Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PsyTekz zei: Kut spul maar toch blijven gebruiken? Je haalt wat je wil gebruiken en gebruikt dat op en stopt. Of je haalt gewoon niets en gebruik je gewoon dat middel niet. Klik om te vergroten... verslaving hè?"
"FredKroket zei: Nice try dealer Klik om te vergroten... geen dealer🙏🏼"
"Spyro zei: Dat doen ze om zichzelf in te dekken! Je kan het gewoon bestellen, al is alles natuurlijk op eigen risico. Ik heb nu een aantal keer 1P-LSD gehad en het is mij beter bevallen dan de “straat” LSD. En dat is eigenlijk omdat ik nu meteen de dosis weet. (Al is dat natuurlijk geen 100% garantstelling dat het klopt.) maar tot nu toe is het mij heel goed bevallen! Niet te onderscheiden van de “echte” LSD. Klik om te vergroten... eyy waar koop je die lsd online? Heb al paar keer gewone lsd gedaan maar is wel net zo makkelijk online kopen en goedkoper"
"ik zit te twijfelen tussen speed of 3m. een vriend van me haalt sowieso nog mdma alleen ik ga niet het hele festival kunnen doorgaan met een beetje m… heb vaak genoeg 3mmc gedaan en me tolerantie is ook vrij hoog daarvan. maar heb nog nooit speed gedaan alleen het lijkt me wel ideaal voor een dag en nachtje stampen. ook omdat het zo lekker goedkoop is advies is altijd welkom!"
"dat hoor ik wel vaker ja.. hoeveel 3m zou je meenemen op een feest? + afterparty"
"hii ik ben Elin en ik ben 18 jaar. dit jaar ga ik voor de eerste keer naar mega rave alleen heb echt geen vrienden die ook gaan. zijn er mensen die gaan?"