Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij 3mmc?

Hoe gebruik jij 3mmc?

67 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KoningToto zei:
Wij hebben pillen van 150mg, maar ik betwijfel of er echt 150mg werkende stof in zit. We beginnen altijd met 1,5 pil en dan na twee uur 1, dan na anderhalf uur 1,5 en na twee uur opnieuw 1. Alles wat we daarna gebruiken is zonde want dan wegen de pro's niet meer op tegen de con's.

En natuurlijk niet vaker dan eens in de 2 maanden. Alhoewel het soms voor komt dat we na 6 weken alweer gebruiken, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

Je hoort op het nieuws wel eens verhalen van mensen die zeggen 5 dagen non stop door te gaan op dit spul, maar dat lijkt mij lichamelijk onmogelijk.

Ik vind het overigens de leukste en meest chille drug die er is. Gebruik eigenlijk niks anders meer. Coke heb ik nooit leuk gevonden en X doe ik alleen nog maar met mooi weer op een festival, maximaal 2 keer per jaar. 4FA ook top maar daar kreeg ik dusdanige hartkloppingen van dat ik dacht laat maar. Pep is ook leuk maar daar slaap ik 2 dagen niet van dus gebruik ik ook al jaren niet meer. Hopelijk blijft 3mmc nog lange tijd op de markt want het maakt alle andere middelen (voor mij) overbodig. Enige nadeel is de drang om door te gaan, want het blijft niet altijd bij 4 keer nemen. Op de een of andere manier gaat dat soms best goed maar meestal is het zonde zoals ik hierboven ook al aanhaalde. Na 6 keer nemen is de tank echt leeg, letterlijk en figuurlijk. Maar mijn advies zou zijn het niet zover te laten komen.

Echte nadelige effecten (op de vermoeidheid na) heb ik nog nooit gemerkt. De zondag vind ik altijd prima te doen, maar de maandagochtend en middag zijn wel vermoeiend. In de avond op maandag lacht het leven me alweer tegemoet, maar ik zou er dan niet aan moeten denken om het weekend daarop alweer aan dat spul te gaan. Die drang ontbreekt mij volledig maar heb ik nog nooit gehad, ook niet bij andere middelen.
Klik om te vergroten...
Welke pellets zijn dit? Bitcoin? Ik vond die echt heel goed werken en euforisch. Toen vlak voor de ban waren er de grijze met 200mg. Totaal ander effect; geen euforie.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenzekezine? zei:
Welke pellets zijn dit? Bitcoin? Ik vond die echt heel goed werken en euforisch. Toen vlak voor de ban waren er de grijze met 200mg. Totaal ander effect; geen euforie.
Klik om te vergroten...
Ja wij hebben inderdaad bitcoin. Fijn euforisch effect, maar de voorraad is inmiddels bijna op. Opmerkelijk dat je zoveel verschil merkte bij de grijze van 200mg. Enig idee hoe dat kan? En heb je daarna nog wat gevonden dat wel voldeed aan je verwachtingen?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KoningToto zei:
Ja wij hebben inderdaad bitcoin. Fijn euforisch effect, maar de voorraad is inmiddels bijna op. Opmerkelijk dat je zoveel verschil merkte bij de grijze van 200mg. Enig idee hoe dat kan? En heb je daarna nog wat gevonden dat wel voldeed aan je verwachtingen?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de verkopers het al mengden met 3cmc of 2mmc vlak voor de ban. Of het was gewoon mindere kwaliteit.

Heb het niet laten testen. Neem t maandag mee naar een feest 1 per persoon. Zal wel te weinig zijn.

Ja 6apb voldeed, al vond ik 175 mg te mild. (Pellets van 100mg geadverteerd genomen)

Mdma vind ik geen klap meer aan.
C
ChrizzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vinden jullie een fijne dosering in een bommetje om mee te beginnen?
Zelf al wel regelmatig xtc gebruikt op feestjes, maar wil een keer 3m proberen..
Ik ben een meid met een gewicht van 60kg
En wanneer bijpakken? En da weer dezelfde hoeveelheid? Net als bij Xtc?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chrizz zei:
Wat vinden jullie een fijne dosering in een bommetje om mee te beginnen?
Zelf al wel regelmatig xtc gebruikt op feestjes, maar wil een keer 3m proberen..
Ik ben een meid met een gewicht van 60kg
En wanneer bijpakken? En da weer dezelfde hoeveelheid? Net als bij Xtc?
Klik om te vergroten...
Het is niet toegestaan (vrijwel) hetzelfde bericht op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Ik heb daarom twee van de drie berichten verwijderd.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Bommetjes/oraal is het leukste effect. Maar uiteindelijk snuif ik het alsnog op.
Klik om te vergroten...

Dit dus. De instant binnen de 5minuten rush wint het altijd van het geduld.
S
Snatsert34Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste
g
geenpuntjemaareenijsbergLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snatsert34 zei:
Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste
Klik om te vergroten...
zwaar mee eens snatsert34, het gevoel dat alles naar binnen schiet in je neus keel constructie zo onoverwinnelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."