Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC vervanger van Pep

RC vervanger van Pep

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bobsacamano zei:
Hey allemaal,

Wat zou de RC vervanger zijn voor pep? Ben best benieuwd. Ik vind de kwaliteit van RC geleverde producten op puurheid vaak wel echt veel beter. En vind pep eigenlijk gewoon rommel. Maar goed Ritalin heb ik ook in huis maar is weer net niet heftig genoeg :wink:

Ben benieuwd.

gr,

Bob
Klik om te vergroten...
Niet echt RC's maar eigenlijk zou ik zeggen PPAP, BPAP, en Selegeline. of makkelijkste verkrijgbaar Cyclazodone
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,

Wat zou de RC vervanger zijn voor pep? Ben best benieuwd. Ik vind de kwaliteit van RC geleverde producten op puurheid vaak wel echt veel beter. En vind pep eigenlijk gewoon rommel. Maar goed Ritalin heb ik ook in huis maar is weer net niet heftig genoeg :wink:

Ben benieuwd.

gr,

Bob
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen antwoord op je vraag maar waarom vind je pep rotzooi? Als je dat uit kan leggen komen er denk ik ook betere antwoorden op je vraag.

Qua puurheid ligt het waarschijnlijk aan je dealer.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me altijd een beetje viezig van pep haha. Maar ik vind het ook gewoon wel een interessante vraag. Het is niet zozeer alleen maar persoonlijk ben erg geboeid wat er uit deze discussie zou komen.

Skirre zei:
Ik heb geen antwoord op je vraag maar waarom vind je pep rotzooi? Als je dat uit kan leggen komen er denk ik ook betere antwoorden op je vraag.

Qua puurheid ligt het waarschijnlijk aan je dealer.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben nu zelf uitgekomen op bijvoorbeeld 3,4-CTMP

Dit is een stukje uit een erowid verslag, waar vooral de hele trage opkomst ook opvalt. De stof is erg potent deze jongen heeft 5mg genomen.

T:03:15: Impact. Effects are now developing significantly, almost unpleasantly so (but not unpleasantly so). I am helpless but to focus intensely wherever my concentration happens to fall. The consequence of this has been the rolling of about 100 plastic bags into loose, orderly knots for neat storage. This is a task I had been meaning to undertake, but could not find the motivation to actually tackle. I can't discount the caffeine as the source of ignition here.

T:03:30: My coffee is now cold and almost entirely unconsumed. Over half the mug goes down the drain. This action leads to a thorough cleaning of the kitchen. I've noticed a profound bronchial dilation: my airways are wide open, signalling a pronounced effect on the norepinephrine reuptake transporter.

T:04:00: Now I am running a replacement coaxial cable from the junction in the garage to the digital cable receiver on the upper floor, as the existing cable is decades old and vastly deficient. This is another bit of procrastination annihilated by the 3,4-CTMP.

T:05:00: I've now cleaned the entire house, and despite sitting down the stimulation is still going strong. Pulse is normal
Klik om te vergroten...
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt neem ik aan ook al gekeken naar 4-fmp?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja maar dat werkt weer op je serotonine en wil mijn rust periodes niet verneuken. Ik bedoel kom op hoe lekker is X haha. Ik weet trouwens niet of 3,4-CTMP dat niet doet. Kan ik tot zover niet vinden. Kijk dat is wel het chille van pep. Het laat dat gewoon lekker met rust.

Skirre zei:
Je hebt neem ik aan ook al gekeken naar 4-fmp?
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
3,4-CMTP is een methylfenidaat-analoog die mij altijd een beetje eng in de oren klinkt. :P Al gekeken naar ethylfenidaat?

3-FA schijnt ook wel vet te zijn, maar ik durf zo niet te zeggen wat deze met je serotonine doet, uit mijn hoofd zou ik zeggen niet veel, maar het is eventjes een extra zoekopdracht waard. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee wat dat inhoud je eerste stukje. Kun je me meer uitleg geven waarom dat eng is?

3fa zal ik is uitzoeken hoe dat zit.

Fool zei:
3,4-CMTP is een methylfenidaat-analoog die mij altijd een beetje eng in de oren klinkt. :P Al gekeken naar ethylfenidaat?

3-FA schijnt ook wel vet te zijn, maar ik durf zo niet te zeggen wat deze met je serotonine doet, uit mijn hoofd zou ik zeggen niet veel, maar het is eventjes een extra zoekopdracht waard. :)
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
3,4-CMTP schijnt nogal sterke vasoconstrictie te kunnen veroorzaken bij doseringen die niet erg veel hoger liggen dan de recreatieve effecten. Hoor ook een beetje gemixte verhalen en heb daarom maar niet verder gezocht, zou best kunnen dat ik daardoor iets bevooroordeeld ben. :wink:

En methylfenidaat-analoog is een stofje die chemisch gezien erg veel op ritalin lijkt. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmmm wat meer gelezen over 3,4-CMTP en ik sla hem lekker over.

Fool zei:
3,4-CMTP schijnt nogal sterke vasoconstrictie te kunnen veroorzaken bij doseringen die niet erg veel hoger liggen dan de recreatieve effecten. Hoor ook een beetje gemixte verhalen en heb daarom maar niet verder gezocht, zou best kunnen dat ik daardoor iets bevooroordeeld ben. :wink:

En methylfenidaat-analoog is een stofje die chemisch gezien erg veel op ritalin lijkt. :wink:
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok en MDPV lage dosis ook wel benieuwd naar. Ik heb al een gram in huis. Kan ik officieel 200 keer mee doen haha. Heb het nog niet gebruikt. Heeft ook Vasoconstrictie
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hier nul ervaring mee, maar ik heb wel eens wat gelezen over 2-fma. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pep en ook niet je serotonine aan te spreken. Ik weet het dus niet zeker, dus dat is ook een extra zoekopdracht waard :wink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik dacht dat 2-FA en 2-FMA vooral functioneel waren? :)
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#16
bobsacamano zei:
Hey allemaal,

Wat zou de RC vervanger zijn voor pep? Ben best benieuwd.
Klik om te vergroten...

2-FA en Pentedrone
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb destijds veel onderzoek gedaan en mijn enige antwoord hierop is: 3-FA
Het effect is korter (8 uur)
de dosis is iets hoger.
Iets waziger vergeleken met pep. Het heeft een functioneel aspect, maar is beetje meer euforisch.
Advies: Oraal gebruik veroorzaakt buikpijn. Snuiven is de beste.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
hiimacid zei:
Advies: Oraal gebruik veroorzaakt buikpijn. Snuiven is de beste.
Klik om te vergroten...

Maar het brandt als de hel.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Maar het brandt als de hel.
Klik om te vergroten...
Na de eerste twee lines valt het wel mee. Dit is uiteraard mijn ervaring. maar oraal veroorzaakt echt erge pijn en gas. afgezien daarvan: 3fa werkt niet zo goed oraal. Bij mij ging het ook niet goed en ik had er berichten over gelezen op het forum.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pijn in je darmen?
Maag ok?
Kan je de soort pijn omschrijven?
Heb 3-FA hier liggen maar nooit geprobeerd.
Ik wil geen F-dingen snuiven dus het wordt oraal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."