Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums+-160mg 6-APB: nagenoeg geen effect

+-160mg 6-APB: nagenoeg geen effect

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebbenze? zei:
1 van vorige maand en de ander van deze week. Zien er beiden identiek uit. De ander is van juni vorig jaar. Voorraad voor als het verboden is ooit. Had dat destijds bij methylone niet gedaan, een voorraad bewaren en vond dat jammer. Mdma / xtc doe ik niet meer
Klik om te vergroten...
Dan ben ik benieuwd naar jouw testuitslag, mijn bestelling (5g) is ook van deze maand. En heb nog 2g uit januari liggen.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
JeetjeMineetje zei:
De poeder (gebroken wit/beige van kleur) die ik in januari had gekocht bevatte naast 6-APB ook significant wat 5-APB. En alhoewel ik nog een tripreport moet schrijven bleek 155 mg te zwak.
Volgende keer maar 175 mg afwegen.
Klik om te vergroten...
Hier trouwens nog dat tripreport: https://drugsforum.nl/threads/6-apb-155-mg-te-lage-dosering.76959/
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebbenze? zei:
1 van vorige maand en de ander van deze week. Zien er beiden identiek uit. De ander is van juni vorig jaar. Voorraad voor als het verboden is ooit. Had dat destijds bij methylone niet gedaan, een voorraad bewaren en vond dat jammer. Mdma / xtc doe ik niet meer
Klik om te vergroten...
Vraag uitgezet bij mijn vendor, vermoedelijk ook jouw vendor. In de laatste maanden geen wijzigingen in het product (naar eigen zeggen). Qua geur vind ik het lastig. Niet eerder bij een verse batch echt geroken. Het ligt bij mij echt vlak tegen mijn stash MDMA aan en die geur overheerst nogal. Aan de hand van de reddit post toch maar een keer mijn vers binnengekomen batch besnuffeld (niet te hard uiteraard) en toch een wat warm rubberige geur waargenomen.
j
jonnaownsLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Vraag uitgezet bij mijn vendor, vermoedelijk ook jouw vendor. In de laatste maanden geen wijzigingen in het product (naar eigen zeggen). Qua geur vind ik het lastig. Niet eerder bij een verse batch echt geroken. Het ligt bij mij echt vlak tegen mijn stash MDMA aan en die geur overheerst nogal. Aan de hand van de reddit post toch maar een keer mijn vers binnengekomen batch besnuffeld (niet te hard uiteraard) en toch een wat warm rubberige geur waargenomen.
Klik om te vergroten...
en dat warme rubberige is beter of? xD heb toevallig ook een batch van januari en die is ook zo goed als wit, dus vast ook zelfde vendor is ook de populairste zover en ga nog wat inslaan
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
jonnaowns zei:
en dat warme rubberige is beter of? xD heb toevallig ook een batch van januari en die is ook zo goed als wit, dus vast ook zelfde vendor is ook de populairste zover en ga nog wat inslaan
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of dat beter is of niet. Ben nog niet aan die batch toegekomen en is ook nog niet getest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."