#1
Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen?![:sweatsmile:]()
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen?
Vraag uitgezet bij mijn vendor, vermoedelijk ook jouw vendor. In de laatste maanden geen wijzigingen in het product (naar eigen zeggen). Qua geur vind ik het lastig. Niet eerder bij een verse batch echt geroken. Het ligt bij mij echt vlak tegen mijn stash MDMA aan en die geur overheerst nogal. Aan de hand van de reddit post toch maar een keer mijn vers binnengekomen batch besnuffeld (niet te hard uiteraard) en toch een wat warm rubberige geur waargenomen.1 van vorige maand en de ander van deze week. Zien er beiden identiek uit. De ander is van juni vorig jaar. Voorraad voor als het verboden is ooit. Had dat destijds bij methylone niet gedaan, een voorraad bewaren en vond dat jammer. Mdma / xtc doe ik niet meer
en dat warme rubberige is beter of? xD heb toevallig ook een batch van januari en die is ook zo goed als wit, dus vast ook zelfde vendor is ook de populairste zover en ga nog wat inslaanVraag uitgezet bij mijn vendor, vermoedelijk ook jouw vendor. In de laatste maanden geen wijzigingen in het product (naar eigen zeggen). Qua geur vind ik het lastig. Niet eerder bij een verse batch echt geroken. Het ligt bij mij echt vlak tegen mijn stash MDMA aan en die geur overheerst nogal. Aan de hand van de reddit post toch maar een keer mijn vers binnengekomen batch besnuffeld (niet te hard uiteraard) en toch een wat warm rubberige geur waargenomen.
Ik weet niet of dat beter is of niet. Ben nog niet aan die batch toegekomen en is ook nog niet getest.en dat warme rubberige is beter of? xD heb toevallig ook een batch van januari en die is ook zo goed als wit, dus vast ook zelfde vendor is ook de populairste zover en ga nog wat inslaan
Ja idd die gele, had alleen ‘s middags paar biertjes gedronken meer niet dus daar zou het niet aan hebben gelegen. Maarja blijft via een site en bestel daar altijd alles dus test niet meer echt bij hun dacht zal wel goed zijn maar helaas. Als ik het ik het in de toekomst ooit nog is ga doen zal ik poeder bestellen en het in capsules doen wat andere al zeiden.UDie gele boom! Pil? Dat was m’n 2e ervaring (1e was 2020 een liquid en troep) maar 1 3/4e daarvan dus gegokt 175mg beviel me goed. Had je vooraf al amfetamine op? Ik weet nog dat als ik dat vroeger deed mdma ook geen moer deed nadien.
Mits je überhaupt nog euforie kan ervaren van dit soort middelen natuurlijk haha6-APB is lastig te synthetiseren, en je zult altijd zorgvuldig ongewenste restproducten zoals 4-APB (niet psychoactief) of 5-APB moeten scheiden van de gewenste 6-APB door middel van chromatografie. Als dit te snel of slordig gebeurt kunnen er onzuiverheden in je drug komen.
Testen.
Want geloof mij, ik heb zo'n beetje alles gebruikt of geprobeerd wat God verboden heeft, maar 6-APB heeft mij het meest euforische moment van mijn leven gegeven. En toen wist ik het. Alle geluk en mazzeltjes die ik heb ervaren, alle rijkdommen (itt derde wereldlanden) en alle comfort, heb ik dit verdiend? Dat weet ik niet. Maar de euforie die dit spul je kan geven, mits goed gedoseerd, is onevenaarbaar. Vanaf dat moment was ik zeker.
The debt was paid.
Haha jij bent echt de opper volhouder en avonturier. Benieuwd of je met poeder wel de gewenste werking benadert.Mits je überhaupt nog euforie kan ervaren van dit soort middelen natuurlijk haha
hoop het ooit nog te ervaren, next time 180 succinaat afgewogen nemen 7 juli!
Haha ja de enkele keren dat ik nog wat doe zijn op minder dan een hand te tellen per jaar. Dus ben benieuwd of het nog mogelijk is!Haha jij bent echt de opper volhouder en avonturier. Benieuwd of je met poeder wel de gewenste werking benadert.
Dat zijn de beste adviezen👌🏼Haha ja de enkele keren dat ik nog wat doe zijn op minder dan een hand te tellen per jaar. Dus ben benieuwd of het nog mogelijk is!
De adviezen die ik aan jongere medemensen geef: niet elk weekend naar een feest gaan en gebruiken!🤣
Laat het ons weten!Dat zijn de beste adviezen👌🏼
15 juni ga ik voor 180mg poeder. Neem een booster van 60 mee, just in case en dan eens zien hoe de vlucht is.
Fijn dat het beviel! Nog een beetje kunnen slapen?Gisteren was het zover. Festivalletje dus aan de 6-apb. 2 caps gevuld met 90 mg (180 totaal) en een booster je van 65mg mee.
Voor binnenkomst, rond 14:45 uur de 180 naar binnen geklokt met een Bacardi-Colaatje voor onderweg. Na een uurtje begon ik toch al te merken dat de boodschap aan kwam, ging er aardig lekker op. Opbouw heeft echt wel 2 uur geduurd alles bij elkaar.
Rond 18:45 uur het boostertje erin. Wilde het uitwerken van de eerste dosis voor zijn. En nou dat is gelukt! Hij kwam vrij snel binnen en heb tot nagenoeg het einde van het feest een soort van naast mezelf gelopen (soms een beetje vertraagd en surrealistisch. Geen vitals maar merkte wel dat het iets meer trippy werd. Als een raket maar niet onprettig, ik heb mijn festival to-go gevonden. Wat een tof goedje dit, heerlijk.
Nope, hazenslaapjes maar daar had ik rekening mee gehouden.Fijn dat het beviel! Nog een beetje kunnen slapen?
Oke ik ga dit dan ook aan durven met het poeder! Lets go!Gisteren was het zover. Festivalletje dus aan de 6-apb. 2 caps gevuld met 90 mg (180 totaal) en een booster je van 65mg mee.
Voor binnenkomst, rond 14:45 uur de 180 naar binnen geklokt met een Bacardi-Colaatje voor onderweg. Na een uurtje begon ik toch al te merken dat de boodschap aan kwam, ging er aardig lekker op. Opbouw heeft echt wel 2 uur geduurd alles bij elkaar.
Rond 18:45 uur het boostertje erin. Wilde het uitwerken van de eerste dosis voor zijn. En nou dat is gelukt! Hij kwam vrij snel binnen en heb tot nagenoeg het einde van het feest een soort van naast mezelf gelopen (soms een beetje vertraagd en surrealistisch. Geen vitals maar merkte wel dat het iets meer trippy werd. Als een raket maar niet onprettig, ik heb mijn festival to-go gevonden. Wat een tof goedje dit, heerlijk.
Hoe zou het voor je zijn geweest, denk je, als je die booster van 65 mg niet had genomen?Gisteren was het zover. Festivalletje dus aan de 6-apb. 2 caps gevuld met 90 mg (180 totaal) en een booster je van 65mg mee.
Voor binnenkomst, rond 14:45 uur de 180 naar binnen geklokt met een Bacardi-Colaatje voor onderweg. Na een uurtje begon ik toch al te merken dat de boodschap aan kwam, ging er aardig lekker op. Opbouw heeft echt wel 2 uur geduurd alles bij elkaar.
Rond 18:45 uur het boostertje erin. Wilde het uitwerken van de eerste dosis voor zijn. En nou dat is gelukt! Hij kwam vrij snel binnen en heb tot nagenoeg het einde van het feest een soort van naast mezelf gelopen (soms een beetje vertraagd en surrealistisch. Geen vitals maar merkte wel dat het iets meer trippy werd. Als een raket maar niet onprettig, ik heb mijn festival to-go gevonden. Wat een tof goedje dit, heerlijk.
Iets minder trippy denk ik, dat kwam pas na de booster. Was ook al erg goed te doen hoor. Had ook niet verwacht dat het naar iets meer trippy zou gaan, was een verassing.Hoe zou het voor je zijn geweest, denk je, als je die booster van 65 mg niet had genomen?
Fijn om te weten. Komende zaterdag ga ik dus ook een zelfgemaakte capsule uitproberen, vandaar dat ik een beetje zit te vissen naar ervaringen en doseringen van mensen hier.Iets minder trippy denk ik, dat kwam pas na de booster. Was ook al erg goed te doen hoor. Had ook niet verwacht dat het naar iets meer trippy zou gaan, was een verassing.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."