Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet om stoer te doen, maar soms rook ik 5g op 1-2 dagen op. Ben wel aan het minderen..😳"
"speedygonzala zei: Ben beetje zoals hydra. Ik deed een tijd 100g p maand. De hele dag. Thans zit ik op 7-10 joints per dag. Dus 5 gram: 1-2 dagen. Dat is niet abnormaal na een tijdje is je tolernatie gwn ziek hoog. En de nicotine geeft je een rookneiging, en waarom zou je een sigaret roken als je ook een joint kan roken ? :P Bij mij help weed ook best wel met me focus dus dat bonus. GRoet SG Wil overstapen naar de vaporizer heb zo een duur kreng van storz en bickel. Dan schaadt het je longen tenminste niet en ben je af van de tabak. Plus je haalt veel meer thc uit je weed. Maar goed... das toekomsttmuziek. Vooralsnog beetje verrookt na 13 jaar nonstop dagelijks. Dus wordt tijd.... om de longen te laten helen. Eignelijk is bij drugs less meestal more. Het bijzondere is er inmiddels wel af ig. Het is gwn normaal om high te zijn. Mild humoristisch: kwam een keer nuchter op werk en toen zei iedereen van oh -insert name-, wat zie je er slaperig uit, gaat het wel of ben je beetje ziek ? Ik was gwn zwaar toe aan me joint haha en hadden me nog nooit nuchter gezien. Zou het ook nooit aan me zien. Geeft gwn een lekker filtertje voor alle prikkels. Maar ja, het less is more principe hier wel beetje uit de deur. Dus misschien doelen maar in cocnrete plannen maken. Ben wel aan het afbouwen met benzos nu ook. Toegeeflijk pas 2 dagen. Dus dat niet heel veel waard. Maar het is iets. xD. Klik om te vergroten... Precies hetzelfde had ik ook. Als je elke dag 3 gram wegrookt voor een lange tijd dan weet je op gegeven moment niet anders.. En met sigaretten had ik precies hetzelfde, sigaretten rookte ik eigenlijk alleen op me werk en ook minimaal, de rest rest van de dag waren het joints of blunts. Moet zeggen toen ik 3 maanden clean was van alles, wiet en tabak vonden mensen me niet meer zo chill😅.. Al zag ik er gezonder uit volgens hun. Veel success met afbouwen van benzos! Ik gebruik ze nu ook soms en moet eerlijk zeggen na me 2de keer gebruik Rc benzo pyrazolam wist ik gelijk waarom mensen het hier op forum afraden. Is heel link en makkelijk spul, geeft je rust en euforie en dat wil je het liefste constant ervaren. Maar goed let us know hoe het afbouwen verloopt!"
"Zoals titel al zegt ben ik opzoek naar een rc benzo die ik overdag kan nemen zoals het bijvoorbeeld Alprazolam. Heb nu pyrazolam(1.5mg) geprobeerd en deze zorgde ervoor dat ik niet meer kon functioneren. Fysiek en mentaal niet. Dat is wel lekker voor in de avond, maar niet voor op me werk als het me hoog zit bijvoorbeeld. Heb nu ook Norflurazepam en Broma besteld, die ga ik in me lange weekend eens uittesten."
"Manu76 zei: Niet doen!! Verander van baan of ga minder werken.. zeg ik na 10 jaar verslaving doordat ik na paar maanden alprazolam op het werk ontspoorde! Drink minder koffie, Verander iets in het leven, maar Benzodiazepines??? Ik had gehoopt dat ik was gewaarschuwd! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Het is niet alleen werk helaas. Zijn veel dingen gaande in me leven, dus minder werken gaat me niet helpen. Ik ga hier straks nog even uitgebreid op reageren, net klaar met me nachtdienst dus nu lekker naar bed."
"Dank jullie wel voor jullie support!"
"ljuv zei: And it did or so it appears… Je bent alweer een heel eind opweg dus💪🏻 Succes. Herstellen is hard werken en heeft een lange weg, dus wees ook niet té hard voor jezelf. Lees wel nu pas het stukje over de ket… weet dat je daar heel ernstige blaasproblemen van kunt krijgen. Niet eens per se bij overmatig gebruik, maar bij dagelijks gebruik zeker. Klik om te vergroten... Klopt wat je zegt over de ket. Ik ben hier ook mee bezig. Heb nog een beetje over en ik ga proberen om het weg te laten."
"Korte update Ik zit nu sinds maandag in een afkickkliniek en het is echt een hel! Had ik natuurlijk wel verwacht omdat het niet me eerste opname is.. Middelen dat ik heb gebruikt zijn benzos (diazepam, bromazolam, pyrazolam), ketamine (2-4g per dag) en wiet (2g per dag +-) Hoe ik me voel Me gedachtes zijn overal en nergens, ben zwaar apathisch en angstig. Dat is wat mentaal gedeelte betreft. Lichamelijke klachten zijn flink zweten of juist super koud hebben, spier trekkingen, heel de tijd bewegen met me handen en of benen als ik stil zit, spier(botten) pijn, traanogen. Ohja slapen gaat nu nog goed omdat ik nog 60mg diazepam krijg verdeeld door de dag, maar de nachtmerries zijn zo realistisch dat ik vaak gewoon wakker schrik. Meer updates volgen."
"Rebecca90 zei: Hoi allemaal. Zoals mijn openingsvraag al zegt, wat is de sterkste RC benzo? In het verleden nam ik clonazolam, dit is echter niet meer verkrijgbaar. Nu overgestapt naar bromazolam en pyrazolam. Het liefst zou ik als een blok in slaap vallen, maar dat gebeurt bij dit spul niet. Weten jullie wat de sterkste benzo is om in slaap te vallen? Alvast bedankt. Klik om te vergroten... Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapen."
"Rebecca90 zei: Hoi allemaal. Zoals mijn openingsvraag al zegt, wat is de sterkste RC benzo? In het verleden nam ik clonazolam, dit is echter niet meer verkrijgbaar. Nu overgestapt naar bromazolam en pyrazolam. Het liefst zou ik als een blok in slaap vallen, maar dat gebeurt bij dit spul niet. Weten jullie wat de sterkste benzo is om in slaap te vallen? Alvast bedankt. Klik om te vergroten... Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapen Zeehond zei: Beter kun je naar de huisarts gaan voor je problemen. Zelf experimenteren met benzo’s is gevaarlijk. Het is een doodlopende weg, die geen enkel probleem oplost. De afkick is een hel en je problemen komen als een boemerang terug. Klik om te vergroten... Ben geweest. Ook bij de psycholoog ben ik geweest. Ik ga een traject starten. Alleen het duurt even tot ik aan de beurt ben. Dus tot die tijd kunnen ze niks voor me doen behalve bellen om te kijken t goed met me gaat en heb 10 stuks Zolpidem meegekregen. That’s it. Tis ook niet dat ik van plan ben dagelijks benzo te doen. Heb best wel actief leven, maar is me gewoon even teveel allemaal soms dus wil het tijdelijk even doen tot wat dingen weer lopen zoals ze lopen. Dan heb ik ook wat rust aan me kop namelijk."
"Pyrazolam eerste keer was wel lekker, tweede keer zeker week later deed 3 mg al niks, moest 6 mg pakken en voelde nog niet veel. Toler? Of slechte batch? Gebruik heel soms, de ene week niks, andere week avondje rust. Broma is lekker, maar echt een killer.."