#1
Het lijkt erop dat de negatieve cerebrale uitwerking de overhand genomen heeft, stop met bijnemen!
Dacht Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan. Maar dit raad ik zeker niemand aanMaar gewoon een misschien domme vraag, waarom zo grof over de dosering heen gaan dan?
Ik sta gewoon strak en gefocust plus de negatieve bijwerkingen. Maar daar gaan we niet dood van en nemen we er bij. Ik ben pro gamer nu door die focus. Na de wandeling is het effect precies versterkt maar aangenaam is het niet echtDacht Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan. Maar dit raad ik zeker niemand aan
Gemakkelijk gezegd was van plan binnen een uur nog 1 maal 50 mg te snuiven en dan is het gedaan voor van de weekHet lijkt erop dat de negatieve cerebrale uitwerking de overhand genomen heeft, stop met bijnemen!
Je reserves zijn al leeg, het heeft geen nut meer om bij te nemen anders dan dat het gevaarlijk is voor jeGemakkelijk gezegd was van plan binnen een uur nog 1 maal 50 mg te snuiven en dan is het gedaan voor van de week
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken al een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minutes voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monster dosis.Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan.
Niet echt noemenswaardige problemen enkel hartkloppingen en pijn op de borst. Ja heb het afgewogen had met een lepel uit het zakje in een glas gedaan natuurlijk was die nog wat nat vanbinnen dus kon ik het te veel er niet meer uit halen. Dus heb het risico gelopen. Maar het effect is niet echt om naar huis te schrijven meer negatieve dan positieve maar dat zal normaal zijn bij zo doseringen.het effect is ook niet wat moet zijn enigste dat er goed aan is dat ik super geconcentreerd ben voor te gamen. Ben ik ook blij mee150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.
Heb je de significante afgemeten?
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.
Heb je de significante afgemeten?
Ik kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere drugs, maar ik vind wat je hier zegt niet geloofwaardig. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het nog onverstandig dat je dit soort dosissen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kan inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat je er goed van afkomt.Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar
Het is gedaan voelt mij te schadelijk voor het geen het maar voorsteltIk kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere medicijnen, maar ik vind wat je hier niet duidelijk zegt. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het niet onverstandig dat je deze soort doseringen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kunt inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat het goed gaat.
Is this The One?🤦♂️ hij is terug.
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?Ik had mij 5 vandaag 5 gram nep besteld eerst 50 mg gesnoven 20 minuten later nog eens 100mg nu 6 uur later 250mg in mijn drinken opgelost en uitgedronken. Ik vermoed dat dit niet zo een ramp is? Graag advies
Ik moet stoppen met die idiote doseringen het is trouwens de eerste keer dat ik nep gebruikt heb goed 450 Mg op meer dan 12 uur ben van plan aantal weken te stoppen want dit voelt psychose ook niet al te lekker. Trouwens 3 cmc neem ik niet meer had wel 5 gram 2mmc bij besteld maar waardeloos. Ik vond 3cmc best nog goed van effect en voldoende sterk. Zit te twijfelen voor weer bij te nemen maar dat gaan we lekker niet doen voelt nu al serieus fucked upJe luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?
Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.
This says it all doesn't it?Zit te twijfelen voor weer bij te nemen maar dat gaan we lekker niet doen voelt nu al serieus fucked up
Ga ik proberen toch het probleem is niet er kunnen afblijven dat kan ik redelijk gemakkelijk.maar eens ik begin ben ik niet meer te stoppen met die idiote doseringen tot gevolgThis says it all doesn't it?
Lekker even een break nemen jij.
Morgen gaat “ie stoppenThis says it all doesn't it?
Lekker even een break nemen jij.
SterkteMaar ik lig dan ook gewoon in de zetel chil te gamen als ik mij rechtzetbhartslag direct om hoog. Ga even een wandeling maken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."