#1
2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
bobsacamano zei:Hey allemaal,
Wat zou de RC vervanger zijn voor pep? Ben best benieuwd.
JMThomas zei:2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
jonathanvdplas zei:JMThomas zei:2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
dat er een fluoratoom in zit wilt niets zeggen over de (on)gezonheid van een chemische stof. Echt totaal niet. verder is er (naar mijn weten) nog geen gepubliceerd onderzoek gedaan naar de effecten van 2-fa, maar er wordt vanuit gegaan dat dit vooral effect heeft op je dopamine en noradrenaline niveaus (en niet op je serotonine). Persoonlijk denk ik na zelf een aantal keer te gebruiken dat de schade heel goed meevalt ivm reguliere speed in recreatieve dosissen. Uiteraard is deze ervaring totaal niet wetenschapelijk onderbouwd.
Exceptional Insight zei:4-Fluoramfetamine. Schoner gevoel, minder last van een crash, en niet geheel onbelangrijk: lekker slapen erna!
Als je op een verantwoorde manier wilt gebruiken, zou je sowieso na elk gebruik een pauze moeten inlassen. Wil jij een vervanger voor speed voor dagelijks gebruik? Als dat het geval is, denk ik dat ik heel kort door de bocht kan zeggen dat die er niet is.ooscaar zei:Alleen 'helaas' werkt 4-FA wel significant op je serotonine waardoor je hier ook wel fatsoenlijke pauzes bij moet nemen. Niet echt een vervanger voor pep te noemen dus, naar mijn mening.
Niet? Ik heb nu al een kleine vijf jaar extreem veel last van slapeloosheid en zelfs ik kon erna slapen. Different strokes for different folks, I guess..bobsacamano zei:Slapen zat er ook echt niet in hoor na 4FA.
Fair enough. Ik ben nooit echt trouw geweest aan pauzes inlassen in m'n gebruik, dus eigenlijk zou ik me hier niet in moeten mengen.ooscaar zei:Ik bedoel meer dat een pauze van drie maanden na 'een vervanger van pep' nogal veel is. Voor pep lijkt een pauze van zo een twee a drie weken mij voldoende.
Exceptional Insight zei:Als je op een verantwoorde manier wilt gebruiken, zou je sowieso na elk gebruik een pauze moeten inlassen. Wil jij een vervanger voor speed voor dagelijks gebruik? Als dat het geval is, denk ik dat ik heel kort door de bocht kan zeggen dat die er niet is.ooscaar zei:Alleen 'helaas' werkt 4-FA wel significant op je serotonine waardoor je hier ook wel fatsoenlijke pauzes bij moet nemen. Niet echt een vervanger voor pep te noemen dus, naar mijn mening.

Is dit niet hetzelfde als tegen een alcoholist zeggen dat hij z'n biertje moet inruilen voor wijn?Jmths zei:Dagelijkse vervanger van amfetamine is nog best haalbaar denk ik, zijn een paar 100miljoen mensen in de VS die dexamfetamine krijgen voorgeschreven voor dagelijks gebruik en methylfenidaat verschilt qua werking ook niet zo bar veel.
Ik had zelf 60 mg nasaal en merkte niks maat ik heb ook adhd, volgende keer gewoon ochtend vroeg 70 mg proberen ben benieuwd of dat wat doet ..Ik heb hier nul ervaring mee, maar ik heb wel eens wat gelezen over 2-fma. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pep en ook niet je serotonine aan te spreken. Ik weet het dus niet zeker, dus dat is ook een extra zoekopdracht waard![]()
Ik had zelf 60 mg nasaal en merkte niks maat ik heb ook adhd, volgende keer gewoon ochtend vroeg 70 mg proberen ben benieuwd of dat wat doet ..
T + 4.730.400 : Geen merkbaar effect, nog steeds wakker tho... Zo nog één bump (winkwinknodgenodge)Sow ... negen jaar later een bericht![]()
Niet echt RC's maar eigenlijk zou ik zeggen PPAP, BPAP, en Selegeline. of makkelijkste verkrijgbaar CyclazodoneHey allemaal,
Wat zou de RC vervanger zijn voor pep? Ben best benieuwd. Ik vind de kwaliteit van RC geleverde producten op puurheid vaak wel echt veel beter. En vind pep eigenlijk gewoon rommel. Maar goed Ritalin heb ik ook in huis maar is weer net niet heftig genoeg
Ben benieuwd.
gr,
Bob
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."