#1
Erg handig als je de kliniek eens van binnenuit wilt bekijkenBroma
Erg handig als je de kliniek eens van binnenuit wilt bekijkenBroma
Knettergek man. Vind dat deze topics echt onder strenge controle moet staan. Iedere gek kan wat aanbevelen.Erg handig als je de kliniek eens van binnenuit wilt bekijken![]()
Wat? Ik ben het met je eens. Het sarcasme kon niet duidelijker zijn. Ik heb maanden in een kliniek doorgebracht door die h****n bromazolam.Knettergek man. Vind dat deze topics echt onder strenge controle moet staan. Iedere gek kan wat aanbevelen.
Gek spul. Ben blij dat me ex me ze heeft laten weggooien toenWat? Ik ben het met je eens. Het sarcasme kon niet duidelijker zijn. Ik heb maanden in een kliniek doorgebracht door die h****n bromazolam.
Of ben ik nou degene die het sarcasme niet begrijpt?een grote zwarte vlek in mijn brein nu. Ongeveer wat je krijgt als je teveel broma neemt.
Zwarte vlek kan ook komen van farmaceutische benzo's, kan ik ook wel uit eigen ervaring zeggen. Geheugen is goed naar de knoppen.Wat? Ik ben het met je eens. Het sarcasme kon niet duidelijker zijn. Ik heb maanden in een kliniek doorgebracht door die h****n bromazolam.
Of ben ik nou degene die het sarcasme niet begrijpt?een grote zwarte vlek in mijn brein nu. Ongeveer wat je krijgt als je teveel broma neemt.
gaten in geheugen kan gebeuren met verschillende type aan medicijnen / of drugs /rc's etc...Zwarte vlek kan ook komen van farmaceutische benzo's, kan ik ook wel uit eigen ervaring zeggen. Geheugen is goed naar de knoppen.
gaten in geheugen kan gebeuren met verschillende type aan medicijnen / of drugs /rc's etc...
Amnesia - the inablity to form new memories.gaten in geheugen kan gebeuren met verschillende type aan medicijnen / of drugs /rc's etc...
ik ken dat van psychonautwikiAmnesia - the inablity to form new memories.
Retrograde amnesia is the inability to remember information that was acquired before a particular date.
Anterograde amnesia is the inability to transfer new information from the short-term store into the long-term store.
Ik heb het toevallig van wikipedia maar het kan inderdaad ook op pscychonautwiki staan. Toch twee websites waar ik dagelijks op te vinden ben. Pharmacology en Chemistry zijn twee koppen en psychonautwiki waar ik erg goed op ga.ik ken dat van psychonautwiki
Mijn geheugen is ook heel slecht. Scoor daar zo laag op. Daarom schrijf ik alles op in mijn agenda. Zal ook wel met vroegtijdig alcohol gebruik te maken hebben en alle drugsgebruikgaten in geheugen kan gebeuren met verschillende type aan medicijnen / of drugs /rc's etc...
Er zijn onderzoeken gedaan waar bijvoorbeeld 1% van de patienten verslaafd raakten in ziekenhuis instellingen onder dokter supervisie voor kortdurig verblijf maar in principe iedereen die langdurig opiaten slikt zal altijd een lichamelijke afhankelijkheid ontwikkelen, zelfde geld voor benzodiazepines
Deze type drugs (of medicijnen whatever) veranderen je brein chemistry waardoor je brein bepaalde stofjes minder aan gaat maken om je brein naar normaal te balanseren vanwege de verhoogde gaba/opoiden activiteiten, met als gevolg dat wanneer (abrupt) gestopt wordt met deze middelen dat het brein uit balans raakt en er ontwenningsverschijnselen ontstaan doordat de gaba/opoide balans is verstoort
En deze ontwenningsverschijnselen zijn dan juist een reactie van je brein dat het zichzelf naar baseline aan het herstellen is
Nou is de enorme klap van iemand die al langere tijd dagelijks zo stoned als een garnaal is van de heroine natuurlijk veel heftiger dan iemand die bijvoorbeeld langere tijd 10mg oxycodon heeft geslikt omdat heroine gewoon veel sterker is
Kan bijvoorbeeld uit ervaring spreken dat als jij 0.5g heroine per dag zou gebruiken en overstapt op oxycodon je al makkelijk 2/3 maal daags 80mg oxycodon + moet slikken puur om niet ziek te worden wat nogmaals aangeeft hoeveel sterker heroine is dan oxycodon.
Zo kan je bepaalde RC benzodiazepines ook vergelijken met het slikken van wat oxazepam of wat diazepam of zelfs lorazepam, alprazolam is dan weer wat sterker en al meer met RC benzos te vergelijken is, hoeveelheid speelt natuurlijk ook een grote rol
Nogmaals een voorbeeld toen ik van mijn 6mg clonazolam verslaving moest afkicken had ik al gauw 90/120mg diazepam per dag nodig om te stabiliseren en uiteindelijk af te bouwen
Er zijn onderzoeken gedaan waar bijvoorbeeld 1% van de patienten verslaafd raakten in ziekenhuis instellingen onder dokter supervisie voor kortdurig verblijf maar in principe iedereen die langdurig opiaten slikt zal altijd een lichamelijke afhankelijkheid ontwikkelen, zelfde geld voor benzodiazepines
allemaal mee eens, paar maanden bromazolam 12 mg en poeder benzos niet eens afwegen heeft me (cold turkey) benzo afkick nunmer 3 bezorgd en dienwas veel heftiger dan beide vorige keren van medische benzos vanwege de idioot hoge doses. Dat opiaten verhaal herken ik niet, nam juist medische opiaten omdat heroine amper nog wat deed. Die waren veel sterker. Maar nam ook geen oxycodon meer op dat punt maar 100mcg fentanyl pleisters onder mn tong en bergen hydromorfon. Die zijn een pak sterker dan 80mg oxys. Pijn schijnt ook vooral tegen verslaving te helpen, niet tegen tolerantie. Zijn medisch gezien niet hetzelfde.Deze type drugs (of medicijnen whatever) veranderen je brein chemistry waardoor je brein bepaalde stofjes minder aan gaat maken om je brein naar normaal te balanseren vanwege de verhoogde gaba/opoiden activiteiten, met als gevolg dat wanneer (abrupt) gestopt wordt met deze middelen dat het brein uit balans raakt en er ontwenningsverschijnselen ontstaan doordat de gaba/opoide balans is verstoort
En deze ontwenningsverschijnselen zijn dan juist een reactie van je brein dat het zichzelf naar baseline aan het herstellen is
Nou is de enorme klap van iemand die al langere tijd dagelijks zo stoned als een garnaal is van de heroine natuurlijk veel heftiger dan iemand die bijvoorbeeld langere tijd 10mg oxycodon heeft geslikt omdat heroine gewoon veel sterker is
Kan bijvoorbeeld uit ervaring spreken dat als jij 0.5g heroine per dag zou gebruiken en overstapt op oxycodon je al makkelijk 2/3 maal daags 80mg oxycodon + moet slikken puur om niet ziek te worden wat nogmaals aangeeft hoeveel sterker heroine is dan oxycodon.
Zo kan je bepaalde RC benzodiazepines ook vergelijken met het slikken van wat oxazepam of wat diazepam of zelfs lorazepam, alprazolam is dan weer wat sterker en al meer met RC benzos te vergelijken is, hoeveelheid speelt natuurlijk ook een grote rol
Nogmaals een voorbeeld toen ik van mijn 6mg clonazolam verslaving moest afkicken had ik al gauw 90/120mg diazepam per dag nodig om te stabiliseren en uiteindelijk af te bouwen
Terwijl ik ook langere tijd 10mg zolpidem dagelijks hebt geslikt en daar met amper afkickverschijnselen vanaf kwam, immers hele zwake benzo(achtige) en hele lage dosering
3x kunnen bekijken en moet zeggen leuk is anders. Learning the hard way I guess👀Erg handig als je de kliniek eens van binnenuit wilt bekijken![]()
Sterkte! Waarom klinische opname om af te bouwen van de laagste dosis?Bijna 2 jaar verder… En ik kan zeggen dat het de domste keuze in me leven is geweest om aan benzos te beginnen. 3 klinische opnames gehad en toch weer terugvallen. Zit nu gelukkig al een tijdje op de laagste dosis en wacht af tot ik weer kan worden opgenomen worden in de kliniek. Ik hoop dat mijn bericht iemand die nu overweegt om (rc)benzo te proberen 2x laat na denken. Stay safe🙏🏼
Bijna 2 jaar verder… En ik kan zeggen dat het de domste keuze in me leven is geweest om aan benzos te beginnen. 3 klinische opnames gehad en toch weer terugvallen. Zit nu gelukkig al een tijdje op de laagste dosis en wacht af tot ik weer kan worden opgenomen worden in de kliniek. Ik hoop dat mijn bericht iemand die nu overweegt om (rc)benzo te proberen 2x laat na denken. Stay safe🙏🏼
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."