Lees je de forumregels over harmreductie even door?
Nee dat ga ik zeker niet doen. Misschien moet je zelf even de OP lezen? Hij geeft daar al aan geen behoefte te hebben aan dit moraliserende gelul namelijk. Geen behoefte om onderdeel te zijn van deze hypocriete bende. Het is dus niet alleen gemoraliseer, het is ook nog grootheidswaanzin: "ik heb zo veel drugs gebruikt en ik kon er niet mee om gaan, dus ik weeet het beter dan jij en je kunt maar beter naar me luisteren"
De mensen zoals TS zijn niet achterlijk. Dikke kans dat ze meer ervaring hebben dan jij in hun drug of choice. Als ze behoefte hadden aan een preek kwamen ze niet naar een drugsforum. Maar goed, zoals ik al zei, ik ga me niet aan die "harm reduction" onzin houden dus bij deze adieu. Met 27 jaar ervaring in drugsgebruik heb ik geen behoefte aan gemoraliseer van broekies die grotendeels nog niet eens geboren waren toen ik begon met gebruiken.
"Vluchten voor emoties in drugs is een
recipe for disaster. Wachtlijst of niet. Het zal op termijn de problemen alleen maar erger maken, en therapie onder invloed werkt slecht of niet."
Leuk, maar dat vraagt TS niet. Is het nou echt zo moeilijk om die moraliserende kuthouding even achterwege te laten en andere forumgebruikers als gelijken te behandelen? Velen van jullie hebben ook de meest achterlijke shit gedaan maar gaan nu een beetje lopen dwepen over "harm reduction". Flikker toch op man, schijnheilig gedoe. Harm reduction is mensen goede info geven over mogelijke bijwerkingen, gevaarlijke interacties, etc. Mensen veroordelen omdat ze een middel gebruiken waar JIJ niet mee om kon gaan is geen harm reduction, het is hypocriet gelul. Naja, de ballen, ik ben klaar met dit zielige excuus vor een drugsforum. Back to Erowid and BL it is.