#1
NEP is wel een stimulant met een bijzonder euforisch en erotiserend effect. In die zin is het eerder vergelijkbaar met 3-mmc dan met bijvoorbeeld 2-fma of andere, meer functionele, amphetamine-achtigen. Maar ja, dan is 3-mmc alsnog de veiligere optie en dat is al niet zo veilig.Als ik al een stimulant gebruik, zou ik dan een reden hebben NEP te verkiezen boven bijvoorbeeld 2-FMA?
Verder ben ik het eens met @BelowTheFlow en @Chazzo dat oraal de enige soort van acceptabele wijze van toediening is voor NEP. Ik had zelf niet veel last van de nare bijwerkingen die hierboven genoemd zijn, maar ik had al een vrij hoge speed en a-php tolerantie. Je moet de gezondheidsrisico's niet onderschatten, maar voor mij was het probleem vooral dat NEP zo verslavend is. Dus ik zou al oppassen met oraal gebruik, want wat als je nou de smaak te pakken krijgt? Als je tolerantie opbouwt stap je al snel over op een andere wijze van toediening en voor je het weet is het hek van de dam.
Dus over het algemeen zou ik zeggen: laat NEP (en a-pihp en mdphp) gewoon staan. Er zijn al zoveel andere leuke stofjes.