Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij 3mmc?

Hoe gebruik jij 3mmc?

67 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ikzouhetechtnietweten zei:
moet goed komen
Klik om te vergroten...
Zeg dat nou niet zo zelfzeker.
Je hebt geen garanties.
Ik krijg als ik speed en coke gebruik, om de zoveel tijd een melding op mijn Apple Watch dat mijn hartslag boven de 100 is gestegen zonder dat ik heb bewogen.

Dat kan natuurlijk maar een paar keer goed gaan voordat je hart het begeeft. Is maar een voorbeeld.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet promoten. Dat zou betekenen dat ik jullie hetzelfde adviseer te doen.
Dat is pertinent niet waar.

Ik heb het hooguit lopen verkondigen hier. Subtiel verschil.
En die meldingen kreeg ik toen ik nog net eens heel lang wakker was.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tartarus zei:
Zeg dat nou niet zo zelfzeker.
Je hebt geen garanties.
Ik krijg als ik speed en coke gebruik, om de zoveel tijd een melding op mijn Apple Watch dat mijn hartslag boven de 100 is gestegen zonder dat ik heb bewogen.

Dat kan natuurlijk maar een paar keer goed gaan voordat je hart het begeeft. Is maar een voorbeeld.
Klik om te vergroten...
Snap je zorgen, maar nogal ongeloofwaardig uit de mond van iemand die al minstens 50 uur wakker is en het promoot op een forum.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar is het wel 3-mmc? @Torchic heeft het ook al gevraagd maar geen antwoord gekregen geloof ik. Dat is toch wel belangrijke informatie als we je gaan adviseren over hoe je 3-mmc moet gebruiken @Appelgebak 3-cmc en 2-mmc hebben al een andere gebruiksaanwijzing, maar het kan ook iets totaal anders zijn. Testen dus
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Maar is het wel 3-mmc? @Torchic heeft het ook al gevraagd maar geen antwoord gekregen geloof ik. Dat is toch wel belangrijke informatie als we je gaan adviseren over hoe je 3-mmc moet gebruiken @Appelgebak 3-cmc en 2-mmc hebben al een andere gebruiksaanwijzing, maar het kan ook iets totaal anders zijn. Testen dus
Klik om te vergroten...
Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikzouhetechtnietweten zei:
ik had dus nooit last van 'slechte effecten' als ik hoge dosissen 3m nam, ervaarde überhaupt amper effecten toen ik 3m gebruikte omdat ik het dus dagelijks deed toen :/
Klik om te vergroten...
Bij mij en de meeste van me vrienden. Komen na 2 / 3 hoge dosis bommetje over tijd bestek van 8 uur. Al negatieve effecten. Meer op jezelf. Het nemen niet meer voor het plezier bijna gebeurt. Maar omdat het dan helpt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Appelgebak zei:
Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
Klik om te vergroten...
Maar al jaren bij dezelfde dealer halen geeft geen garantie dat het dus altijd 3-MMC is.

Als je echte 3-MMC hebt kun je daar dagenlang op doorgaan en duurt het best lang voor je de negatieve effecten ervaart. Tenzij je al langere tijd misbruik maakt van het middel. Dan zullen de negatieve effecten steeds sneller komen.

Ik zou het eens laten testen want er is een grote kans dat je bijvoorbeeld 3-CMC hebt. Daar hoor ik vaker van dat er veel negatieve effecten zijn en ook sneller opspelen.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik leg een lijntje klaar op een modeltrein en dan wacht ik tot ie onder mijn neus door rijdt en dan snuif ik het op.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Appelgebak zei:
Bij mij en de meeste van me vrienden. Komen na 2 / 3 hoge dosis bommetje over tijd bestek van 8 uur. Al negatieve effecten. Meer op jezelf. Het nemen niet meer voor het plezier bijna gebeurt. Maar omdat het dan helpt.
Klik om te vergroten...
oohh ja ik slik niet ik snuif het
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikzouhetechtnietweten zei:
oohh ja ik slik niet ik snuif het
Klik om te vergroten...
Snuiven is het temild. Vind ik zelf.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik het weinig en gebruik dan weinig.

1 of 2 keer per jaar tot nu toe. Bij gebruik neem ik een capsule met 100 mg oraal in. Ik heb één keer een vóóraf klaargemaakte capsule van 50 mg als herdosering gedaan.

Een volgende keer doe ik wellicht 150 mg in één dosering zonder extra dosis.

Dus nog nooit over 150 mg gegaan. Altijd oraal ingenomen en altijd vooraf afgewogen capsules gemaakt en niet méér pakken dan ik voor die gelegenheid genoeg vind/vond.

Ik heb waarschijnlijk ruim genoeg voor de rest van mijn leven.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Appelgebak zei:
Snuiven is het temild. Vind ik zelf.
Klik om te vergroten...
ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikzouhetechtnietweten zei:
ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
Klik om te vergroten...
Laat ik het maar nuet hebben over me dosis slikken..
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Appelgebak zei:
Laat ik het maar nuet hebben over me dosis slikken..
Klik om te vergroten...
babaha vertel
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Ik gebruik het weinig en gebruik dan weinig.

1 of 2 keer per jaar tot nu toe. Bij gebruik neem ik een capsule met 100 mg oraal in. Ik heb één keer een vóóraf klaargemaakte capsule van 50 mg als herdosering gedaan.

Een volgende keer doe ik wellicht 150 mg in één dosering zonder extra dosis.

Dus nog nooit over 150 mg gegaan. Altijd oraal ingenomen en altijd vooraf afgewogen capsules gemaakt en niet méér pakken dan ik voor die gelegenheid genoeg vind/vond.

Ik heb waarschijnlijk ruim genoeg voor de rest van mijn leven.
Klik om te vergroten...
Houden zo. Op die manier lijkt het me sterk dat je er verslaafd aan raakt. Laten we zeggen dat het bij mij een stuk meer is
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Maar al jaren bij dezelfde dealer halen geeft geen garantie dat het dus altijd 3-MMC is.

Als je echte 3-MMC hebt kun je daar dagenlang op doorgaan en duurt het best lang voor je de negatieve effecten ervaart. Tenzij je al langere tijd misbruik maakt van het middel. Dan zullen de negatieve effecten steeds sneller komen.

Ik zou het eens laten testen want er is een grote kans dat je bijvoorbeeld 3-CMC hebt. Daar hoor ik vaker van dat er veel negatieve effecten zijn en ook sneller opspelen.
Klik om te vergroten...
Ik ga het eens doen. Bedankt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
ikzouhetechtnietweten zei:
ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
Klik om te vergroten...
Maar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?

Iets wat mij en @OtherShore vaak opvalt is dat er regelmatig gepraat word over 3-MMC maar het vrijwel nooit vastgesteld is dat het daadwerkelijk 3-MMC is. Over het algemeen word er 3-CMC verkocht onder de naam van 3-MMC. En dit middel heeft een hele andere en veel mildere werking.

Je kunt de dealer helaas niet geloven op zijn blauwe ogen😜
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Torchic zei:
Maar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?

Iets wat mij en @OtherShore vaak opvalt is dat er regelmatig gepraat word over 3-MMC maar het vrijwel nooit vastgesteld is dat het daadwerkelijk 3-MMC is. Over het algemeen word er 3-CMC verkocht onder de naam van 3-MMC. En dit middel heeft een hele andere en veel mildere werking.

Je kunt de dealer helaas niet geloven op zijn blauwe ogen😜
Klik om te vergroten...
hadden het ooit een keer wel laten testen maar dat is alweer in mei en ik herinner me echt niet meer wat er uit kwam🤣 hadden wel laatst zn 4mmc getest en die was wel hoog in puurheid
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Appelgebak zei:
Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
Klik om te vergroten...
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
Klik om te vergroten...
Dit klopt! Ik krijg vaak verschillende soorten en bij 3cmc merk ik hoge vasoconstrictie na 1 x snuiven terwijl ik dat dat bij 3mmc pas na 2 dagen snuiven heb. Ook is het positieve effect van 3mmc hoger (als je het niet misbruikt zoals ik helaas heb gedaan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."