Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Appelgebak zei: Hai. Na een lange tijd weer een vraag. Hoe gebruik jij 3mmc? Wat ik zelf ervaar is 3mmc op een normale dosis aardig mild. Neem je een hogere dosis komt die wel goed aan. Maar is de piek enorm kort. Maar neem je een hoge dosis vaak komen de slechte effecten al snel. Ben benieuwd. Ik gebruik zelf max 1x in de 3/6 maand Klik om te vergroten... Als ik teveel snuif ga ik me voelen alsof ik op xtc zit. Wazig beeld, scheel kijken, hard gaan."
"daanwth zei: Hi gasten, excuus alvast voor het lange bericht, wilde het toch kwijt. Ik heb gister een vrij bijzondere ervaring gehad met 3mmc, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt… mijn 3mmc heb ik van een betrouwbaar persoon waar mijn vrienden het ook veel vaker gehaald hebben. Het spul wat ik gekregen had was ook echt een groot kristal, een soort steentje leek het wel. Het was gisteren en ik (66kg/179cm) was samen met m’n beste maat (74kg/178cm) bij een mini rave en we hadden beiden een zakje met 1 gram 3mmc bij ons. Ik heb het 3x eerder gebruikt in kleine hoeveelheden en voelde me daar gewoon goed door, beetje de effecten van Mdma en cocaïne gemixt. Mn maat heeft t al veel vaker gebruikt… altijd gesnoven btw. Wij namen in principe op hetzelfde moment steeds bij, soms 15 soms 30 minuten (f*ck die cravings!) en wij snoven het op, geen capsule. Ik moet wel bekennen dat we echt veel gebruikt hadden, alleen had mijn maat al vaker veel 3mmc gebruikt. Ik denk dat ik op ongeveer 0,75 gram misschien 0,8 gram zat en m’n maat op ongeveer 0,9 gram zat, aangezien er nog bijna niks over was van het zakje aan het einde van de avond. deze hoeveelheid hebben we opgesnoven over een periode van 00:15 tot 05:00. Nu heb ik wat gezocht maar kon geen duidelijke eerdere ervaringen vinden, ik zit dus met een vraag. Ik ging laat op de avond (van 04:00 tot 05:00?) opeens flink hallucineren, wel andere dingen ging ik zien dan op Mdma (met m heb ik meer xtc visuals zoals statafels en brillen of lang haar zien bij mensen) maar wel in dezelfde vibe. Vooral op gezichten van mensen zag ik dingen gebeuren, dat ze opeens meer ogen hadden of begon ik een soort kleine pasfoto’tjes tr zien op gezichten en ik zag bij heel veel gezichten een soort bewegende strepen zitten alsof ze met een lichte stift erop getekend waren (niet uit te leggen) en zag ik niet het gezicht van de dj die draaide maar had ze opeens het gouden masker van daft punk op (en ik weet zeker dat ze die niet op had) m’n maat was ook rond dezelfde tijd als ik aan het hallucineren met dezelfde vibe. Nog iets om bij te voegen: een ander persoon waarmee ik stond die had wat xtc op en begon ook te hallucineren. Nu ben ik er van bekend dat dit de bijwerkingen KUNNEN zijn van 3mmc op hele hoge dosering alleen heb ik dit dus echt nog nooit eerder ervaren, mijn maat heeft dit ook nog nooit eerder gehad met 3mmc. is dit normaal of kan het zijn dat er iets anders in m’n 3mmc zat? Of misschien dat er iets in de lucht hing (lijkt me sterk maar goed) Het hele gekke is ook dat toen ik thuiskwam (uur of 6:30) dat ik echt meteen in slaap viel en dat ik totaal GEEN comedown heb gehad, iets wat ik een vorige wel heb gehad Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen. btw 3mmc heb ik niet genomen om te hallucineren en dus was het vrij onverwachts, ik kan t altijd prima hebben maar ik heb er toch een gek gevoel Klik om te vergroten... Waarschijnlijk hoge gehalte van mdma, als ik teveel 3mmc op heb begint me telefoon wazig te worden, zie alles groter of kleiner"
"De pen is van je zus zei: Maar waarom ruikt je moeder aan je urine? Klik om te vergroten... bro ik spoel nachts niet de wc door anders wordt iedereen wakker jij domme tuup"
"Tartarus zei: Gadverdamme. Kan je voortaan maar beter wel doen. Klik om te vergroten... Hjkkb je kop is gadver wat is je probleem"
"Hallo allemaal, Ik ga eens om de zoveel tijd naar een feest. Hier gebruik ik ook 3mmc bij. Alleen ik ga hier erg van hoesten echt non stop door. Slijm ophoesten en soms wel echt dikke klonten ( sorry voor de info ). Ik stoor me hier mateloos aan en wil gewoon doorgaan zonder de hele tijd te hoesten en spugen. Er wordt heel vaak gevraagd of het wel met me gaat terwijl er niks is hahah, wat ik wel lief vind van de medefeesters. Meerdere die hier last van hebben en wat kan ik hieraan doen? 😊"
"Ulixes zei: Hoe vaak je het gebruikt. Klik om te vergroten... Ah oke, is erg verschillend. Dan heb ik 3 maanden geen feestje dan 2 in de maand etc"
"Wat hebben jullie nog op de planning voor dit jaar? Ik: Doomslayer, snakepit en thunderdome. Dan weer even 2 maanden rusten 😴😴🫢"
"Torchic zei: Ik heb een paar vraagjes: Hoe lang gebruik je al 3-MMC? Met welke frequentie gebruik je? Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest? Klik om te vergroten... Owja en de mensen halen bij dezelfde dealer.. Zij zijn nog helemaal opgewekt bom vol energie en kunnen nog naar huis rijden zonder moe te zijn"
"Ulixes zei: Snuif je het? Klik om te vergroten... Yep"
"BelowTheFlow zei: Wat @Proxima schrijft. Ik vind het vloeitje het makkelijkst, en dan liefst een XL vloeitje. Thuis rustig de dosis afwegen op het vloeitje en dichtvouwen en draaien. Vervolgens in een gripzakje om het dicht te houden. Handig om dit ruim van te voren te doen op een moment waarop je geen haast hebt. Want het is toch wel even priegelen. Afwegen doe je met een 0,01 gram weegschaal. Die hebben ze bij de Action tussen de keukenspullen voor drie euro (hoop dat ze er nog zijn). Prima voor dit doel. Een idee over de dosis voor oraal vindt je op Psychonautwiki.org en natuurlijk op dit mooie Drugsforum. Voor mij is 180 mg tot 200 mg prima. Duurt even voor het werkt (20-30 minuten ) maar dan heb je ook wat. Ik ben er dan ruim vier uur "oh zo zoet" mee ! En dus in die uren geen cravings ! Inslikken trouwens met een grote slok water, zoals een paracetamolletje. Dan een flinke slok er achteraan. Je wil niet dat het ergens achter in jouw mond/keel blijft plakken. Cola, fanta o.i.d mag natuurlijk ook ! Klik om te vergroten... Ik krijg tabletten met moeite geslikt vanwege me tongpiercing 😂😂"