zo vergeetachtig als wat. Zo ben ik constant mijn spullen kwijt en weet ik steeds niet meer goed wat ik nou ookal weer precies aan het doen was. Daarbij voel ik me toch relatief nuchter, maar besef mij weldegelijk dat dit 'Delusion of Sobriety' is. En ik ben nog steeds niet moe. Eerder zin om lekker hersenloos te chillen.
Best een lekker benzootje dit, toch wel hoor!
Ja, dank voor de tip nog! Ik had hem al een tijdje liggen, maar je wilt toch liever niet de allereerste zijn met zo'n onbekende stof..ik zei het je toch best lekker spulletje, dat vergeetachtige had ik ook trouwens :P
had ze ook al een tijdje, maar kon het gister toch niet laten het proefJa, dank voor de tip nog! Ik had hem al een tijdje liggen, maar je wilt toch liever niet de allereerste zijn met zo'n onbekende stof..
Gelukkig was jij dat voor mij in dit geval, haha!
Dus tov Etizolam, net iets potenter dan? Heb ze zelf ook net binnen om eens te testen.Net een 1,5 uur geleden voor de eerste keer fanax bar genuttigd. Tot nu toe erg tevreden wel behoorlijk sterk ondanks dat ik een behoorlijke tolerantie heb voor benzo's. Maar lekker ik vind het goed spul 👻
Pyra maakte me niet slaperig, erg ontspannen of “happy”.Ahh ja meningen verschillen, ik vind het wel een goeie, alleen het werkt niet zo wonderlijk tegen een kater, wat eti wel doet
4 flubro's brengt me lekker op level. Ervaren te en rolerantente benzo gebruiker hier.Heeft iemand inmiddels meer ervaring opgedaan met flubrotizolam? Ik kan hier maar weinig over terugvinden op internet namelijk..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."