Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFanax Bar ervaringen?

Fanax Bar ervaringen?

52 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten.
Ook heb ik dan 1 fanax bar.
Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax'
Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden.
Iemand hier al ervaring mee?
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#2
vader zei:
Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten.
Ook heb ik dan 1 fanax bar.
Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax'
Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden.
Of zoek ik verkeerd, iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Nog niet maar kijk uit met RC's
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, waardeloze marketing weer. Zou het inderdaad lekker laten zitten.

Als je een benzo zoekt om te slapen erna is etizolam prima. Als het voor het recreatieve effect is zou ik de benzo's achterwege laten.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Haha, waardeloze marketing weer. Zou het inderdaad lekker laten zitten.

Als je een benzo zoekt om te slapen erna is etizolam prima. Als het voor het recreatieve effect is zou ik de benzo's achterwege laten.
Klik om te vergroten...
Het is trouwens flubrotizolam, 0.5mg.
Diegene die ze gekocht heeft, heeft slechts een paar posts gevonden op reddit, verder niks op tripsit of psychonaut, dus ook totaal niks bekend qua halfwaardetijd enz.

Ben weer druk aan het werk en heb nu 3 etizolams op in een week of 5 en dat bevalt prima.
Deze sla ik, en volgens mij ook de rest van het clubje, over. De koper wil een kwartje proberen. wellicht gaat de mijne naar een testcentrum.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, ik heb hem inmiddels thuis liggen, en een vriendin van me zei letterlijk 'ow, wat een schattige poepie zeg'.
Het is een soort van miniatuurtje van een xanax bar ; want volgens mij en de vriendin is een xanax bar groter, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik er nog nooit ééntje daadwerkelijk in mijn handen heb gehad.

fanax 1.jpg

fanax 2.jpg

Als je hem goed op de foto wil zetten moet je echt de macrostand aanzetten.
Voorlopig leuk voor de heb.

Heb mijn 0.4gr 3mmc meteen in mijn timelocker gedaan (en 250mg 3-FA; die heb ik nog niet eerder geprobeerd)
De 3mmc is binnenkort, in mijn minivakantie aan de beurt, en de 3-FA volgende maand ; ga een vriend helpen met de verhuizing en schilderwerk.
Maar deze fanax gaat achter in de la, bij mijn diclazepammetje, pagoclone en rilmazafon.
Kan nog steeds niks vinden wbt de werkzame stof, flubrotizolam. Brotizolam, zonder de flu, wél, schijnt ook een hele korte halfwaardetijd te hebben, net als etizolam maar wat de fluor voor de bro doet? wie zal het zeggen.
Zat even te denken om hem aan te bieden bij een testcentrum, maar weet niet of men hem als NPS accepteert, en het is zo'n onbekende stof dat het eigenlijk een inkoppertje wordt wbt advies. wellicht incl. waarschuwing op de één of ander lijst.
Het is en blijft een RC hé.
Volgens een vriend zijn zoeksessie op het WWW is er op een Scandinavisch forum al over de flubrotizolam in een fanax bar gesproken, en is hij daar ook uitgetest, met -schijnbaar- tegenvallende resultaten wbt sterkte en effect.

Ik kan jullie iig niet verder helpen. Ben niet zo'n early adopter.
En heb weinig met benzo's. voor mij zijn ze puur functioneel. Zou bijna zeggen dat als iemand zich geroepen voelt... je mag hem zo hebben. maar wellicht overtreed ik daar de regels mee? Dan heb ik niks gezegd.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De producent is in ieder geval wel eerlijk..
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
De producent is in ieder geval wel eerlijk..
Klik om te vergroten...
Ze geven in ieder geval eerlijk toe dat hun batch 2-FA (die ze zelf maken?) op dit moment niet zo zuiver (80%) als gewenst is.
Als er vervolgens bij andere stoffen staat dat deze 97% is, komt dit wel wat geloofwaardiger over. Maar het is en blijft een handelaar die geld wil verdienen. We hebben er ook 3-FA besteld voor een flinke prijs (had wel coke kunnen zijn qua prijs:)
Maar ik besef me maar al te goed dat als iets duur is, het niet automatisch wil zeggen dat het ook goed is.
Altijd voorzichtig blijven, het is en blijft een RC.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeft iemand inmiddels meer ervaring opgedaan met flubrotizolam? Ik kan hier maar weinig over terugvinden op internet namelijk..
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is net zoals etizolam een thienodiazepine (ipv benzodiazepine) ik lees dat effect en duratie van 1 fanax bar sterk overeenkomt met 2mg etizolam.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja, heb op Reddit iemand horen zeggen dat het' hardstikkke zwaar spul is' en verder geen reden waarom/omschrijving/ervaring (enige positieve reactie die ik kon vinden) weer ergens anders merkte iemand pas wat na 2 hele bars en vond toen het effect nog erg tegen vallen....
Weer ergens anders gelezen dat men het een slap aftreksel van deschloroetizolam vind.

De verkopende partijen spreken van 4 of 5 keer zo sterk als etizolam, maar dat heeft toch wel een hoog 'wij van wc-eend' gehalte als je het mij vraagt.

Wat wel grappig is, is dat de Google cache ze nog als 1mg. In de cache had toen ze net uit waren, (wbt de link naar de info site van de producent), maar dat de producent de info op de site vrijwel meteen naar 0.5mg heeft gewijzigd.

'ze doen maar een dotje'

nou doen ze (micro) dotjes als core business dus dat is nog niet eens zo vreemd :wink:

er is in ieder geval een kwartje genomen door een bekende van mij, en die heeft er helemaal niks van gemerkt. Niks nakkes, nada.maar was ook niet helemaal nuchter op moment van inname.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#11
vader zei:
Wat wel grappig is, is dat de Google cache ze nog als 1mg. In de cache had toen ze net uit waren, (wbt de link naar de info site van de producent), maar dat de producent de info op de site vrijwel meteen naar 0.5mg heeft gewijzigd.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, dat was mij ook opgevallen.
Een andere Nederlandse vendor die om zijn brede aanbod bekend staat, vermeldt dat de staven 2 mg flubrotizolam bevatten en in vier delen van ieder 0,5 mg verdeeld kunnen worden: "Flubrotizolam is also known as FANAX, and sold in 2mg Pellets that can be snapped into 4 individual 0.5mg pellets". Dit lijkt verkeerd te zijn aangegeven door de vendor; een enkele staaf zou immers 0,5 mg bevatten die in vier delen van ieder 0,125 mg verdeeld kan worden.

De ervaringen met dit middel lopen erg uiteen en er lijkt dan ook geen consensus te zijn. De meeste reports over flubrotizolam zijn vaag en missen essentiële aanvullende info zoals tolerantie wat de werking sterk kan beïnvloeden. Mede door de tegenstrijdige/onvolledige informatie, het hoge marketingsgehalte, de buitenproportioneel hoge prijzen, de slordige fouten van vendors die schijnbaar maar half weten wat ze verkopen en de ervaring dat pellets (en blotters) regelmatig ondergedoseerd zijn, laat ik deze voorlopig aan mij voorbij gaan. Fluclotizolam lijkt me veelbelovender.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank voor jullie reacties!

Ondanks mijn grote liefde en nieuwsgierigheid naar benzo’s, laat ik deze toch nog even links liggen.

Wel mooie press overigens..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wou deze eigenlijk ook eens testen, omdat dit stofje indd aangeprezen wordt als 4-5x potenter dan etizolam, maar van 2mg Etizolam val ik niet zo drect van in slaap, eerder angstwerend dan sederend, dus weet niet of die fanax een meerwaarde is. Bij Bromazolam (pellets 3mg) val ik echt goed van in slaap en redelijk langwerkend. Denk na dit te lezen, fanax mr ff achterwege te laten. Na een upper of paar slechte nachten, hou ik het wel bij Etizolam, Flualprazolam of Bromazolam.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net een 1,5 uur geleden voor de eerste keer fanax bar genuttigd. Tot nu toe erg tevreden wel behoorlijk sterk ondanks dat ik een behoorlijke tolerantie heb voor benzo's. Maar lekker ik vind het goed spul 👻
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moest werkelijk lachen hoe erg ze inspelen op het originele XANAX wat een pauper marketing truuk, zijn nog veel te duur ook voor wat het is.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#16
johndeertrekker zei:
Ik moest werkelijk lachen hoe erg ze inspelen op het originele XANAX wat een pauper marketing truuk, zijn nog veel te duur ook voor wat het is.
Klik om te vergroten...
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enz
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vuurwesp zei:
ja maatja dat is bij heel veel RC"s denk aan Flualprazolam Flubromazolam 1p lsd 2cb fly enz enz
Klik om te vergroten...
Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.
en dan ook nog in langwerpige tabletten verkopen zodat ze extra lijken op het originele xanax bars
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#18
johndeertrekker zei:
Nee want XANAX is een merknaam, de werkzame stof is alprazolam. dus 'Fanax' is bijna lachwekkend.
en dan ook nog in langwerpige tabletten verkopen zodat ze extra lijken op het originele xanax bars
Klik om te vergroten...
daar heb je wel gelijk in.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inmiddels kan ik al wel wat meer kwijt over mijn huidige ervaring met één Fanax-bar à 0,5 mg flubrotizolam.

Ik heb overigens enige benzotolerantie en -afhankelijkheid en daarbij twee flinke glazen rode wijn bij het eten gedronken.

De effecten zijn als volgt te omschrijven:
- De effecten zijn in ieder geval als die van een benzodiazepine, of in dit geval dus waarschijnlijk een thienobenzodiazepine (indien de werkzame stof daadwerkelijk flubrotizolam is, want ze zijn niet getest). Maar ik ben er van overtuigd dat het in ieder geval gewoon een benzo(analoog) is en geen andere stofgroep;
- Het houdt je hoofd helder en is amper sedatief. In dat opzicht komt het zeker overeen met de echte Xanax;
- Het maakt je wat minder zorgeloos, dan de echte Xanax dat doet. Ik ben wel lekker rustig, maar kan ook nog gewoon over 'lastige' dingen in het (dagelijkse) leven nadenken. De echte Xanax onderdrukt dat een stuk sterker. Maar dat kan natuurlijk ook dosisafhankelijk zijn;
- Het effect piekt vrij snel. Na een half uur tot drie kwartier zat hij al wel op zijn hoogtepunt. Ik was op dat moment aan het wandelen en begon toen opeens wel lekker te sloffen. De beentjes hadden er echt even niet zoveel zin meer in;
- Ik heb tot op heden geen evenwichtsstoornissen ervaren (die bijvoorbeeld bij pyrazolam wel echt extreem zijn);
- Lichamelijk merk ik enige ontspanning, maar niet in extreme mate. Maar dat doet de echte Xanax ook niet. Maar verwacht geen spierontspanning, zoals clonazolam of bromazolam dat kunnen brengen;
- Deze benzo lijkt me niet geschikt om te gebruiken na zwaar uppergebruik, of überhaupt om in te slapen;
- Volgens mij ben ik inmiddels zo'n drie uur onderweg. Ik ben nog steeds geestelijk wel lekker mellow, maar het ligt niet erg op de voorgrond (wat bij andere, sterke benzo’s ook wel eens vervelend kan zijn door de extreme lusteloosheid die daarbij komt kijken);
- Deze benzo beïnvloed je stemming in een positieve zin. Ik krijg er een beetje een jolig gevoel van en wordt praatgraag (maar ik vind gewoon languit op de bank chillen ook prima, hoor);
- Ik word er niet slaperig van.

Kortom, het is een redelijk leuke benzo die je mijn inziens het beste functioneel kunt gebruiken. Ik verwacht wel een recreatieve waarde, indien er meerdere Fanax-bars tegelijk worden ingeno. Ik had van een hele 'bar' dus eigenlijk wel wat meer verwacht, zeker gezien de originele 2 mg Xanax-bars echt keiharde klappers zijn. De Fanax-bars hadden van mij dus wel een stukje hoger gedoseerd mogen zijn..

Ik pak er nu in ieder geval nog eentje bij!
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#20
leuk man, met je telefoon een reactie typen. Vet !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."