Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA: verwachting en risico's

3-FA: verwachting en risico's

66 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
John Trap zei:
Ik ben erachter gekomen dat 3-FA toch best wel verslavend is. Nog meer dan speed. Het geeft me een sterkere, maar smoothere blije boost. Daarbij kan ik ook echt bizar goed eten met 3-FA. Slapen gaat zelfs zonder benzo's. Maar toch voor de zekerheid vaak wel 1 of 2 mg etizolam.

Ik denk dat 3-FA sowieso meer dopamine en wellicht ook wat serotonine afgeeft dan speed. Ik kan het niet zelf bevestigen, want nooit gedaan, maar ik vermoed dat 3-FA meer naar methamfetamine neigt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

De neusbrand en drip zijn overigens echt niet chill. Geen bloedklodders, maar wel flinke loopneus en veel snot. Dat is ook eigenlijk wel de reden dat ik wil stoppen.

Maar overall denk in dat het niet veel uitmaakt of je nou aan de speed of 3-FA zit. Haat en liefde.
Klik om te vergroten...
Ik heb zowel meth-amfetamine als 3-fa een aantal keer gebruikt (toevallig rond dezelfde periode)
3-fa is soms bijna niet te onderscheiden van de euforie die meth geeft en hierdoor lijken ze bijna identiek. Het grootste verschil is de aanzienlijke adrenaline grotere boost die meth wel geeft.

Er is een onderzoek geweest naar 3-fa waarbij ze hebben getest op muizen. Uit dit onderzoek bleek 3-fa meer dopamine af te geven als meth-amfetamine, dit hoeft uiteraard niet zeker bij mensen te zijn maar geeft wel een indicatie.

Grappig dat je het zegt want op 3-fa kon ik goed eten of zelfs echte honger hebben, dit had ik met meth-amfetamine de eerste 2 uur ook na inname.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel vet dat jij dit ook zo ervaart en dat de wetenschap ook nog eens achter ons staat, haha.

Op dit moment voelt 3-FA echt als een gigantische underdog. Volgens mij wordt het nog steeds niet heel veel verkocht. 3-FA moet aan de man gebracht worden! Dus, sst, niet verder vertellen. Mijn bedrijfsplan!
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had een zakje 3fa van bekende vendor, ik voel nooit echt wat boeiends van amfetamines maar een vriend vind ze heerlijk. Gaf 'm de 3fa. Heerlijk zei die. Vervolgens nieuwe besteld bij zelfde vendor, dit keer grijzig en vlokkerig.

ik wil zelf wel eens ervaren wat jullie ervaren. Wat is de wijze van inname? En de verhouding met kg gewicht?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk 0,5 gram per keer? Ik weeg rond de 95 kilo (1,95 m lang).
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
3-fa binge 200 mg elke 2 3 uur verder geen high maar ik wist alles better en zag alles slowmotion maar wist wat er zou komen
had ik gebruikt voor een lang poker toernooi
speelde 2 toernoois en casgame ernaast
zonder grap na een paar minuten zag ik me kaarten komen voordat ze geopend waren
beide toernoois gewonnen en cashgame leek net of ok tegen robbots speelde waarvan je al wist met welke bet of reraise ze zouden volden ook dikke winst ,,
mar alles leek als een slome video met de kaarten al open of ik wist wat er kwam heel vaag vroeg zelf in de chatt of er ook echte ,mensen speelde of aleen bots


verder prima spul om aftevallen totaal geen honger a php zelde effect kwa lijnen en wakker blijven dagen als het moet kijk wel uit want het trekt je water uit je lichaam als een sneltrein

mvg ricorieks
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Over de risico's van 3-FA is nagenoeg niks bekend. Ik heb zelfs moeite om binding-assay studies te vinden. Dus dan kan je niet eens aannames maken over welke receptoren 3-FA activeert, en hoe sterk dan.

Ik heb het zelf wel eens geprobeerd. Destijds werd nog wel eens online geclaimd dat het dezelfde dopamine-activiteit zou hebben als methamfetamine. Nou, ik kan je vertellen dat je die verwachting in ieder geval niet moet hebben. Ik denk dat je ook teleurgesteld raakt als je een speed-vervanger verwacht. 3-FA is heel mild en haast onmerkbaar stimulerend. Dus het lijkt best wel wat op 4-FA.

Qua risico's kun je verwachten dat die soortgelijk zijn als bij 4-FA of speed: kans op hart- en vaatproblemen zoals een hersenbloeding, ernstige migraine, oververhitting.

Zeker met dit soort nieuwe stoffen is het belangrijk om heel voorzichtig te zijn. Dus een lage dosis nemen, niet herdoseren en ook niet combineren met andere drugs.
Klik om te vergroten...
Dopamine ja en beetje sero, geen noradrenaline dus gwoon dikke mentale high
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
behalve een nacht wakker liggen.
Klik om te vergroten...

Op welk tijdstip had je genomen?
Dit lijkt me toch meer de functionele dag stimulant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."