Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Op 8 juni is het weer zover en mag ik na een wat langere pauze weer aan de 6-apb! Na een lange zoektocht naar de "beruchte" 6-apb batch heb ik het opgegeven en op de gok bij 2 verschillende vendors besteld. Ik ga hier dus dan ook niet vragen naar vendors. Maar ik ben nu wel benieuwd nu ik 2 verschillende batches heb, hoe ik deze kan testen op percentage zuiverheid. De meeste claimen natuurlijk allemaal 99% zuiver te zijn. Maar ik was benieuwd of ik hier als leek zelf achter kan komen. Ik heb al eens 6-apb laten testen bij een testcentrum in Utrecht. Maar dan krijg je alleen te horen welke stoffen erin zitten. Ik wil dus graag weten of er manier is om te testen hoe zuiver deze is. Zijn hier manieren voor? Is er iemand die kan helpen?"
"Dankzij jouw tripreport na jaren toch maar een account aangemaakt en besloten om het ook te gaan proberen op denk ik Qlimax. Heerlijk hoe je het gevoel van kippenvel en euforie beschrijft. Ook chill dat je geen kater hebt ervaren! Ik ben wel benieuwd, hoeveel kg weeg je? Ik zit namelijk te twijfelen over de dosis. Ik zie dat jij 160mg hebt gebruikt en ben benieuwd wat de verhouding is ten opzichte van het lichaamsgewicht. Daarnaast was ik benieuwd of je tijdens de trip ook wat kaakspanning krijgt en bijvoorbeeld meer intense smaak zoals bij MDMA. Thanks voor je report!"
"Dank voor je reactie! En bedankt voor de tip haha, ik zal wat meer kauwgom meenemen en voor de raketjes gaan. Ben heel benieuwd. Ik zal denk ik ook rond de 160-180mg gaan proberen als het de succinaat variant betreft. Hopelijk dat ik nog ergens de hcl variant kan krijgen."
"Ik merk dat ik best wel verlangen heb naar deze beruchte batch als liefhebber van 6-APB. Maar omdat er geen vendors genoemd mogen worden ga ik ook niet zomaar bij allerlei verschillende vendors bestellen en maar van alles uitproberen. Is er niet een zoekterm die gebruikt mag worden op het internet om hier achter te kunnen komen?"
"OtherShore zei: De methode werkt nog steeds, zoals @Hippie Langwaus al aangeeft. Dan weet je in ieder geval of je de HCL variant van 4-APB en 6-APB hebt. Jammer dat het geen zuivere 6-APB was. Ik denk niet meteen dat er sprake is van kwade opzet. De synthese van 6-ABP is lastig en onzuiverheden komen vaak voor. Maar in principe weet je al dat je die vendor niet blind kunt vertrouwen. 4-APB is niet psychoactief, wel kankerverwekkend helaas. Klik om te vergroten... Allereerst dank voor al jullie reacties. Heel erg blij mee! Inderdaad jammer dat het geen zuivere 6-apb is. Ik maak me wel zorgen nu ik lees dat 4-apb kankerverwekkend is. Wilde het dit weekend op Qlimax gaan proberen. Al denk ik ook: wat is tegenwoordig niet kankerverwekkend? Bedankt voor alle informatie, fijn dat er zo meegedacht wordt. Ik ga toch even wat zilvernitraat kopen en gedestilleerd water om de test uit te voeren. Ik kom er nog op terug of het de HCL variant betreft!"
"Nou, de test zojuist uitgevoerd! Eerst heb ik de 6apb opgelost in demiwater. Toen het zilvernitraat toegevoegd, er ontstond gelijk een witte wolk. Het water werd troebel. Als ik onderin kijk lijkt zich wat opgestapeld te hebben (zie de foto). Betekent dit dan toch dat ik de HCL variant heb? Ik hoor het graag!"
"Iemand nog die kan helpen met een antwoord?"
"MarcieMarc zei: In de maag lost het anders prima op en ook met succinaat kun je als een rakket gaanπ Klik om te vergroten... Misschien nog even goed om op dit bericht terug te komen: afgelopen zaterdag was het zover. Voor het eerst 6apb. 200mg in zakje door het drinken gedaan (denk dat er wel ietsjes is blijven hangen dus zal rond de 180-190 gezeten hebben). Het was precies waar ik voor Qlimax naar op zoek was! Het kwam heel langzaam op en begon met klamme handjes. Vervolgens liep ik in mijn hoofd op wolkjes en was ik lekker vrolijk. Maar het belangrijkste: ik had toch de energie om lekker los te gaan! Ik bleef niet zoals ik bij Mdma heb met mijn benen aan de grond vastgeketend. Het fijne eraan vond ik ook vooral dat het dus weer langzaam afzwakt en je niet een echte comedown hebt zoals bij Mdma. Het voelde als gewoon goed zo! 1x genomen en zeker 5 tot 6 uur zoet, geen behoefte om bij te nemen. Weinig geslapen erna maar daar stel ik me altijd ook op in. Vandaag 8 uurtjes geslapen en tot nu toe ook geen al te grote kater, hoop ook niet dat het nog komt. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, nu weer even 2/3 maandjes pauze."
"OtherShore zei: Ja, zo zou het er uit moeten zien. Het maakt volgens mij niet uit dat er ook een beetje 4-APB in het monster zat. Dus de vendor heeft niet gelogen. Of nou ja, een beetje dan π want het was niet helemaal zuiver. Voor een even mooie ervaring kun je de volgende keer ook gewoon succinaat gebruiken π Klik om te vergroten... Dank voor je reactie! Ik heb zojuist ook succinaat besteld om eens te kijken hoe die reageren op zilvernitraat. Had nog genoeg over en ook nog wat buisjes, dus vond ik wel interessant om te zien. Zal hier ook nog wel even een reactie posten hoe het er dan uitziet."
"Hebbenzekezine? zei: Ik heb zojuist pellets van een andere vendor, zouden 130mg moeten zijn. Ga voor zekerheid laten testen. Als ik er op t oog naar kijk kan ik me niet voorstellen dat hier 130mg in zit. Het poeder dat ik thuis heb liggen heb ik nog niet geconsumeerd want als ik daar bijv 130mg van afweeg is de berg zo groot dat ik het niet aan durf. Ik ga vooralsnog een duurdere precisie weegschaal aanschaffen om voor t feest in januari de poedervorm te proberen. Klik om te vergroten... Vooral laten testen! Ben benieuwd wat eruit komt. Denk dat poeder in combinatie met zelf capsules maken toch het meest betrouwbaar is!"