#1
Het is niet toegestaan (vrijwel) hetzelfde bericht op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Ik heb daarom twee van de drie berichten verwijderd.Wat vinden jullie een fijne dosering in een bommetje om mee te beginnen?
Zelf al wel regelmatig xtc gebruikt op feestjes, maar wil een keer 3m proberen..
Ik ben een meid met een gewicht van 60kg
En wanneer bijpakken? En da weer dezelfde hoeveelheid? Net als bij Xtc?