#1
Je pakt verstandig. Heel goed van je inzake je gezondheid maar begin dan niet dat je niet de dopamine rush krijgt van meth of goede speed. Ik kan uit ervaring vertellen dat je dit wel degelijk krijgt. Pak is een halve gram gedoseerd in pellets. Verdeeld over enkele uren dus 2 of 3 van 50 mg tegelijk. Alleen als je dat zelf wil natuurlijk. En vertel dan je ervaringen. Weet zeker dat je er dan stuk anders over praat. Maar wat jij doet is nu de richtlijnen volgen die op die voorlichtingssites staan. Ja dan snap ik dat het heel mild voelt en je teleurgesteld raakt… Die richtlijnen zijn extreem voorzichtig ingesteld omdat het ook rc’s zijn dus kan je de instanties niet kwalijk nemen. Maar als je een bommetje speed pakt pak je toch ook geen 50 mg?? Gewoon paar 100 mg erin knallen verdeeld over de avond en je gaat ECHTTT als een speer. En dan praat je nog altijd maar over nog geen halve gram in speed… De chemische structuur is nagenoeg hetzelfde dus vindt het niet zo gek dat je dan ook ongeveer hetzelfde moet pakken om hetzelfde te kunnen voelen.Ik heb het zelf wel eens geprobeerd. Destijds werd nog wel eens online geclaimd dat het dezelfde dopamine-activiteit zou hebben als methamfetamine. Nou, ik kan je vertellen dat je die verwachting in ieder geval niet moet hebben. Ik denk dat je ook teleurgesteld raakt als je een speed-vervanger verwacht. 3-FA is heel mild en haast onmerkbaar stimulerend. Dus het lijkt best wel wat op 4-FA.
Qua risico's kun je verwachten dat die soortgelijk zijn als bij 4-FA of speed: kans op hart- en vaatproblemen zoals een hersenbloeding, ernstige migraine, oververhitting.
Zeker met dit soort nieuwe stoffen is het belangrijk om heel voorzichtig te zijn. Dus een lage dosis nemen, niet herdoseren en ook niet combineren met andere drugs.
Nogmaals goed dat je voorzichtigheid in acht neemt (alleen maar respect voor) maar je kunt zo geen goede ervaring delen en schrijven in deze dat is wel duidelijk.