Leuk jullie ervaringen en tips te lezen. Ik denk dat ik (nog net op tijd, voordat het over 2 weken niet meer kan) nog wat 6-apb in poedervorm bestel, want het is toch wel een leuk spulletje, zie hieronder.
Afgelopen zaterdag was er weer een festival in de achtertuin (Central Park, in Park Transwijk). Ik heb niet de aangeraden 3 maanden gewacht, maar omdat de vorige keer zo mild was vond ik 6 weken wel kunnen. Rond 11u heb ik me gezond voorbereid door een flinke bak aardbeien en bosbessen te eten. Om 13:30 heb ik 0.75 en 2x 15 mins later nog een halfje genomen, met nog een halfje extra naar het festival mee, just-in-case.
De come-up was supermild, ik heb 0 last van misselijkheid of wat dan ook gehad, en iets voor 15:00 begon ik zeker wat te merken. Om 15:30 voelde het lekker relaxt en heb ik dat laatste halfje nog genomen (wat uiteindelijk niet (veel) in de heftigheid toevoegde). Ik kreeg er niet echt energie of zin om te dansen van (al ben ik daar sowieso niet zo van), maar heb wel heerlijk van de festivalsfeer genoten. Het was nog steeds niet zo heftig als ik had verwacht (zeker niet op wat 2.25x 130mg zou moeten zijn, maar ik ga er dan maar vanuit dat ze heftig ondergedoseerd zijn), maar het was absoluut een heerijk kalm, prettig gevoel en een fijne dag, ik snap nu wel waarom mensen 6-apb zo aanprijzen.
Rond 20:00 was het heftigste er wel af en heb ik nog 3 uurtjes voor mijn gevoel redelijk nuchter rondgelopen, wat ook dikke prima was. Ik heb wel de hele dag een aardige kaakspanning gehad, en toen ik om 22:30 nog wat eten ging halen (ik had nog steeds niet echt honger, maar ja, die muntjes moeten toch op) waren de 1e happen toch wat lastig
Mijn pupillen waren echter om 01:00 nog wel aan de grote kant en ik had een lichte hoofdpijn, maar die 2e kwam bekend voor dus ik ben redelijk zeker dat dat kwam omdat mijn lichaam zich afvroeg waar de cafeïne van die dag was, (niet zo handig van mezelf, ik drink niet veel koffie, maar weet dat als ik die 3 kopjes per dag niet afbouw, ik op een cafeïneloze dag een milde bonzende hoofdpijn krijg), dus slapen ging niet fantastisch. Ik heb echter, nu 3 dagen later, 0,0 kater gehad; sterker nog, ik had het idee dat ik nog wel aan het nagenieten was zondag en maandag.
Overigens had ik in mijn originele post verzuimd te melden: ze zijn ze getest en zit er voornamelijk 6-apb in, maar ook een gedeelte 5-apb. (Wat niet geheel onverwacht is.)