Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP Pas op!

NEP Pas op!

55 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben algeheel al geen grote fan van Cathinone drugs/rc's, ik vind ze veelal echt te weinig die vette energy rush geven en ook is de werkingsduur eerder aan de lage kant. Coke, 3-MMC, 3-CMC,...het is gewoon veel te pover ivm stims als 4-FA, 4-FMA, 6-APB, 5-APB, 3-FA. Dat gezegd zijnde.

U neemt 250mg NEP, daar waar zowel bij oraal als snuiven +60mg als heavy aangeduid wordt, dus jij neemt zomaar even dikke 4 x de heavy dosis. Dit is letterlijk eigen schuld dikke bult.
En echt laat die cathinone rc's links liggen, net omdat ze vaak een mildere stim zijn, de werkingsduur eerder kort is, is craving hier zeer veel voorkomend. Coke ook e, snuift 2 lijnen, 1-2u later de volgende en zo vliegen de grammen binnen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Ik ben algeheel al geen grote fan van Cathinone drugs/rc's, ik vind ze veelal echt te weinig die vette energy rush geven en ook is de werkingsduur eerder aan de lage kant. Coke, 3-MMC, 3-CMC,...het is gewoon veel te pover ivm stims als 4-FA, 4-FMA, 6-APB, 5-APB, 3-FA. Dat gezegd zijnde.

U neemt 250mg NEP, daar waar zowel bij oraal als snuiven +60mg als heavy aangeduid wordt, dus jij neemt zomaar even dikke 4 x de heavy dosis. Dit is letterlijk eigen schuld dikke bult.
En echt laat die cathinone rc's links liggen, net omdat ze vaak een mildere stim zijn, de werkingsduur eerder kort is, is craving hier zeer veel voorkomend. Coke ook e, snuift 2 lijnen, 1-2u later de volgende en zo vliegen de grammen binnen.
Klik om te vergroten...
Geen 3,4-methyleendioxymethcathinone gehad?😍
S
StiekemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sluit me aan bij bovenstaande. NEP is te vermijden. Erg straf, erg gevaarlijk. Heb daar s net iets teveel van gedaan, urenlang paniekaanval dat ik hartaanval had.
2FMA geeft wel wat energie zonder te veel schevigheid, maar het is toch geen speed ofzo hoor.
Ik vind NOOPEPT/Omberacetam nog het best tegen vermoeidheid / om te focussen. Dat is vrij onschuldig, werkt niet lang, gewoon soort RedBull²
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebbenzekezine? zei:
Geen 3,4-methylmethcathinone gehad?😍
Klik om te vergroten...
Bedoel je 3,4-dimethylmethcathinone? Of 3-MMC en 4-MMC apart?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Bedoel je 3,4-dimethylmethcathinone? Of 3-MMC en 4-MMC apart?
Klik om te vergroten...
Nee, bedoelde echt MDMC/bk-mdma/methylone. Dat spul was echt fantastisch. Beter dan mdma imo
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Bedoel je 3,4-dimethylmethcathinone? Of 3-MMC en 4-MMC apart?
Klik om te vergroten...
Achteraf niet de volledige benaming gezet, post aangepast
R
ReleaveLid
01-01-2024, 00:00
#7
helemaal eens met dit topic..

WAARSCHUWING: ⚠️ bijna Hartinfarct door NEP. Extreem makkelijk over te doseren vooral bij tolerantie!!!! Extreme bloedvaten vernauwing, ook in de hersenen zo voelde het voor mij!!

Pas op met dit middel. Aangezien NEP momenteel op verschillende plaatsen als vervanger voor middelen zoal 3mmc wordt verkocht ben ik in de zelfde valkuil als de Topicstarter hier getrapt: ik had een 3mmc/cmc gewoonte met hoge tolerantie die ik (nu de 3cmc ook door de ban was verdwenen) met een ander middel op een ‘nieuwe, verstandige’ manier wilde voortzetten. Ik was me bewust dat je NEP laag moet doseren dus begon met 15mg voelde niet veel behalve wat helder wakker gevoel voor minder dan 30 min. Later een lichte knijpende hoofdpijn.

Volgende dag toch na wat 2mmc te hebben geprobeerd wat me niet veel deed weer een klein puntje nep erbij gedaan. Weer voelde ik vrij weinig behalve een zeker motiveren en helder gevoel, daarbij ook lichte druk op de borst. Vreemd genoeg linkte ik de druk op mijn borst niet aan de NEP maar meer aan de 2cmc of de combo. Korte tijd later was het effect verdwenen maar kon ik alsnog uren lang maar heel slecht slapen met rare onaangename dromen terwijl ik me wel heel moe voelde.

Volgende avond was de NEP compulsie er al in geslopen want ik weet nog dat ik dacht dat het een vrij oninteressant middel was met hooguit een helder gevoel en het eigenlijk niet interessant genoeg vond tegenover de onrust in de veel te lange comedown, maar toch wilde ik het nog een keer goed proberen.
Nu misschien 40mg, dit keer voelde het ineens wel beter, ik dacht, kijk, meer helpt toch…
Toen na 40 min alle positieve effecten alweer afgenomen hadden en ik achteraf ongemerkt al helemaal onder de controle van NEP was (ik voelde me redelijk helder, nuchter en verstandig in mijn beleving op dat moment) twee onafgewogen sleutelpunten in mijn neus gestopt. In totaal vermoedelijk 120-150mg.

10 minuten later begon mijn hartslag steeds sneller op te lopen, ik voelde een knijpend gevoel in mijn hersenen en binnen de korste keren kwam daar ook een enorme druk op mijn borst bij met een pijnlijk krampachtig gevoel in mijn hart. Door de adrenaline begon ik ook bijna te hyperventileren want het voelde alsof ik midden in een hartaanval zat. 112 geld en 6 uur aan de monitors in het ziekenhuis gehangen! Toen ik werd ontslagen werd mij verzekerd dat ik geen hartinfarct had gehad maar dat ik wel dichtbij was. Ik zelf vertrouw het nog niet helemaal en laat me zo snel mogelijk verder onderzoeken…
Nu bijna 15 uur later thuis op de bank heb ik nog steeds een lichte druk op mn borst, branden gevoel in mn hartregio en zwakke spieren. De onrustige dromen van de eerste nacht na de NEP zijn nu ook weer terug. Dit spul is gevaarlijk voor het lichaam en heeft een vreemde manier in je psyche te kruipen en je te bespelen met ern fake gevoel van ‘helderheid van geest’. En de kater is idd the worst. Ik heb echt een waarschuwing voor het leven gekregen!

Hopelijk herstel ik goed, maar voor dit spul moet iedereen oppassen!

PS: ik heb ook oude reports over NEP gelezen waarin hele andere effecten worden beschreven, vooral als het gaat om de negatieve bijwerkingen, maar die zijn allemaal lange tijd geleden. Ik heb het vermoeden dat de nieuwe batches NEP die nu worden verkocht anders en gevaarlijker zijn, dus laat je niet verwarmen door ouder reviews!

Doseer max 50mg en niet aan beginnen met een tolerantie van andere stimulerende middelen.
Your heart will thank you!
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Zijn er ook nog ervaringen met NEP waarbij deze oraal is ingenomen en de bijwerkingen mee vielen?

Die van @BelowTheFlow heb ik gelezen natuurlijk.

Als ik me er überhaupt aan waag, dan is oraal waarschijnlijk mijn toedieningsroute.

Ik heb het een hele tijd geleden eens gekocht, maar nooit durven proberen.

Ik vermoed dat de bijwerkingen ook bij orale inname optreden als ik dit topic lees. Ik hoop dat ik me bezig kan houden met meer interessante drugs.
Klik om te vergroten...

Volgens mijn consumptie log heb ik op 22 augustus 2023 om 10:00 40mg NEP oraal ingenomen met als notitie: "dat is iets teveel".
Volgens PsychonautWiki is 40mg oraal een dosering die op de grens ligt tussen "common / strong" dus vermoedelijk is dat correct.

Daarna heb ik het (waarschijnlijk puur toevallig) niet meer aangeraakt, wat doet vermoeden dat deze ROA (voor mij) relatief onschuldig is.
Mijn voorkeur gaat random uit naar 2-FA / 3-FA / 2-FMA / 3-FMA / fenidaten / 3-MMC en dat altijd vroeg op de dag en praktisch altijd oraal.

Ik zal maandag ochtend eens 25mg proberen, weggooien kan altijd nog! :mouthzip:
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
New Dawn zei:
Mijn voorkeur gaat random uit naar 2-FA / 3-FA / 2-FMA / 3-FMA / fenidaten / 3-MMC en dat altijd vroeg op de dag en praktisch altijd oraal.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je weet dat NEP in werking verschilt van de stoffen die je hier noemt (hoewel 3-MMC misschien ook al een beetje uit de boot valt). Dus vanwaar het voornemen om het weer te gebruiken? Na alle waarschuwingen in dit draadje verbaast me dat toch een beetje. Waar zit voor jou de winst?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okay, ik snap waar je vandaan komt @New Dawn Met een orale inname voorkom je natuurlijk veel problemen en het klinkt alsof je jouw gebruik onder controle hebt. Dus daar heb ik weinig aan toe te voegen.

Ik dacht dat je voorkeur uitging naar functionele stimulantia en daar past NEP niet zo goed bij, maar als je meer op zoek bent naar een soort lichte roes is het op zich prima (alleen in lage dosering en frequentie natuurlijk, anders niet).
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal niet beweren dat NEP niet een gevaarlijk middel kan zijn. Maar jullie doseren ook behoorlijk hoog he. Alles boven de 60mg is een hoge dosis volgens psychonaut wiki. TS zegt 250mg te nemen. En een ander meer dan 160mg. Niet zo gek dat je dan last krijgt van negatieve effecten. RC's zijn vaak redelijk puur. Geen versneden troep zoals je sos. Ga er verstandig mee op.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
TheRealKoekert zei:
Maar jullie doseren ook behoorlijk hoog he.
Klik om te vergroten...
Bij NEP is de drang om opnieuw te doseren hoog vanwege de kortdurende piek en onaangename comedown. Daarom kan het moeilijk zijn om mate te houden. Voor oraal gebruik geldt dit het minst, voor nasaal of rectaal gebruik meer, en voor vapen of spuiten het meest. Dit is dan ook wat NEP zo verslavend en potentieel gevaarlijk maakt.

Verder is het vast zo dat sommige mensen deze stof wel op een verstandige manier kunnen gebruiken, net zoals er mensen zijn die heroïne of methamfetamine op een verstandige manier kunnen gebruiken. Maar verhoudingsgewijs komen problemen zoals verslaving vaker voor bij deze stoffen en daarom wordt er in het algemeen voor gewaarschuwd. Daarom wordt er ook gewaarschuwd voor NEP.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okee, bij deze mijn ECHTE NEP log!

7:15 Opgestaan met een lichte hoofdpijn

Verder voel ik me kiplekker!
Optimistisch en nieuwsgierig.

7:30 Intermittent fasting ochtend ritueel

Gaasje water met:
  • Snufje zout
  • 2 theelepels citroensap
  • 2 theelepels appelazijn
Verder nog 2 tabletten omega-3, 1 tablet kalium en 1 tablet magnesium.

7:37 25mg afgewogen, 20 seconden later bleek het toch 26mg te zijn..!

NEP.jpg

Dit is verre van het meest belachelijke stofje dat stof verzamelt in mijn verzameling.
Ik kan me goed voorstellen dat je zonder weegschaal veel meer gebruikt dan fijn is!

T0:00, 8:00 ~25mg NEP ingenomen, here we go!

Ingenomen op een lege maag
Timer: 30 minuten interval

Programmeren zolang het gaat
Loggen totdat ik het zat ben

T0:15, 8:15 Kriebels / kippenvel, we have lift-off!

Dat is snel, had het nog niet verwacht!

T0:30, 8:30 Bezig met C++ hobby

Focus is zeker aanwezig
Mijn been stuitert vanzelf
Lichte druk op mijn borst

T1:00, 9:00 (T+1) Zo, de tijd vliegt!

Vrij normale stimulant
Wel tintelingen overal
Even lopen, thee zetten!
Rechter nier(?) klaagt

T1:30, 9:30 Stabiel, prettig, bezig.

Nier klaagt niet meer
Been stuitert nog door
Doffig gevoel in hoofd

T2:00, 10:00 Weinig vermindering nog

Been stuitert nog
Lopen, koffie zetten!
Lopen voelt wat wonky
25mg NEP =~ 50mg 2-FA?
Spanning / lichte druk

T2:30, 10:30 Tijd voor andere muziek!

Jimmy McGriff is opzwepend!
Werkt Tipper wat kalmerender?
Nou, mijn been vindt van niet!

T2:45, 10:45 Focus begint af te nemen.

Gedachtes worden mistiger
Is dit de NEP uitwerking?
Of is dit de NEP + koffie?..

T3:00, 11:00 Dipje in het programmeren

T3:30, 11:30 Come on! Focus!


Dr. Peacock opgezet
Focus forceren lukt ~
Been blijft onrustig
Wil nagels bijten...

T4:00, 12:00 Spanning houdt maar aan

Verkrampte houding
Focus is weer terug!

Tijd voor ontbijt:

1x 50mg whey eiwit
2x Volkoren boterham
2x Gekookt ei
1x Plak kaas
1x Avocado

T4:30, 12:30 Ontspannen lukt niet...

Alle spieren spannen steeds.
Ben deze onrust wel weer zat.
Bijnemen = spanning verhogen!

Zin om druppels wietolie te nemen,
maar cannabis doe ik pas 31-12-23.

T5:00, 13:00 Tijd voor activiteit!

Mijn programmeer hindernis is genomen.
Tijd voor fysieke arbeid: Dingen opruimen!

T5:30, 13:30 Activiteiten gaan beter

Zwakt de werking dan eindelijk af?
Nee, mijn been is nog lekker actief.

T6:00, 14:00 Warm / wollig gevoel in mijn hoofd

Chupa Chups cola lolly gegeten

T6:30, 14:30 Begin in te kakken

Komt dit door de sugar rush?
Tijd voor een 2e bakkie koffie!

T7:00, 15:00 Geen zin meer om te loggen

Maar ik voel nog steeds fysieke spanning...

Samenvatting 25mg NEP oraal:

Leuke productieve ochtend gehad,
maar ergens leek het een workout.
  • 25mg oraal is beter dan 40mg
  • Best wel prettig, niet zo euforisch
  • Nogal onrustige fysieke stimulatie
  • Om te bewegen, niet om te zitten!
  • Ongeschikt voor langdurige focus
  • Eenmalig oraal laag doseren kan
  • Bijnemen zou het niet beter maken
  • Mijn eetlust was normaal aanwezig
  • Als ik het ooit weer neem: <25mg
  • >100mg lijkt mij krankzinnig veel
Wat betreft de genoemde klachten in dit topic:
  • Klein beetje druk op mijn borst
  • Hinderlijk aanwezige spanningen
  • Merkbare wonky balans bij lopen
  • Mijn hoofdpijn is licht toegenomen
  • Weinig hartslag verhoging gemerkt
  • Geen last gehad van kortademigheid
  • Beenstuiteren = hoog stressniveau...
Ik heb mezelf, mijn familie en mijn omgeving er gelukkig (nog) niet mee gesloopt.

Mijn mening over dit middel:

Eerder vond ik 40mg iets teveel, zo denk ik nu ook over 25mg.

Je zou het kunnen proberen, maar andere middelen zijn beter.
Doe in ieder geval iets fysieks met je dosis, stilzitten lukt je niet.

Mijn standaard orale doseringen:
  • EPH 70mg
  • PPH 60mg
  • IPPH 25mg
  • 2-FA 30mg
  • 3-FA 25mg
  • 2-FMA 25mg
  • 3-FMA 25mg
  • 3-MMC 75mg
  • 4F-MPH 7,5mg
  • NEP wordt dan <25mg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik het ga proberen, is 5 mg tot maximaal 10 mg waarschijnlijk genoeg voor mij. Mijn laatste dosis 2-FMA was 15 mg oraal en dat vond ik genoeg.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijzonder dat ze bij een RC-winkel een gratis sample NEP geven. Beter geven ze leuker en veiliger spul 👍
B
Bunkerjunk GijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
ed129 zei:
De eerste lijntjes geven een coke achtige ervaring en voelen goed, goede rush, licht euforisch, energiek en gewoon lekker maar je hartslag gaat al omhoog met wat druk op de borst. Lijntje na lijntje wordt het effect minder, hartslag hoger en ben je binnen paar uur kortademig (totaal nieuw voor mij want ik heb super goede conditie) Deze kortademigheid en echt gevoel van zuurstoftekort , druk op de borst houd dan nog bijna de hele volgende dag aan en gaat heeeel langzaam weg. Minimaal 24 uur.
Klik om te vergroten...
heb daarnet pressies t zelfde gehad man.
in de middag beetje geprobeerd maar voelde vrij weinig, dus rond 4 uur een aardige lijn gesnoven.!
en uurtje later begon ik m te voelen, begon een hele rare motoriek te krijgen.
kon daar nog wel van genieten maar kwam toen ik thuis kwam begon ik te tweaken gek!
moeite met mn veters los maken en toen begon de CATASTROFE, hartslag ging helemaal te keer en ook nog heel moeilijk en diep adem moeten halen. kon alleen maar rondjes lopen door mn kamer en benen waar super erg aan te tintelen 🤯
tot 11 uur begon het minder te worden gelukkig!!!!!!🥳
maar wel nog last van druk op mn borst.
toen om 12 uur een pyrazolam 3mg genomen en dat help perfect! dus een goeie tip neem pyrazolam of een andere benzo.
heb geen last meer mn hartslag ook kan ik weer normaal ademen.
Ben nog wel beetje aan t tweaken.

Ik ga nooit meer NEP doen, wat was dat heftig 😬

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."