Okee, bij deze mijn ECHTE NEP log!
7:15 Opgestaan met een lichte hoofdpijn
Verder voel ik me kiplekker!
Optimistisch en nieuwsgierig.
7:30 Intermittent fasting ochtend ritueel
Gaasje water met:
- Snufje zout
- 2 theelepels citroensap
- 2 theelepels appelazijn
Verder nog 2 tabletten omega-3, 1 tablet kalium en 1 tablet magnesium.
7:37 25mg afgewogen, 20 seconden later bleek het toch 26mg te zijn..!
Dit is verre van het meest belachelijke stofje dat stof verzamelt in mijn verzameling.
Ik kan me goed voorstellen dat je zonder weegschaal
veel meer gebruikt dan fijn is!
T0:00, 8:00 ~25mg NEP ingenomen, here we go!
Ingenomen op een lege maag
Timer: 30 minuten interval
Programmeren zolang het gaat
Loggen totdat ik het zat ben
T0:15, 8:15 Kriebels / kippenvel, we have lift-off!
Dat is snel, had het nog niet verwacht!
T0:30, 8:30 Bezig met C++ hobby
Focus is zeker aanwezig
Mijn been stuitert vanzelf
Lichte druk op mijn borst
T1:00, 9:00 (T+1) Zo, de tijd vliegt!
Vrij normale stimulant
Wel tintelingen overal
Even lopen, thee zetten!
Rechter nier(?) klaagt
T1:30, 9:30 Stabiel, prettig, bezig.
Nier klaagt niet meer
Been stuitert nog door
Doffig gevoel in hoofd
T2:00, 10:00 Weinig vermindering nog
Been stuitert nog
Lopen, koffie zetten!
Lopen voelt wat wonky
25mg NEP =~ 50mg 2-FA?
Spanning / lichte druk
T2:30, 10:30 Tijd voor andere muziek!
Jimmy McGriff is opzwepend!
Werkt Tipper wat kalmerender?
Nou, mijn been vindt van niet!
T2:45, 10:45 Focus begint af te nemen.
Gedachtes worden mistiger
Is dit de NEP uitwerking?
Of is dit de NEP + koffie?..
T3:00, 11:00 Dipje in het programmeren
T3:30, 11:30 Come on! Focus!
Dr. Peacock opgezet
Focus forceren lukt ~
Been blijft onrustig
Wil nagels bijten...
T4:00, 12:00 Spanning houdt maar aan
Verkrampte houding
Focus is weer terug!
Tijd voor ontbijt:
1x 50mg whey eiwit
2x Volkoren boterham
2x Gekookt ei
1x Plak kaas
1x Avocado
T4:30, 12:30 Ontspannen lukt niet...
Alle spieren spannen steeds.
Ben deze onrust wel weer zat.
Bijnemen = spanning verhogen!
Zin om druppels wietolie te nemen,
maar cannabis doe ik pas 31-12-23.
T5:00, 13:00 Tijd voor activiteit!
Mijn programmeer hindernis is genomen.
Tijd voor fysieke arbeid: Dingen opruimen!
T5:30, 13:30 Activiteiten gaan beter
Zwakt de werking dan eindelijk af?
Nee, mijn been is nog lekker actief.
T6:00, 14:00 Warm / wollig gevoel in mijn hoofd
Chupa Chups cola lolly gegeten
T6:30, 14:30 Begin in te kakken
Komt dit door de sugar rush?
Tijd voor een 2e bakkie koffie!
T7:00, 15:00 Geen zin meer om te loggen
Maar ik voel nog steeds fysieke spanning...
Samenvatting 25mg NEP oraal:
Leuke productieve ochtend gehad,
maar ergens leek het een workout.
- 25mg oraal is beter dan 40mg
- Best wel prettig, niet zo euforisch
- Nogal onrustige fysieke stimulatie
- Om te bewegen, niet om te zitten!
- Ongeschikt voor langdurige focus
- Eenmalig oraal laag doseren kan
- Bijnemen zou het niet beter maken
- Mijn eetlust was normaal aanwezig
- Als ik het ooit weer neem: <25mg
- >100mg lijkt mij krankzinnig veel
Wat betreft de genoemde klachten in dit topic:
- Klein beetje druk op mijn borst
- Hinderlijk aanwezige spanningen
- Merkbare wonky balans bij lopen
- Mijn hoofdpijn is licht toegenomen
- Weinig hartslag verhoging gemerkt
- Geen last gehad van kortademigheid
- Beenstuiteren = hoog stressniveau...
Ik heb mezelf, mijn familie en mijn omgeving er gelukkig (nog) niet mee
gesloopt.
Mijn mening over dit middel:
Eerder vond ik 40mg iets teveel, zo denk ik nu
ook over 25mg.
Je zou het kunnen proberen, maar andere middelen zijn beter.
Doe in ieder geval iets fysieks met je dosis, stilzitten lukt je niet.
Mijn standaard orale doseringen:
- EPH 70mg
- PPH 60mg
- IPPH 25mg
- 2-FA 30mg
- 3-FA 25mg
- 2-FMA 25mg
- 3-FMA 25mg
- 3-MMC 75mg
- 4F-MPH 7,5mg
- NEP wordt dan <25mg