#1
Zeker!Kan ik je een pb sturen?
Zeker!Kan ik je een pb sturen?
Be careful what you wish for 😂
Het lijkt hier vaak meer een NA-support group dan een drugsforum. Dat gemoraliseer altijd. Geef gewoon antwoord op de vraag mensen. De beste RC op dit moment om niks te voelen is 2-methyl-ap-237. Dat is namelijk een sterke opiaat, enkele malen potenter dan morfine. En opiaten zijn veel beter in emoties onderdrukken dan benzos.Hoi, dit is misschien een rare vraag maar ik nam net een clonazolam in om te slapen (inmiddels verboden helaas) en ik merk dat ik er juist hard van word terwijl ik kort daarvoor nog heel emotioneel was. Ik zoek dus een soortgelijke benzo die je emoties onderdrukt en je 'koud' maakt i.v.m. persoonlijke omstandigheden. Heeft iemand een aanrader? Ik heb overigens niks aan berichten over anti-depressiva of psychologen want ik sta al op een wachtlijst. Dus alle aanraders zijn welkom
Er zit iets in je, pijn verdrietig woede schaamte wat ook, en dat wil je proberen weg te drukken met drugs. Dat kan prima, er zijn talloze manieren om niets te voelen. Maar zolang jij de kern van je ongelukkigheid niet begrijpt en probeert te veranderen zul je de rest van je leven in kringetjes blijven rondlopen. En erger dan dat, je lichaam bouwt tolerantie op, je persoonlijkheid en hersenen veranderen, en hoe meer je verdooft hoe meer de noodzaak om te verdoven zal blijven.Hoi, dit is misschien een rare vraag maar ik nam net een clonazolam in om te slapen (inmiddels verboden helaas) en ik merk dat ik er juist hard van word terwijl ik kort daarvoor nog heel emotioneel was. Ik zoek dus een soortgelijke benzo die je emoties onderdrukt en je 'koud' maakt i.v.m. persoonlijke omstandigheden. Heeft iemand een aanrader? Ik heb overigens niks aan berichten over anti-depressiva of psychologen want ik sta al op een wachtlijst. Dus alle aanraders zijn welkom
Mensen willen behoeden voor (de gevolgen van verslaving) en mensen willen helpen, boeehhoeee.Het lijkt hier vaak meer een NA-support group dan een drugsforum. Dat gemoraliseer altijd. Geef gewoon antwoord op de vraag mensen. De beste RC op dit moment om niks te voelen is 2-methyl-ap-237. Dat is namelijk een sterke opiaat, enkele malen potenter dan morfine. En opiaten zijn veel beter in emoties onderdrukken dan benzos.
Als je het bij benzo's wilt houden is je beste optie op dit moment denk ik bromazolam.
En hoe lang gaat dat goed denk je? Belicht dan op zijn minst de risico’s.De beste RC op dit moment om niks te voelen is 2-methyl-ap-237.
Dat gaat helemaal niet goed vermoed ik, extreem agressief spul van wat ik heb gelezen, je hebt binnen no-time een gat in je neus (nasaal), longen (roken) of andere organen gebrand (oraal of één van de andere opties)En hoe lang gaat dat goed denk je? Belicht dan op zijn minst de risico’s.
Iets met Harm reductionHet lijkt hier vaak meer een NA-support group dan een drugsforum. Dat gemoraliseer altijd. Geef gewoon antwoord op de vraag mensen. De beste RC op dit moment om niks te voelen is 2-methyl-ap-237. Dat is namelijk een sterke opiaat, enkele malen potenter dan morfine. En opiaten zijn veel beter in emoties onderdrukken dan benzos.
Als je het bij benzo's wilt houden is je beste optie op dit moment denk ik bromazolam.
Vluchten voor emoties in drugs is een recipe for disaster. Wachtlijst of niet. Het zal op termijn de problemen alleen maar erger maken, en therapie onder invloed werkt slecht of niet.Het lijkt hier vaak meer een NA-support group dan een drugsforum. Dat gemoraliseer altijd. Geef gewoon antwoord op de vraag mensen. De beste RC op dit moment om niks te voelen is 2-methyl-ap-237. Dat is namelijk een sterke opiaat, enkele malen potenter dan morfine. En opiaten zijn veel beter in emoties onderdrukken dan benzos.
Als je het bij benzo's wilt houden is je beste optie op dit moment denk ik bromazolam.
Nee dat ga ik zeker niet doen. Misschien moet je zelf even de OP lezen? Hij geeft daar al aan geen behoefte te hebben aan dit moraliserende gelul namelijk. Geen behoefte om onderdeel te zijn van deze hypocriete bende. Het is dus niet alleen gemoraliseer, het is ook nog grootheidswaanzin: "ik heb zo veel drugs gebruikt en ik kon er niet mee om gaan, dus ik weeet het beter dan jij en je kunt maar beter naar me luisteren"Lees je de forumregels over harmreductie even door?
kNee dat ga ik zeker niet doen. Geen behoefte om onderdeel te zijn van deze hypocriete bende. Het is dus niet alleen gemoraliseer, het is ook nog grootheidswaanzin: "ik heb zo veel drugs gebruikt en ik kon er niet mee om gaan, dus ik weeet het beter dan jij en je kunt maar beter naar me luisteren"
De mensen zoals TS zijn niet achterlijk. Dikke kans dat ze meer ervaring hebben dan jij in hun drug of choice. Als ze behoefte hadden aan een preek kwamen ze niet naar een drugsforum. Maar goed, zoals ik al zei, ik ga me niet aan die "harm reduction" onzin houden dus bij deze adieu. Met 27 jaar ervaring in drugsgebruik heb ik geen behoefte aan gemoraliseer van broekies die grotendeels nog niet eens geboren waren toen ik begon met gebruiken.
"Vluchten voor emoties in drugs is een recipe for disaster. Wachtlijst of niet. Het zal op termijn de problemen alleen maar erger maken, en therapie onder invloed werkt slecht of niet."
Leuk, maar dat vraagt TS niet. Is het nou echt zo moeilijk om die moraliserende kuthouding even achterwege te laten en andere forumgebruikers als gelijken te behandelen? Velen van jullie hebben ook de meest achterlijke shit gedaan maar gaan nu een beetje lopen dwepen over "harm reduction". Flikker toch op man, schijnheilig gedoe. Harm reduction is mensen goede info geven over mogelijke bijwerkingen, gevaarlijke interacties, etc. Mensen veroordelen omdat ze een middel gebruiken waar JIJ niet mee om kon gaan is geen harm reduction, het is hypocriet gelul. Naja, de ballen, ik ben klaar met dit zielige excuus vor een drugsforum. Back to Erowid and BL it is.
Typisch weer. Je hebt ieen anecdote op het internet gelezen en op basis daarvan ga je even "harm reduction" geven?Dat gaat helemaal niet goed vermoed ik, extreem agressief spul van wat ik heb gelezen, je hebt binnen no-time een gat in je neus (nasaal), longen (roken) of andere organen gebrand (oraal of één van de andere opties)
Hartfalen en nierfalen zijn al op een enkele reguliere dosis mogelijk. Wees gewaarschuwd!
Wat (nare) ervaringen van gebruikers:
Reddit ervaring
DrugsForum
Don’t even think about it. 🤔
Nee dat ga ik zeker niet doen. Misschien moet je zelf even de OP lezen? Hij geeft daar al aan geen behoefte te hebben aan dit moraliserende gelul namelijk. Geen behoefte om onderdeel te zijn van deze hypocriete bende. Het is dus niet alleen gemoraliseer, het is ook nog grootheidswaanzin: "ik heb zo veel drugs gebruikt en ik kon er niet mee om gaan, dus ik weeet het beter dan jij en je kunt maar beter naar me luisteren"
De mensen zoals TS zijn niet achterlijk. Dikke kans dat ze meer ervaring hebben dan jij in hun drug of choice. Als ze behoefte hadden aan een preek kwamen ze niet naar een drugsforum. Maar goed, zoals ik al zei, ik ga me niet aan die "harm reduction" onzin houden dus bij deze adieu. Met 27 jaar ervaring in drugsgebruik heb ik geen behoefte aan gemoraliseer van broekies die grotendeels nog niet eens geboren waren toen ik begon met gebruiken.
"Vluchten voor emoties in drugs is een recipe for disaster. Wachtlijst of niet. Het zal op termijn de problemen alleen maar erger maken, en therapie onder invloed werkt slecht of niet."
Leuk, maar dat vraagt TS niet. Is het nou echt zo moeilijk om die moraliserende kuthouding even achterwege te laten en andere forumgebruikers als gelijken te behandelen? Velen van jullie hebben ook de meest achterlijke shit gedaan maar gaan nu een beetje lopen dwepen over "harm reduction". Flikker toch op man, schijnheilig gedoe. Harm reduction is mensen goede info geven over mogelijke bijwerkingen, gevaarlijke interacties, etc. Mensen veroordelen omdat ze een middel gebruiken waar JIJ niet mee om kon gaan is geen harm reduction, het is hypocriet gelul. Naja, de ballen, ik ben klaar met dit zielige excuus vor een drugsforum. Back to Erowid and BL it is.
Helemaal mee eens. Overigens kan het wel moeilijk zijn om voor jezelf een plan op te stellen/motivatie te vinden als je in een diep gat zit. Daarom is hulp zo belangrijk, dat geeft ook een stok achter de deur.En ookal sta je op een wachtlijst er zijn genoeg dingen die je voor jezelf kunt doen.
K thx bye. 👋 Opgeruimd staat netjes.
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt blijf ik speciaal voor jou nog even hangen. Zo'n fantastisch voorbeeld van een inhoudelijke reactie waar we echt wat aan hebben. Blij dat je het goede voorbeeld geeft, voel me weer helemaal geïnspireerd om nog ff te blijven.
Ik zit niet op jouw kennis te wachten. Ik heb een leven aan ervaring en kennis op dit gebied. En mijn toon bepaal ik zelf wel. Zolang je dat betweterige NA-toontje tegen me aanslaat krijg je deze toon terug. Het is namelijk denigrerend en neerbuigend.. Mensen op een drugsforum gebruiken drugs. Die zitten niet op jouw gepreek en geoordeel te wachten, die willen gewoon betrouwbare info over het middel dat ze (gaan) gebruiken,Ik had nog best inhoudelijk op je standpunt willen ingaan, als je je berichten normaal had geformuleerd, want vond daar best nog wat inzitten, ergens. Maar de negatieve, nare, zelfs agressieve toon die je in je berichten aanslaat maakte dat ik dacht: laat maar, dit heeft geen enkele zin. En dit laatste bericht bevestigt dat alleen maar.
Prima dat je nog even wil blijven hangen, maar dan mag je je houding en toon wel wat gaan aanpassen lijkt me, want anders vermoed ik dat het hier niet lang gaat duren voor je.
Jezus haal die stok uit je arie en doe eens relaxed.Nee dat ga ik zeker niet doen. Misschien moet je zelf even de OP lezen? Hij geeft daar al aan geen behoefte te hebben aan dit moraliserende gelul namelijk. Geen behoefte om onderdeel te zijn van deze hypocriete bende. Het is dus niet alleen gemoraliseer, het is ook nog grootheidswaanzin: "ik heb zo veel drugs gebruikt en ik kon er niet mee om gaan, dus ik weeet het beter dan jij en je kunt maar beter naar me luisteren"
De mensen zoals TS zijn niet achterlijk. Dikke kans dat ze meer ervaring hebben dan jij in hun drug of choice. Als ze behoefte hadden aan een preek kwamen ze niet naar een drugsforum. Maar goed, zoals ik al zei, ik ga me niet aan die "harm reduction" onzin houden dus bij deze adieu. Met 27 jaar ervaring in drugsgebruik heb ik geen behoefte aan gemoraliseer van broekies die grotendeels nog niet eens geboren waren toen ik begon met gebruiken.
"Vluchten voor emoties in drugs is een recipe for disaster. Wachtlijst of niet. Het zal op termijn de problemen alleen maar erger maken, en therapie onder invloed werkt slecht of niet."
Leuk, maar dat vraagt TS niet. Is het nou echt zo moeilijk om die moraliserende kuthouding even achterwege te laten en andere forumgebruikers als gelijken te behandelen? Velen van jullie hebben ook de meest achterlijke shit gedaan maar gaan nu een beetje lopen dwepen over "harm reduction". Flikker toch op man, schijnheilig gedoe. Harm reduction is mensen goede info geven over mogelijke bijwerkingen, gevaarlijke interacties, etc. Mensen veroordelen omdat ze een middel gebruiken waar JIJ niet mee om kon gaan is geen harm reduction, het is hypocriet gelul. Naja, de ballen, ik ben klaar met dit zielige excuus vor een drugsforum. Back to Erowid and BL it is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."