Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij 3mmc?

Hoe gebruik jij 3mmc?

67 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai. Na een lange tijd weer een vraag.

Hoe gebruik jij 3mmc? Wat ik zelf ervaar is 3mmc op een normale dosis aardig mild.

Neem je een hogere dosis komt die wel goed aan. Maar is de piek enorm kort.

Maar neem je een hoge dosis vaak komen de slechte effecten al snel.

Ben benieuwd. Ik gebruik zelf max 1x in de 3/6 maand
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ikzouhetechtnietweten zei:
ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
Klik om te vergroten...
Maar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?

Iets wat mij en @OtherShore vaak opvalt is dat er regelmatig gepraat word over 3-MMC maar het vrijwel nooit vastgesteld is dat het daadwerkelijk 3-MMC is. Over het algemeen word er 3-CMC verkocht onder de naam van 3-MMC. En dit middel heeft een hele andere en veel mildere werking.

Je kunt de dealer helaas niet geloven op zijn blauwe ogen😜
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Maar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?

Iets wat mij en @OtherShore vaak opvalt is dat er regelmatig gepraat word over 3-MMC maar het vrijwel nooit vastgesteld is dat het daadwerkelijk 3-MMC is. Over het algemeen word er 3-CMC verkocht onder de naam van 3-MMC. En dit middel heeft een hele andere en veel mildere werking.

Je kunt de dealer helaas niet geloven op zijn blauwe ogen😜
Klik om te vergroten...
hadden het ooit een keer wel laten testen maar dat is alweer in mei en ik herinner me echt niet meer wat er uit kwam🤣 hadden wel laatst zn 4mmc getest en die was wel hoog in puurheid
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Appelgebak zei:
Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
Klik om te vergroten...
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
Klik om te vergroten...
Dit klopt! Ik krijg vaak verschillende soorten en bij 3cmc merk ik hoge vasoconstrictie na 1 x snuiven terwijl ik dat dat bij 3mmc pas na 2 dagen snuiven heb. Ook is het positieve effect van 3mmc hoger (als je het niet misbruikt zoals ik helaas heb gedaan)
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Appelgebak zei:
Hai. Na een lange tijd weer een vraag.

Hoe gebruik jij 3mmc? Wat ik zelf ervaar is 3mmc op een normale dosis aardig mild.

Neem je een hogere dosis komt die wel goed aan. Maar is de piek enorm kort.

Maar neem je een hoge dosis vaak komen de slechte effecten al snel.

Ben benieuwd. Ik gebruik zelf max 1x in de 3/6 maand
Klik om te vergroten...
Als ik teveel snuif ga ik me voelen alsof ik op xtc zit. Wazig beeld, scheel kijken, hard gaan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lees hier veel reacties die het gebruik van 3-mmc anders definiëren.
Niemand laat zijn spul testen en neemt het voor waar dat ze werkelijk 3-mmc krijgen.
Terwijl de meeste samples die getest worden amper nog 3-mmc of totaal geen 3-mmc bevatten.

Zoals dit:
Arn_026 zei:
bij 3cmc merk ik hoge vasoconstrictie na 1 x snuiven terwijl ik dat dat bij 3mmc pas na 2 dagen snuiven heb
Klik om te vergroten...

Toen 3-mmc nog "legaal" bij een vendor te verkrijgen dan was bij de meeste gebruikers vasoconstrictie al merkbaar na 1 enkel nachtje gebruiken.

Wie nu zegt dat hij 3-mmc gebruikt zonder testen denkt beter 2 keer na en laat zijn spul testen. Je gaat nog aardig versteld staan wat je spul bevat en zo ga krijg je meteen een verklaring voor die snelle neveneffecten of korte werkingsduur.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Ik lees hier veel reacties die het gebruik van 3-mmc anders definiëren.
Niemand laat zijn spul testen en neemt het voor waar dat ze werkelijk 3-mmc krijgen.
Terwijl de meeste samples die getest worden amper nog 3-mmc of totaal geen 3-mmc bevatten.

Zoals dit:


Toen 3-mmc nog "legaal" bij een vendor te verkrijgen dan was bij de meeste gebruikers vasoconstrictie al merkbaar na 1 enkel nachtje gebruiken.

Wie nu zegt dat hij 3-mmc gebruikt zonder testen denkt beter 2 keer na en laat zijn spul testen. Je gaat nog aardig versteld staan wat je spul bevat en zo ga krijg je meteen een verklaring voor die snelle neveneffecten of korte werkingsduur.
Klik om te vergroten...
Heb het spul getest. En het was normale 3mmc. Maar even een goed jaartje stoppen.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
Klik om te vergroten...
Heb het getest dezelfde zakje doe ik toen gebruikte. En normale 3mmc was het. Zou wel aan mijzelf liggen. Tijd om even een goede tijd testoppen. Minimaal een jaar. Bedankt voor je reactie
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
gabbertje2766 zei:
Als ik teveel snuif ga ik me voelen alsof ik op xtc zit. Wazig beeld, scheel kijken, hard gaan.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus ook als ik te lang doorga, gewoon compleet vaag relaxed een film kijken die je na 20 min al niet meer snapt🤣 maar gewoon helemaal chill zonder dat misselijke gevoel van xtc en die gore mdma smaak😁
j
junkievoor3mmcLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Kut spul maar toch blijven gebruiken?

Je haalt wat je wil gebruiken en gebruikt dat op en stopt. Of je haalt gewoon niets en gebruik je gewoon dat middel niet.
Klik om te vergroten...
verslaving hè?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Tot nu toe 1x in 30+ jaar vindt er niet veel aan. Was wel fijn om een keer ervaren. Maar heb liever (RC) dissosatieven
Klik om te vergroten...
Heb 3-MeO-PCP liggen, een maat van mij heeft daar heel goede ervaring mee. Wat denk jij?
K
KleineGroteDwergLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hele tijd terug deed ik het een keer boofen. Was het echte goedje.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Appelgebak ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou het niet weten. Nog nooit gedaan Hahah
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wissel af. Principieel neem ik bommetjes, maar af en toe snuif ik ertussen een lijn. Tot nu geen slechte ervaringen gehad. Ik drink enkel water bij het consumeren en doe het heus niet al te vaak.
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuifen en in capsules
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wij hebben pillen van 150mg, maar ik betwijfel of er echt 150mg werkende stof in zit. We beginnen altijd met 1,5 pil en dan na twee uur 1, dan na anderhalf uur 1,5 en na twee uur opnieuw 1. Alles wat we daarna gebruiken is zonde want dan wegen de pro's niet meer op tegen de con's.

En natuurlijk niet vaker dan eens in de 2 maanden. Alhoewel het soms voor komt dat we na 6 weken alweer gebruiken, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

Je hoort op het nieuws wel eens verhalen van mensen die zeggen 5 dagen non stop door te gaan op dit spul, maar dat lijkt mij lichamelijk onmogelijk.

Ik vind het overigens de leukste en meest chille drug die er is. Gebruik eigenlijk niks anders meer. Coke heb ik nooit leuk gevonden en X doe ik alleen nog maar met mooi weer op een festival, maximaal 2 keer per jaar. 4FA ook top maar daar kreeg ik dusdanige hartkloppingen van dat ik dacht laat maar. Pep is ook leuk maar daar slaap ik 2 dagen niet van dus gebruik ik ook al jaren niet meer. Hopelijk blijft 3mmc nog lange tijd op de markt want het maakt alle andere middelen (voor mij) overbodig. Enige nadeel is de drang om door te gaan, want het blijft niet altijd bij 4 keer nemen. Op de een of andere manier gaat dat soms best goed maar meestal is het zonde zoals ik hierboven ook al aanhaalde. Na 6 keer nemen is de tank echt leeg, letterlijk en figuurlijk. Maar mijn advies zou zijn het niet zover te laten komen.

Echte nadelige effecten (op de vermoeidheid na) heb ik nog nooit gemerkt. De zondag vind ik altijd prima te doen, maar de maandagochtend en middag zijn wel vermoeiend. In de avond op maandag lacht het leven me alweer tegemoet, maar ik zou er dan niet aan moeten denken om het weekend daarop alweer aan dat spul te gaan. Die drang ontbreekt mij volledig maar heb ik nog nooit gehad, ook niet bij andere middelen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
KoningToto zei:
Wij hebben pillen van 150mg, maar ik betwijfel of er echt 150mg werkende stof in zit. We beginnen altijd met 1,5 pil en dan na twee uur 1, dan na anderhalf uur 1,5 en na twee uur opnieuw 1. Alles wat we daarna gebruiken is zonde want dan wegen de pro's niet meer op tegen de con's.

En natuurlijk niet vaker dan eens in de 2 maanden. Alhoewel het soms voor komt dat we na 6 weken alweer gebruiken, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

Je hoort op het nieuws wel eens verhalen van mensen die zeggen 5 dagen non stop door te gaan op dit spul, maar dat lijkt mij lichamelijk onmogelijk.

Ik vind het overigens de leukste en meest chille drug die er is. Gebruik eigenlijk niks anders meer. Coke heb ik nooit leuk gevonden en X doe ik alleen nog maar met mooi weer op een festival, maximaal 2 keer per jaar. 4FA ook top maar daar kreeg ik dusdanige hartkloppingen van dat ik dacht laat maar. Pep is ook leuk maar daar slaap ik 2 dagen niet van dus gebruik ik ook al jaren niet meer. Hopelijk blijft 3mmc nog lange tijd op de markt want het maakt alle andere middelen (voor mij) overbodig. Enige nadeel is de drang om door te gaan, want het blijft niet altijd bij 4 keer nemen. Op de een of andere manier gaat dat soms best goed maar meestal is het zonde zoals ik hierboven ook al aanhaalde. Na 6 keer nemen is de tank echt leeg, letterlijk en figuurlijk. Maar mijn advies zou zijn het niet zover te laten komen.

Echte nadelige effecten (op de vermoeidheid na) heb ik nog nooit gemerkt. De zondag vind ik altijd prima te doen, maar de maandagochtend en middag zijn wel vermoeiend. In de avond op maandag lacht het leven me alweer tegemoet, maar ik zou er dan niet aan moeten denken om het weekend daarop alweer aan dat spul te gaan. Die drang ontbreekt mij volledig maar heb ik nog nooit gehad, ook niet bij andere middelen.
Klik om te vergroten...
Welke pellets zijn dit? Bitcoin? Ik vond die echt heel goed werken en euforisch. Toen vlak voor de ban waren er de grijze met 200mg. Totaal ander effect; geen euforie.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebbenzekezine? zei:
Welke pellets zijn dit? Bitcoin? Ik vond die echt heel goed werken en euforisch. Toen vlak voor de ban waren er de grijze met 200mg. Totaal ander effect; geen euforie.
Klik om te vergroten...
Ja wij hebben inderdaad bitcoin. Fijn euforisch effect, maar de voorraad is inmiddels bijna op. Opmerkelijk dat je zoveel verschil merkte bij de grijze van 200mg. Enig idee hoe dat kan? En heb je daarna nog wat gevonden dat wel voldeed aan je verwachtingen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."