Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums+-160mg 6-APB: nagenoeg geen effect

+-160mg 6-APB: nagenoeg geen effect

64 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vermoed dat ze echt niet correct gedoseerd waren. Het is beter om poeder & een weegschaal (€20 op Amazon) te kopen. Het is moeilijk om een dosis te suggereren door kwaliteitsverschil tussen batches. Zelf vind ik 180mg wel fijn maar het is wat aan de sterke kant. Het duurt ook wel ong. 2 uurtjes voor je de serotonische effecten begint te voelen. Stimulatie komt na +- 1 uur.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen? :sweatsmile:
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebbenze? zei:
Ik lees op reddit dat een nieuwe batch rond gaat van een bekende vendor met bril en dat men daar veeeeel minder van nodig heeft dan normaal
Klik om te vergroten...
Heb dat bericht niet kunnen vinden... Is dat dan nog steeds succinaat?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Heb dat bericht niet kunnen vinden... Is dat dan nog steeds succinaat?
Klik om te vergroten...
Ja volgens vendor wel. Ik heb nog een batch van een andere bekende vendor van vorig jaar, ziet er net zo poederig en beige uit, die wilde ik eerst nemen
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb net ook even gezocht. Tot voor enkele minuten terug snapte ik nog niet hoe Reddit werkt. Tot mijn eigen verrassing kon ik het bericht al snel wel vinden (aantal pogingen).

Het is wel de ervaring van slechts 1 persoon, terwijl een test rapport nog niet aanwezig is.
Één ervaring is wat weinig om op af te gaan, tenzij het een kanarie in een kolenmijn betreft.

Stel dat de ervaring klopt, dan heb ik dik 10 gr van een voorgaande en mindere potente batch in huis (deels 5-apb). Gelukkig wel met het juiste effect bij rond 190 mg.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
Ik heb net ook even gezocht. Tot voor enkele minuten terug snapte ik nog niet hoe Reddit werkt. Tot mijn eigen verrassing kon ik het bericht al snel wel vinden (aantal pogingen).

Het is wel de ervaring van slechts 1 persoon, terwijl een test rapport nog niet aanwezig is.
Één ervaring is wat weinig om op af te gaan, tenzij het een kanarie in een kolenmijn betreft.

Stel dat de ervaring klopt, dan heb ik dik 10 gr van een voorgaande en mindere potente batch in huis (deels 5-apb). Gelukkig wel met het juiste effect bij rond 190 mg.
Klik om te vergroten...
Ja en tevens hier ook al eens gelezen dat bij iemand de werking ineens heftiger was dan de keer er voor bij zelfde doseringen
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er bij dezelfde vendor net 5g besteld dus zal me benieuwen. Kan in ieder geval weer even vooruit.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PeteSapai zei:
Leuk jullie ervaringen en tips te lezen. Ik denk dat ik (nog net op tijd, voordat het over 2 weken niet meer kan) nog wat 6-apb in poedervorm bestel, want het is toch wel een leuk spulletje, zie hieronder.

Afgelopen zaterdag was er weer een festival in de achtertuin (Central Park, in Park Transwijk). Ik heb niet de aangeraden 3 maanden gewacht, maar omdat de vorige keer zo mild was vond ik 6 weken wel kunnen. Rond 11u heb ik me gezond voorbereid door een flinke bak aardbeien en bosbessen te eten. Om 13:30 heb ik 0.75 en 2x 15 mins later nog een halfje genomen, met nog een halfje extra naar het festival mee, just-in-case.

De come-up was supermild, ik heb 0 last van misselijkheid of wat dan ook gehad, en iets voor 15:00 begon ik zeker wat te merken. Om 15:30 voelde het lekker relaxt en heb ik dat laatste halfje nog genomen (wat uiteindelijk niet (veel) in de heftigheid toevoegde). Ik kreeg er niet echt energie of zin om te dansen van (al ben ik daar sowieso niet zo van), maar heb wel heerlijk van de festivalsfeer genoten. Het was nog steeds niet zo heftig als ik had verwacht (zeker niet op wat 2.25x 130mg zou moeten zijn, maar ik ga er dan maar vanuit dat ze heftig ondergedoseerd zijn), maar het was absoluut een heerijk kalm, prettig gevoel en een fijne dag, ik snap nu wel waarom mensen 6-apb zo aanprijzen.

Rond 20:00 was het heftigste er wel af en heb ik nog 3 uurtjes voor mijn gevoel redelijk nuchter rondgelopen, wat ook dikke prima was. Ik heb wel de hele dag een aardige kaakspanning gehad, en toen ik om 22:30 nog wat eten ging halen (ik had nog steeds niet echt honger, maar ja, die muntjes moeten toch op) waren de 1e happen toch wat lastig :sweatsmile:

Mijn pupillen waren echter om 01:00 nog wel aan de grote kant en ik had een lichte hoofdpijn, maar die 2e kwam bekend voor dus ik ben redelijk zeker dat dat kwam omdat mijn lichaam zich afvroeg waar de cafeïne van die dag was, (niet zo handig van mezelf, ik drink niet veel koffie, maar weet dat als ik die 3 kopjes per dag niet afbouw, ik op een cafeïneloze dag een milde bonzende hoofdpijn krijg), dus slapen ging niet fantastisch. Ik heb echter, nu 3 dagen later, 0,0 kater gehad; sterker nog, ik had het idee dat ik nog wel aan het nagenieten was zondag en maandag.

Overigens had ik in mijn originele post verzuimd te melden: ze zijn ze getest en zit er voornamelijk 6-apb in, maar ook een gedeelte 5-apb. (Wat niet geheel onverwacht is.)
Klik om te vergroten...
Deze 130mg
Pellets heb ik ook, en als je de grootte ziet weet je gelijk al dat hier geen 130 in zit. Ik had vorige keer 1,5 gedropt, opkomst was heeeeerlijk, later de andere helft deed niks. Dus volgende keer ga ik voor poeder! Probeer de dosering van @MarcieMarc. Wel met de batch van vorig jaar, niet die nieuwste die sterker schijnt te zijn. Wil geen underwelming ervaring door straks maar 140/150 daarvan te nemen en toch te weinig hebben gehad
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebbenze? zei:
Oke ik ga dit dan ook aan durven met het poeder! Lets go
Klik om te vergroten...
Ben heel benieuwd hoe jouw ervaring is. Heb je al een moment gevonden wanneer je dit gaat proberen?
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
jackhan zei:
Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Heb altijd een weegschaal gehad, kan geen kwaad en je miss een veel betere trip beloven.
Ik raad het aan, zo weet je ook nog is dat je dealer je niet bedonderd haha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
jackhan zei:
Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Je moet ook wel een weegschaal met 0.001 op het display hebben ja. Maar die zijn best betaalbaar.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk jullie ervaringen en tips te lezen. Ik denk dat ik (nog net op tijd, voordat het over 2 weken niet meer kan) nog wat 6-apb in poedervorm bestel, want het is toch wel een leuk spulletje, zie hieronder.

Afgelopen zaterdag was er weer een festival in de achtertuin (Central Park, in Park Transwijk). Ik heb niet de aangeraden 3 maanden gewacht, maar omdat de vorige keer zo mild was vond ik 6 weken wel kunnen. Rond 11u heb ik me gezond voorbereid door een flinke bak aardbeien en bosbessen te eten. Om 13:30 heb ik 0.75 en 2x 15 mins later nog een halfje genomen, met nog een halfje extra naar het festival mee, just-in-case.

De come-up was supermild, ik heb 0 last van misselijkheid of wat dan ook gehad, en iets voor 15:00 begon ik zeker wat te merken. Om 15:30 voelde het lekker relaxt en heb ik dat laatste halfje nog genomen (wat uiteindelijk niet (veel) in de heftigheid toevoegde). Ik kreeg er niet echt energie of zin om te dansen van (al ben ik daar sowieso niet zo van), maar heb wel heerlijk van de festivalsfeer genoten. Het was nog steeds niet zo heftig als ik had verwacht (zeker niet op wat 2.25x 130mg zou moeten zijn, maar ik ga er dan maar vanuit dat ze heftig ondergedoseerd zijn), maar het was absoluut een heerijk kalm, prettig gevoel en een fijne dag, ik snap nu wel waarom mensen 6-apb zo aanprijzen.

Rond 20:00 was het heftigste er wel af en heb ik nog 3 uurtjes voor mijn gevoel redelijk nuchter rondgelopen, wat ook dikke prima was. Ik heb wel de hele dag een aardige kaakspanning gehad, en toen ik om 22:30 nog wat eten ging halen (ik had nog steeds niet echt honger, maar ja, die muntjes moeten toch op) waren de 1e happen toch wat lastig :sweatsmile:

Mijn pupillen waren echter om 01:00 nog wel aan de grote kant en ik had een lichte hoofdpijn, maar die 2e kwam bekend voor dus ik ben redelijk zeker dat dat kwam omdat mijn lichaam zich afvroeg waar de cafeïne van die dag was, (niet zo handig van mezelf, ik drink niet veel koffie, maar weet dat als ik die 3 kopjes per dag niet afbouw, ik op een cafeïneloze dag een milde bonzende hoofdpijn krijg), dus slapen ging niet fantastisch. Ik heb echter, nu 3 dagen later, 0,0 kater gehad; sterker nog, ik had het idee dat ik nog wel aan het nagenieten was zondag en maandag.

Overigens had ik in mijn originele post verzuimd te melden: ze zijn ze getest en zit er voornamelijk 6-apb in, maar ook een gedeelte 5-apb. (Wat niet geheel onverwacht is.)
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MarcieMarc zei:
Ben heel benieuwd hoe jouw ervaring is. Heb je al een moment gevonden wanneer je dit gaat proberen?
Klik om te vergroten...
7 juli!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
Ja en tevens hier ook al eens gelezen dat bij iemand de werking ineens heftiger was dan de keer er voor bij zelfde doseringen
Klik om te vergroten...
Mijn batch net binnen gekregen. Qua uiterlijk wijkt het niet af van voorgaande batches, qua geur lichtelijk rubberig. Ik hou de berichtgeving daar even in de gaten ook en wanneer ik zover ben die batch aan te boren gaat hij eerst even naar het testcentrum.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenze? zei:
Deze 130mg
Pellets heb ik ook, en als je de grootte ziet weet je gelijk al dat hier geen 130 in zit. Ik had vorige keer 1,5 gedropt, opkomst was heeeeerlijk, later de andere helft deed niks. Dus volgende keer ga ik voor poeder! Probeer de dosering van @MarcieMarc. Wel met de batch van vorig jaar, niet die nieuwste die sterker schijnt te zijn. Wil geen underwelming ervaring door straks maar 140/150 daarvan te nemen en toch te weinig hebben gehad
Klik om te vergroten...
Yes, ik was al heeeeeelemaal overtuigd van poeder. Ik heb al wat capsules liggen, dus komt helemaal goed. Ben erg benieuwd (ervan uitgaande dat het poeder ook enkel 6-apb met wat 5-apb bevat) hoeveel mg uiteindelijk een fijne hoeveelheid blijkt. We gaan het zien.

MarcieMarc zei:
Mijn batch net binnen gekregen. Qua uiterlijk wijkt het niet af van voorgaande batches, qua geur lichtelijk rubberig. Ik hou de berichtgeving daar even in de gaten ook en wanneer ik zover ben die batch aan te boren gaat hij eerst even naar het testcentrum.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je niet mag melden waar je het vandaan hebt. Ben wel benieuwd hoe je de nieuwe batch dan gaat ervaren...
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#16
PeteSapai zei:
Jammer dat je niet mag melden waar je het vandaan hebt. Ben wel benieuwd hoe je de nieuwe batch dan gaat ervaren...
Klik om te vergroten...
Ik heb nog 2.5 g uit voorgaande bestellingen liggen dus voordat ik hieraan ga beginnen zijn we gerust even verder haha. Ik gebruik hooguit 5x per jaar waarvan 6apb alleen op de langere festivals.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ergens gelezen dat er dus nieuwere batches zijn die sterker zouden zijn, dit is witter van kleur, zou in de 130mg pellets moeten zitten. Die heb ik dus liggen en vond t ook vreemd dat de spikkels niet bruin maar wit waren. Heb ze al genomen en 1,5 van die 130 was lekker; maar al snel na 3/4u saai. Heb t idee dat het bruinere spul van vorig jaar toch beter is. Dus de caps voor 180/60 vullen ga ik wagen. en als ik het niet aan durf, gewoon weer die pellets mee
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is trouwens een 100mg van vorig jaar, zal zo foto maken van de nieuwe, die zien er anders uit. Amper spikkels zichtbaar
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenze? zei:
Dit is trouwens een 100mg van vorig jaar, zal zo foto maken van de nieuwe, die zien er anders uit. Amper spikkels zichtbaar
Klik om te vergroten...
Zoals eerder gezegd, minder stevig gedrukt, verschillende groottes, minder 6apb zichtbaar, en duidelijk van nieuwere batch ( want lichtere spikkels)

@Neo-Shulginist weet je trouwens of hcl een andere kleur kan hebben? Bijv donkerder bruin. Of bijv meer 6apb dan 5apb? 5apb had ik destijds als licht bijna wit gekregen. 5mapb was toen het er net was ook donker bruin en later ook lichter van kleur
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebbenze? zei:
Zoals eerder gezegd, minder stevig gedrukt, verschillende groottes, minder 6apb zichtbaar, en duidelijk van nieuwere batch ( want lichtere spikkels)

@Neo-Shulginist weet je trouwens of hcl een andere kleur kan hebben? Bijv donkerder bruin. Of bijv meer 6apb dan 5apb? 5apb had ik destijds als licht bijna wit gekregen. 5mapb was toen het er net was ook donker bruin en later ook lichter van kleur
Klik om te vergroten...
Een andere batch kan een andere kleur hebben. Vaak worden donkerdere kleuren wel veroorzaakt door onzuiverheden. Maar je kunt niet zo zeggen dat lichte 6-APB ook per se sterker is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."