Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTref jij voorbereidingen op het RC verbod?

Tref jij voorbereidingen op het RC verbod?

151 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb van veel al een levensvoorraad. Gelukkig ben ik doorgaans erg gedisciplineerd, dus ik denk er ook lang mee te doen.

Mijn 'afwijking' om nooit iets op te maken, helpt ook mee.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Zie bij wetgeving @Mindless

www.drugsinfo.nl

6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer

6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Klik om te vergroten...
Oei!

Dan misschien toch maar even wat snoepjes bestellen. Dankje
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Oei!

Dan misschien toch maar even wat snoepjes bestellen. Dankje
Klik om te vergroten...

Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Klik om te vergroten...
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeebats zei:
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
Klik om te vergroten...

en de benzo achtige geloof ik ook
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeebats zei:
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
Klik om te vergroten...
Dan maar weer noodgedwongen aan de LSD.

1000011554.gif

Nee maar dat is wel minder. Om de zoveel tijd 6-APB is wel fijn.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik twijfel of ik nog een laatste keer iets ga bestellen of gewoon accepteer dat het straks niet meer legaal te koop is.

Van de meeste stoffen die ik interessant vind, heb ik wel een klein beetje op voorraad, zodat ik het de komende jaren af en toe iets kan gebruiken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Zie bij wetgeving @Mindless

www.drugsinfo.nl

6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer

6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Klik om te vergroten...
6-APB is feitelijk MDA met een koolstof in plaats van een zuurstof. Dus 6-APB is een phenetylamine, en die worden allemaal verboden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeebats zei:
Zit alleen nog te twijfelen om een levensvoorraad 3-FPM in te slaan. Maar we weten allemaal dat een "levensvoorraad" er zo doorheen is.
Klik om te vergroten...
Haha een life stash is inderdaad wel een beetje de grootste valkuil waar je in kunt vallen. Zeker met stims die alleen maar zin in MEER maken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had 2-FA en 3-FA besteld om te proberen. 2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen.
Ben ook nog wel nieuwsgierig naar 4-FMA, maar die hadden ze toen niet. Maar ik ga verder geen levensvoorraden aanleggen ofzo. Houd het wel weer gewoon bij de klassieke middelen dan.
Ik had ook een "levensvoorraad" Etizolam besteld toen dat verboden werd. Maar dat was ook zo op🙈

Mn vriend is helemaal fan van 4F-MPH, maar kan daar niet goed mee omgaan als het in huis is. Dus ik denk niet dat het wat wordt als ik daar veel van ga bestellen.
Disso's die we gebruiken worden gelukkig niet verboden 👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen
Klik om te vergroten...

3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
Klik om te vergroten...
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren
2fa functionele amfetamine
3fa te euforisch om functioneel te zijn ( voor mij dan)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
Klik om te vergroten...

Nou ik had gister een bommetje 2-FA 's middags en dat gaf een beetje meer energie alleen. Dus heb toen mijn huis een beetje opgeruimd en gestofzuigd en na een uur of twee was dat al wel weer uitgewerkt. Puur functioneel dus.

De vorige keer had ik een bommetje 50 mg 3-FA en dat werkt wel echt een stuk recreatiever. Dus niet alleen meer energie maar ook echt een betere stemming, vrolijker, meer zin om sociaal te zijn. Dat gaf echt veel meer een speed-effect. En dat duurde ook wel een uur of 4.

Ik heb zelf nog geen ervaring met de FMA's dus, maar dat schijnt nog wel wat sterker te werken.
Nu dus een bommetje van 70 mg, dus denk dat het nou wel wat meer effect heeft nog dan de vorige keer.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren
Klik om te vergroten...

Alleen langer, of ook een ander gevoel? Meer euforie bv. Of sterkere stimulans.
Ben benieuwd hoe het in ons brein wordt gestuurd.

MyLittlePonyPack zei:
heb zelf nog geen ervaring met de FMA's dus, maar dat schijnt nog wel wat sterker te werken
Klik om te vergroten...

Die geluiden ook.
Maar vraag me af, wat en hoe.

Niet om nu gelijk een grote hoeveelheid in te slaan of gelijk te gebruiken. Maar meer met verbod in zicht.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik merkte alleen langer en meer effect

Cq elke keer een fa nemen zorgt voor piekjes fma nemen zorgt voor een steady lijn
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn.
Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt?
Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?....
Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yusup zei:
Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn.
Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt?
Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?....
Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?
Klik om te vergroten...
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
Klik om te vergroten...
De meeste benzo's inderdaad niet, maar Bromozolam wordt als apart geval wel verboden had ik gelezen.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
Klik om te vergroten...

Echt met een kwart 0.75 mg? Ik ben al eens bij de huisarts geweest voor een verkeerde 2-fma ervaring ,denk een verkeerde batch. Hij ziet me al aankomen,ik zei ik doe dit echt nooit meer... , ik kan oxazepam krijgen als ik wil nu. Daarmee kun je toch wel afbouwen?.... , meestal neem ik sochtends een halve modafinil en heb het idee dat als ik daarmee stop mijn lichaam automatisch ook al meer gaba aanmaakt ,en dat in combi met een halve a hele oxazepam het wel goed komt ,of is dit een raar idee?.. :wink:
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
XTC vs 6-APB
Voor mij is vooral belangrijk de verwachte duration.
Relaxed, met vrienden, en langere tijd: 6-APB
Anders XTC. (bij dezelfde mate van like met de muziek)

in het algemeen vind ik gelegenheden voor 6-APB leuker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."