Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Drugskaters opvangen met meer drugs om te werken is altijd een slecht idee. Ziek melden of op de blaren zitten en karakter tonen. Klik om te vergroten... Ja. dat is waar, maar ik heb helemaal niet geslapen. Zelfs 1 uur slaap na een middel bespaart al veel. maar om 18.00 uur ga ik instorten en het zal van buitenaf duidelijk zijn dat er iets mis is. Dit is niet wat gewenst is. maakt een klein streepje alleen voor de laatste uren me slecht? Of zal het mij helpen? Ik wilde dit eigenlijk vragen."
"ljuv zei: Ik denk dat het weinig voor je zal doen. Zeker gezien je ze ooit op recept hebt gekregen lees ik tussen de lijnen door? Als dit niet zo is kun je er best een amphetamine achtig effect van krijgen maar meh. Methyl snuiven is iig echt niet lekker haha, heeft best wat gezondheidsrisico's. Vooral je neusje zal niet blij zijn, ook door alle bindingsmiddelenzooi er in. Bovendien zal het je slaap nog meer fucken. Ik zou hem ook uitzitten, en/of je ziekmelden. Klik om te vergroten... bedankt. Ik deed wat je zei en nam verlof tot 5 uur. Ik zal proberen te slapen gedurende deze tijd. Ik moet zeker gaan vanavond. Als ik kan slapen, is er geen probleem. nogmaals bedankt iedereen"
"ljuv zei: Oja - en als je wakker bent wil ik hier wel meer over lezen. Roken is vgm een erg ongebruikelijke ROA bij ketaminen... Hoe doe je dit en hoezo doe je dit liever dan snuiven of bommen? Klik om te vergroten... geen goede methode. maar ik denk dat het het beste is met aluminiumfolie. laag vuur (meth-vuur) werkt voor mij. het op het uiteinde van een sigaret steken (dat deed ik gisteren) is echt een verspilling. maar het effect begint onmiddellijk en houdt minder lang aan. een klein effect maar dat wilde ik gisteren ook. Ik koos het omdat het kort was, maar ik kon nog steeds niet slapen :/ en na een paar punten voel je niets. (geruchten over fluor en vuur zijn al bekend) Ik raad niet veel aan. maar ik las op het forum dat ROA beter werkt met echte ketamine. Ik heb geen ervaring met normale keta."
"@LucidLucy @ljuv @Dirkjan ja, ik deed het omdat ik wist dat er minder impact zou zijn. Eigenlijk was het omdat ik geen wiet meer had en te lui was om naar buiten te gaan. Dus ik dacht dat iets minder dan een sigarettentip goed zou kunnen zijn. En de korte tijd was een voordeel. Ik sliep helemaal niet tijdens het effect op de slaap. Ik slaap meestal een beetje nadat het effect is uitgewerkt. Zoals ik al zei, ik kon deze keer niet slapen omdat ik aan het letten was op de telefoon enz. Hartelijk dank voor uw advies. Ik ben blij dat ik vandaag niet gewaarschuwd was, want de emotionele leegte bovenop de huidige vermoeidheid zou triest zijn. Op het werk was er geen probleem. behalve de vermoeidheid in mijn ogen :/ Trouwens: toen ik 2f voor het eerst gebruikte, voelde ik me de volgende dag bijna geen vermoeidheid. maar deze keer en de vorige keer (nadat ik in slaap was gevallen) voelde ik me de volgende dag depressief en had ik moeite om mijn werk te doen. Er zit 3 maanden tussen, er is geen tolerantie. Ik heb in totaal 6-7 keer geprobeerd en nooit een gat geboord. dus ik ben geen expert."
"Keta&wiet 😋"
"Hallo allemaal. Heeft iemand ervaring de IC-26 (methiodone) ? Wat zijn de doseringen en de werkingsduur van dit ? Ik kon op internet geen andere informatie vinden dan dat het een opiaat was met een sterke werking. Bedankt 🙏🏼👋🏻"
"Zweevteev zei: Ik zat letterlijk een paar dagen geleden zelf nog te asen op IC-26, maar de interesse was heel snel weg na even wat meer erover gelezen te hebben. Denk dat je deze beter kan overslaan. Klik om te vergroten... geweldig en snel antwoord, bedankt! Ja oor Ik ga deze zeker overslaan. Opioïden zijn niet mijn ding. 8-9 x kratom, 5-6 x tramadol, 3 x heroïne. Dit is mijn totale opioïdengebruik. Toen ik zag dat er een ander legaal opiaat dan O-DSMT werd verkocht, was ik nieuwsgierig naar de effecten ervan. O-DSMT spreekt mij niet aan omdat het te veel op tramadol lijkt. Ik dacht dat het leuk zou zijn om een opioïde te proberen die een euforisch effect heeft. Oh, ja. Alle producten die werkten werden verboden, waardoor ik meer geïnteresseerd raakte in nieuwe ervaringen 😂"
"De werkingsduur van 3-fa bedraagt bij een normale dosering 8 tot 9 uur. Er is geen post-stimulatie. In mijn ervaring veroorzaken methamfetamine-analogen altijd slaapproblemen. Vooral toen ik 2fma snuifde, kon ik dagenlang niet slapen."
"ReggaeBlaster zei: Hoe sta jij hierin? Zeg je: 2mmc kan daadwerkelijk wel als partydrug gebruikt worden voor net even dat extra stukje energie en pro-socialer zijn. Of is t eigenlijk meer functioneel ipv recreatief? Klik om te vergroten... Je hebt deze vraag al eerder gesteld en van meerdere mensen hetzelfde antwoord gekregen Nah.. Hoe meer onderzoek u doet, hoe beter. Maar u kunt wel vertrouwen op de ervaring van de mensen die uw vraag beantwoorden Een goede dosis 2mmc (200mg en hoger) produceert aanzienlijke hoeveelheden serotonine. Daarom is het niet geschikt voor functioneel gebruik."
"goede morgen vrienden Ik heb gisteravond een kleine hoeveelheid van 2 fdck gebruikt. Heel klein op het puntje van de sigaret, ik heb hem in totaal 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de laatste sigaret rond drie uur heb gemaakt. Ik dacht eraan om om 5 uur te gaan slapen maar ik had het druk met andere dingen en mijn cursus begint al snel. Ik ben in orde, behalve slapeloosheid en ik kan naar de cursus gaan. maar dan moet ik de hele dag in een cafetaria werken. Ik heb methylfenidaatcapsules met verlengde afgifte thuis. Ik gebruik ze niet meer. Ik ben van plan eraan te snuffelen om een idee te krijgen van mezelf op het werk. Ik zal de capsules openen en de kleine balletjes erin verpletteren en een kleine hoeveelheid gebruiken. omdat ik slechte effecten had toen ik het als capsule innam zonder eraan te wennen. vind je dit een slecht idee? 2 f verliest zijn effect. Zou het nog steeds een probleem kunnen zijn? Ik heb niet eens een half uur geslapen en ik denk dat ik zonder ondersteuning pas om 22.00 uur kan werken. bedankt !"