#1
Ik heb zowel meth-amfetamine als 3-fa een aantal keer gebruikt (toevallig rond dezelfde periode)Ik ben erachter gekomen dat 3-FA toch best wel verslavend is. Nog meer dan speed. Het geeft me een sterkere, maar smoothere blije boost. Daarbij kan ik ook echt bizar goed eten met 3-FA. Slapen gaat zelfs zonder benzo's. Maar toch voor de zekerheid vaak wel 1 of 2 mg etizolam.
Ik denk dat 3-FA sowieso meer dopamine en wellicht ook wat serotonine afgeeft dan speed. Ik kan het niet zelf bevestigen, want nooit gedaan, maar ik vermoed dat 3-FA meer naar methamfetamine neigt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
De neusbrand en drip zijn overigens echt niet chill. Geen bloedklodders, maar wel flinke loopneus en veel snot. Dat is ook eigenlijk wel de reden dat ik wil stoppen.
Maar overall denk in dat het niet veel uitmaakt of je nou aan de speed of 3-FA zit. Haat en liefde.
3-fa is soms bijna niet te onderscheiden van de euforie die meth geeft en hierdoor lijken ze bijna identiek. Het grootste verschil is de aanzienlijke adrenaline grotere boost die meth wel geeft.
Er is een onderzoek geweest naar 3-fa waarbij ze hebben getest op muizen. Uit dit onderzoek bleek 3-fa meer dopamine af te geven als meth-amfetamine, dit hoeft uiteraard niet zeker bij mensen te zijn maar geeft wel een indicatie.
Grappig dat je het zegt want op 3-fa kon ik goed eten of zelfs echte honger hebben, dit had ik met meth-amfetamine de eerste 2 uur ook na inname.