#1
Ik denk het niet.Ik vraag me persoonlijk af of dit middel wel op een veilige manier te gebruiken is.
Oprecht, volgens mij kan je beter crystal meth gebruiken 😂
(Geen tip trouwens)
Ik denk het niet.Ik vraag me persoonlijk af of dit middel wel op een veilige manier te gebruiken is.
Ja dat zegt genoeg eigenlijk. Voor mij hoort NEP samen met a-pihp en mdphp thuis in een rijtje stoffen dat je beter niet eens kan proberen. Slechte associaties weerhouden velen van het gebruik van stoffen als crack en crystal meth, maar een rc die zo mogelijk nog schadelijker is kan zomaar onder de radar vliegen en veel ellende veroorzaken.volgens mij kan je beter crystal meth gebruiken
Ja daarom zeg ik het. Duizeligheid, pijn op de borst en kortademigheid zijn symptomen van een hartaanval. Je kan dan het best 112 bellen.Mijn aanname zou zijn dat je vaten rondom je hart dusdanig vernauwen dat je hart te weinig zuurstof krijgt. M.a.w. je hebt dan een soort mini hartinfarct.
Dit is echt een ernstige bijwerking, en als je er ooit last van krijgt DIRECT STOPPEN MET GEBRUIKEN.
Ja daarom zeg ik het. Duizeligheid, pijn op de borst en kortademigheid zijn symptomen van een hartaanval. Je kan dan het best 112 bellen.
Ja nasaal vind ik nep vervelend. Ook niet slapen. Oraal een stuk minder last, denk in totaal 120mg maximaal verdeeld.Zijn er ook nog ervaringen met NEP waarbij deze oraal is ingenomen en de bijwerkingen mee vielen?
Die van @BelowTheFlow heb ik gelezen natuurlijk.
Als ik me er überhaupt aan waag, dan is oraal waarschijnlijk mijn toedieningsroute.
Ik heb het een hele tijd geleden eens gekocht, maar nooit durven proberen.
Ik vermoed dat de bijwerkingen ook bij orale inname optreden als ik dit topic lees. Ik hoop dat ik me bezig kan houden met meer interessante drugs.
Inderdaad. Als ik al een stimulant gebruik, zou ik dan een reden hebben NEP te verkiezen boven bijvoorbeeld 2-FMA? Ik denk het niet.Dus oraal met een afgemeten dosis lijkt OK, zonder de wat mij betreft genoemde vervelende effecten. Mijn grote vraag daarbij is wel in hoeverre dan niet iets anders (3-FA , gewoon pep ?) de betere keuze zou zijn.
Gewoon omdat we geinterresseerd zijn, draai het eens om !zou ik dan een reden hebben NEP te verkiezen boven bijvoorbeeld 2-FMA? Ik denk het niet.
Maat als je met een drug al zo erg moet afmeten en afwegen om je er voor te behoeden dat je niet nét dat beetje te veel neemt, of nét te snel achter elkaar. Als dat gevaar dan al zo dicht in de buurt zit moet je je er niet aan wagen aan wagen. Normaal mensen denkt er toch niet aan on zulke risico’s te nemen. Zoals gezegd, met 3m en al die andere zooi heb je niks geen last van. Het is hem in die pentedrone die er in dat nep zit. Ik heb het zelf ook gebruikt en kreeg echt hele zieke hartkloppingen/bloedvernauwingen, ambulance langs geweest alles. Je hebt nu een nieuwe: 4-MPB, zit ook pentedrone in, vanacht gebruik en ik zit, jawel hoor, op dit moment in de wachtruimte bij de huisartsenpost. Harklachten druk op de borst noem maar op. Deze was niet zo erg als dat nep, kreeg er later pas echt last van, toen ik ging liggen.Ik vraag me persoonlijk af of dit middel wel op een veilige manier te gebruiken is. Misschien met een precies afgewogen dosis, een langzame wijze van toediening (oraal of rectaal) en zo min mogelijk herdoseren.
NEP is wel een stimulant met een bijzonder euforisch en erotiserend effect. In die zin is het eerder vergelijkbaar met 3-mmc dan met bijvoorbeeld 2-fma of andere, meer functionele, amphetamine-achtigen. Maar ja, dan is 3-mmc alsnog de veiligere optie en dat is al niet zo veilig.Als ik al een stimulant gebruik, zou ik dan een reden hebben NEP te verkiezen boven bijvoorbeeld 2-FMA?
Gaat t verder ok met je? Ik heb nooit NEPGewoon omdat we geinterresseerd zijn, draai het eens om !
Geef mij een goed argument om het weg te gooien ! ( betekent voor mij inleveren bij een apotheek )
Dank je wel @Diamant ! Verder gaat het goed met mij. Eigenlijk nu steeds beter, met een begin dit jaar herkregen vrijheid na een langer dan een decennium durende toenemend zware periode (als partner & mantelzorger). Met grote vrijheid komt ook grote verantwoordelijkheid !Gaat t verder ok met je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."