Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yup, die heb ik ook. Als de jouwe ook 190-221mg zijn snap ik je verhaal nog minder Maar het zou kunnen wat CloudSurfer zegt, dat het (gedeeltelijk) de adrenaline was. (Misschien icm net een kleinere hoeveelheid 2ce in de capsule?) Tijdens een trip een aantal jaar geleden was ik al lekker met oogjes dicht muziek aan het luisteren en wilde het volume ietsjes hoger wilde zetten. De knop bleef echter hangen en de muziek stond ineens echt kneiterhard. Ik schrok me helemaal de pleuris, rende (2 hele meter) naar het apparaat om 'm uit te zetten en was meteen compleet uit de trip."
"Zijn er mensen die al (meer) ervaring met 2C-EF hebben? Ik heb laatst een (met een paas-code gratis) stripje 2C-EF gekregen bij m'n bestelling, en ik ben wel benieuwd! Ik heb overigens 1 pellet afgegeven bij het DIMS. Bij het inleveren zat al iemand die het goedje kende en zei dat er een kans was dat het (onterecht) als 2C-T herkend zou kunnen worden. Toen ik gister belde voor de uitslag was deze er niet. Hij was niet niet getest, wist de persoon aan de andere kant van de lijn te vertellen, maar er was ook niet duidelijk wat er wel precies aan de hand was, dus kreeg ik een 06-nr om de volgende dag (vandaag dus) te bellen. Enfin, vandaag belde ik met S. en hij wist me te vertellen dat ze (nog!) niet de juiste apparatuur hebben om 2C-EF van 2C-T te onderscheiden, en dat op dit moment het resultaat 2C-T is. Grote kans dat in bovenstaande verhalen dat ook het geval was, maar dat het toen niet wisten dat ze 2C-EF niet konden herkennen."
"VJ_LSD72 zei: Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder. Klik om te vergroten... Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan? En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal!"
"Ik had ook hoofdpijn beide keren na een (waarschijnlijk - ik vermoed dat mijn roze pellets heel erg ondergedoseerd waren) lage dosis, maar toch niet zo erg als jij, denk ik. Ook was dat niet op heel warme dagen. (Nu ik erover nadenk heb ik misschien beide keren pas in de avond laat geplast, dus misschien was dat het probleem..?) Het was wel naar genoeg dat ik er niet van kon slapen, dus ik heb 400mg iboprofen genomen en dat hielp enorm! Dus mocht je het nog een keer willen proberen: wanneer je de hoofdpijn voelt opkomen 400-600mg ibu (of 1 a 2 paracetamol) nemen."
"Ook al zo'n fantastische ervaring, ik ben een beetje jaloers! HobbymatigGebruik99 zei: Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb. Klik om te vergroten... Ik heb ook een licht-bruinige batch. Van dezelfde vendor als die van Snuifcabine - weet ik omdat ik de post gelezen heb voordat de verwijzing gemodknipt werd - maar wel 2 maanden later (eind augustus) besteld. Nog niet gebruikt, dus ik kan je (nog) niet vertellen hoe sterk ie is."
"Grappig, ik heb precies ook die 2 weegschalen (Die van Trendfield lijkt iets preciezer.) Ik heb tot nu toe alleen de roze pilletjes gebruikt. Wat +-160mg zou moeten zijn (1.25 pil) deed bijna niets: geen grote pupillen, nagenoeg geen ander gevoel, geen kaakspanning, geen nachtdienst. 2.25 pil was al wel anders: nog steeds mild (maar wel fijn) qua gevoel, maar wel grote pupillen, kaakspanning en ietwat moeite met slapen. Mijn huidige batch (eind aug 2024) is dus wat beige/licht-bruin, zie foto hieronder. En vooruit, de laatste keer is al 3 maanden geleden en ik heb voorlopig niks gepland, dus ik denk dat ik dan morgen in thuissetting +-150mg ga testen. Mocht dat doorgaan deel ik nog wel even kort de ervaring."
"Je hebt helemaal gelijk, MarcieMarc, maar het is wel leuk om te speculeren over een potentiëel groots effect, toch? En testen doe ik sowieso altijd. Deze batch was 6-apb met (zoals verwacht) een beetje 5-apb, dus helemaal veilig! Anyway, nav jouw 150mg heb ik vandaag om 11:15 (lekker vroeg, dan kan ik vanavond nog slapen) 140mg genomen. Ik heb het idee dat dit in de buurt komt van de 2.25 pil (wel lastig inschatten, want een zonnige festivalsfeer voegt wel veel toe en is heel anders dan een grauwe thuisdag), maar sowieso veel beter dan 1.25 pil. Conclusie: de pillen zijn echt heftig ondergedoseerd. Het is (net als de 2.25 pil) weer niet extreem effect, dus deze batch lijkt niet de beruchte, maar hier ga ik op een volgend festival zeker 180 van nemen!"
"Na heel veel fijne tripreports over 6-apb gelezen te hebben leek het me heel fijn om het zelf eens te proberen. Ik had al wel gelezen dat voor velen de sweet spot op 160-180mg lag, dus dacht daar aan de lage kant mee te beginnen door 1-en-een-kwart pilletje van 130mg te nemen en te kijken hoe leuk Bevrijdingsfestival Utrecht daarmee werd. Na iets meer dan een uur begon ik een heeeeel lichte buzz te voelen, waarvan ik hoopte dat deze zou doorzettten, maar helaas werd het niet meer dan dat. Sterker nog, het golfde een beetje tussen (zo goed als) niets voelen en weer een lichte buzz. Ik heb verder een prima gezellige middag gehad (samen met een vriend die wel mee had willen doen, maar 's avonds nog moest rijden), maar het roze pilletje heeft hier niet bijzonder veel aan bijgedragen. Omdat ik een tijd geleden ook nagenoeg niets merkte van 2 pilletjes 2cb, terwijl bovengenoemde (zwaardere) vriend op 1 al genoot, begin ik me toch een beetje af te vragen of mijn lichaam wat minder vatbaar is voor dit soort spul dan de gemiddelde persoon. (Ik gebruik verder niet veel, enkel af en toe truffels en laatst 4-HO-MET/MiPT, waarvan 2.5 pillen een erg leuke, maar niet extreem heftige muziektrip was. Er zit altijd minimaal 2 weken tussen, en meestal 4+ weken.) Of deze pilletjes waren niet 130mg, dat kan natuurlijk ook nog. Helaas is hoeveelheid werkzame stof in dit soort pillen niet te testen bij het DIMS. Hoe dan ook, ik had wel het idee dat ik de potentie proefde en wil binnenkort de dosering iets verhogen. Zijn er mensen die soortgelijke (te) lichte effecten op 6-APB hadden, en hoeveel zou je dan aanraden voor een 2e keer? De rest met nog een pilletje nemen, dus 1.75?"
"Hoi allemaal, een nieuw forumlid hier! Ik heb al redelijk wat ervaring met truffels en wilde wel eens iets nieuws proberen, bijvoorbeeld een research chemical als 4-AcO-MET. Er zijn via Google heel veel sites te vinden waar je dit kunt bestellen, maar er zijn ook veel waarschuwingen over verkooppunten. Ik hoopte op dit forum informatie te vinden over betrouwbare verkopers, maar tot mijn verbazing mag dat hier niet gedeeld worden. Volgens dit topic (waar overigens 4 van de 5 links het niet meer doen) is dat vanwege een wet in België die dat niet toestaat. Nu snap ik niet waarom een Nederlandse site zich aan en Belgische wet moet houden; er is vast een land X waarin praten over drugs verboden is, als iemand uit X op dit forum komt, moet dan elke discussie over drugs niet meer toegestaan zijn? (Is dit overigens niet op te lossen door in de voorwaarden te stellen dat je het forum niet op mag als je ergens woont waar dat verboden is? Net als dat er staat dat je je niet mag registreren als je nog geen 16 bent.) In de regels staat dat het niet toegestaan is om naar verkooppunten te vragen. Is het wel toegestaan om te vragen waar je dat wél zou kunnen doen? Ik weet, Google is your friend, maar de info daar vind ik erg beperkt. Er wordt hier ook aangegeven dat je op Trustpilot en Kiyoh kunt zoeken, maar die 1e lijkt reviews van RC-vendors niet meer toe te staan ("This profile is considered a bad fit for Trustpilot, so you can no longer review it. Any past reviews of this company are no longer visible on Trustpilot.") en de 2e lijkt nogal eens negatieve reviews weg te laten en veel vendors zijn daar niet te vinden. (Edit: ironisch genoeg krijgt Kiyoh zelf op Trustpilot heel slechte reviews.) Is het niet vreemd dat een drugsforum met als doel "Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik" het niet toestaat om informatie te delen over waar je verantwoord en veilig legale research chemicals kunt kopen? Immers, je drugs bij een betrouwbare bron halen is toch onderdeel van verantwoord drugsgebruik, niet?"
"Hey, die heb ik ook! (Denk ik - kwam in een goudkleurig envelopje met een kleurige sticker met "2C-E" en "pellets" erop?) Ik snap je verhaal misschien niet helemaal Wogen de capsules die je nam bijv. 200mg (is 10mg 2ce) en die nieuwe 440mg (is dan 22mg 2ce)? Want zo ja, dan kan het zijn dat die 1e 2 juist minder bevatte. Dan heb je misschien maar 200/440*10mg *1.5 = 6.8mg 2ce op. (Zelfs nog minder, want de capsule zelf weegt ook wat.) Dat zou wel verklaren waarom je (nagenoeg) niets voelde. Of beiden even veel 2ce, maar verschillende hoeveelheid vulstof? (Maar het lijkt me niet dat ze elke capsule eerst vullen met 10mg 2ce en dan pas de vulstof erbij doen, toch? Ze zullen een grote ton met 1400kg vulstof en 100kg 2ce vullen, 17 dagen roeren, en dan in elke capsule 150mg stoppen.) Als ik naar je foto kijk lijkt de 2e capsule wat groter en de 4e nog groter dan de andere, als ze (bijna) vol zitten is het niet zo raar dat er zo'n verschil in gewicht is. De mijne zijn overigens allen even groot en wegen 190 tot 221 mg (capsule zelf zal zo'n 40-50mg zijn), dus daar zit ook wat variatie in, maar niet x2.2. Nog niet gebruikt of getest, nu de drukte bij DIMS minder wordt wil ik binnenkort een keer langs."