Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij 3mmc?

Hoe gebruik jij 3mmc?

67 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chrizz zei:
Wat vinden jullie een fijne dosering in een bommetje om mee te beginnen?
Zelf al wel regelmatig xtc gebruikt op feestjes, maar wil een keer 3m proberen..
Ik ben een meid met een gewicht van 60kg
En wanneer bijpakken? En da weer dezelfde hoeveelheid? Net als bij Xtc?
Klik om te vergroten...
Het is niet toegestaan (vrijwel) hetzelfde bericht op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Ik heb daarom twee van de drie berichten verwijderd.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Bommetjes/oraal is het leukste effect. Maar uiteindelijk snuif ik het alsnog op.
Klik om te vergroten...

Dit dus. De instant binnen de 5minuten rush wint het altijd van het geduld.
S
Snatsert34Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste
g
geenpuntjemaareenijsbergLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snatsert34 zei:
Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste
Klik om te vergroten...
zwaar mee eens snatsert34, het gevoel dat alles naar binnen schiet in je neus keel constructie zo onoverwinnelijk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bommetjes/oraal is het leukste effect. Maar uiteindelijk snuif ik het alsnog op.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deurklappert123 zei:
Ik snuif het, als ik iets neem wil ik het gelijk voelen en niet pas een uur later😁 maar de cravings zijn hel idd. Van mn neus heb ik geen last maar dieis wel wat gewend ook, ik maal het ook erg fijn tot echt poeder. Ga nu dag 2 in ook lekker chill op de bank spacend film kijken😁 ik probeer me wel te dwingen om af en toe wat te eten en te drinken tussendoor en af en toe ff oogje dicht te doen met wat muziek maar tot nu toe vermaak ik me er wel mee.

Maar merk wel dat ik soms doorsla in gebruik, je gaat al snel over voor jezelf gestelde grenzen. Hoe lekker ik t ook vind, ik wou dat k er nooit aan begonnen was echt, en voor de mensen die het nog nooit geprobeerd hebben geef ik ook altijd t advies om er beter nooit aan te beginnen
Klik om te vergroten...
Juist de op bouw van het bommetje vind ik chill. Alleen krijg je snel na effecten omdat je meer gebruikt. Ik zou het eens proberen
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin zei:
Persoonlijk had ik geen last van 3mmc na het uitwerking, alleen moe ( hopelijk na vannacht ook geen last).
Ik neem een bommetje 120-130 om ieder 2-3 uur.
Klik om te vergroten...
Na 3 bommetjes krijg ik al nare effecten. Paranoïde en gewoon raar gevoel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Appelgebak zei:
Op de 2 dag heb vaak alleen nog maar negatieve effecten.
Klik om te vergroten...

Drugs zijn ook niet bedoeld om 2 dagen op door te gaan. Bij de meeste stofjes nemen negatieve effecten de bovenhand. De stofjes in je hersenen leunen nu eenmaal tegen een leeg dieptepunt aan als je te lang gebruikt.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Drugs zijn ook niet bedoeld om 2 dagen op door te gaan. Bij de meeste stofjes nemen negatieve effecten de bovenhand. De stofjes in je hersenen leunen nu eenmaal tegen een leeg dieptepunt aan als je te lang gebruikt.
Klik om te vergroten...
Das het ding met 3mmc. Je gaat door tot het op is en is het op haal je nieuwe.

Kut spul.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tot nu toe 1x in 30+ jaar vindt er niet veel aan. Was wel fijn om een keer ervaren. Maar heb liever (RC) dissosatieven
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Tot nu toe 1x in 30+ jaar vindt er niet veel aan. Was wel fijn om een keer ervaren. Maar heb liever (RC) dissosatieven
Klik om te vergroten...
Heerlijk de disversiteit van voorkeuren.

Ik heb dus helemaal niks met disso's. 🤭😄
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Appelgebak zei:
Das het ding met 3mmc. Je gaat door tot het op is en is het op haal je nieuwe.

Kut spul.
Klik om te vergroten...

Kut spul maar toch blijven gebruiken?

Je haalt wat je wil gebruiken en gebruikt dat op en stopt. Of je haalt gewoon niets en gebruik je gewoon dat middel niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Kut spul maar toch blijven gebruiken?

Je haalt wat je wil gebruiken en gebruikt dat op en stopt. Of je haalt gewoon niets en gebruik je gewoon dat middel niet.
Klik om te vergroten...
Ik snap zijn post wel.


Toen ik nog 3m binnen harkte was ik blij dat ik geen dealer binnen handbereik had zoals ze in NL wel hebben.

Daar stuur je bij wijze van een smsje en 10min later heb je nieuwe...


Ik moest daarvoor 40min rijden, en vooral hopen dat de dealer niet zelf te scheef was om te komen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ik snap zijn post wel.


Toen ik nog 3m binnen harkte was ik blij dat ik geen dealer binnen handbereik had zoals ze in NL wel hebben.

Daar stuur je bij wijze van een smsje en 10min later heb je nieuwe...


Ik moest daarvoor 40min rijden, en vooral hopen dat de dealer niet zelf te scheef was om te komen.
Klik om te vergroten...

Begrijp die situatie wel.
Zo gaat het hier met coke.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Begrijp die situatie wel.
Zo gaat het hier met coke.
Klik om te vergroten...
Heb ik gelukkig ook niet binnen handbereik.


Ook al zit het vol waar ik woon, nooit zou ik de mogelikheid zo dichtbij willen hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Heb ik gelukkig ook niet binnen handbereik.


Ook al zit het vol waar ik woon, nooit zou ik de mogelikheid zo dichtbij willen hebben.
Klik om te vergroten...

De regio is hier inderdaad ondergesneeuwd maar blijf er ook een stuk makkelijk van weg dan een jaar terug.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Heb ik gelukkig ook niet binnen handbereik.


Ook al zit het vol waar ik woon, nooit zou ik de mogelikheid zo dichtbij willen hebben.
Klik om te vergroten...
Het is bij mij alsnof ze de ijscokar zijn. Letterlijk binnen 5 minuten heb ik bet vaak al.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Appelgebak zei:
Op de 2 dag heb vaak alleen nog maar negatieve effecten.
Klik om te vergroten...
Nee dat heb ik vaak maar heel fftjes als k te snel bijpak. Ik ga meestal als k begin wel lekker, beetje porno kijken of gamen, tot k daar zat van word en dan ga k vaak films of series kijken tot k echt moe word. En dan lekker chillen op de bank of bed met wat muziek en het laatste beetje opmaken en slapen dan he.

Alleen wil ik er wel graag van af nu, de hoeveelheden worden schrikbarend hoog, er gaat teveel tijd inzitten en het is niet gezond gewoon. Ik ben al onder ambulante behandeling bij tactus ervoor ook
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deurklappert123 zei:
Nee dat heb ik vaak maar heel fftjes als k te snel bijpak. Ik ga meestal als k begin wel lekker, beetje porno kijken of gamen, tot k daar zat van word en dan ga k vaak films of series kijken tot k echt moe word. En dan lekker chillen op de bank of bed met wat muziek en het laatste beetje opmaken en slapen dan he.

Alleen wil ik er wel graag van af nu, de hoeveelheden worden schrikbarend hoog, er gaat teveel tijd inzitten en het is niet gezond gewoon. Ik ben al onder ambulante behandeling bij tactus ervoor ook
Klik om te vergroten...
Gamen kan ik voor uren en uren lang. En ik hoop dat je eruit komt
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Appelgebak zei:
Hai. Na een lange tijd weer een vraag.

Hoe gebruik jij 3mmc? Wat ik zelf ervaar is 3mmc op een normale dosis aardig mild.

Neem je een hogere dosis komt die wel goed aan. Maar is de piek enorm kort.

Maar neem je een hoge dosis vaak komen de slechte effecten al snel.

Ben benieuwd. Ik gebruik zelf max 1x in de 3/6 maand
Klik om te vergroten...
ik had dus nooit last van 'slechte effecten' als ik hoge dosissen 3m nam, ervaarde überhaupt amper effecten toen ik 3m gebruikte omdat ik het dus dagelijks deed toen :/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."