#1
Pas er mee op. Ik ging helemaal bananas.Terugkomend op dit topic, ik heb ze ook laten testen! Uitslag: 9mg 2cb + een onbekende psychoactieve stof. Helaas..
Extreem visueel.
Pas er mee op. Ik ging helemaal bananas.Terugkomend op dit topic, ik heb ze ook laten testen! Uitslag: 9mg 2cb + een onbekende psychoactieve stof. Helaas..
Beste Schaap,
Bedankt voor je bericht. Het is altijd een goed idee om op zoek te gaan naar meer informatie over drugs.
De productie van 2C-B gebeurt lang niet altijd onder professionele omstandigheden. De fabricatie ("synthese") kan dan bijvoorbeeld iets slordig verlopen, waardoor er nog restproducten van de precursoren (de stoffen die worden gebruik in de fabricatie) in het uiteindelijke product terecht komen. Dit zijn onzuiverheden.
Er zijn verschillende manieren om 2C-B te produceren, waardoor er verschillende soorten reststoffen kunnen worden gevonden. Van veel van deze stoffen is nagenoeg niks of weinig bekend over wat ze doen. Zodra er een giftige of gevaarlijke onzuiverheid of vervuiling is, wordt dit meestal wel bekend omdat er bijvoorbeeld ziekenhuisopnames zijn geweest na inname. Dit betekent niet dat bijvoorbeeld 2C-ethyleen veilig is, het lijkt alleen geen acute verschijnselen te veroorzaken.
Soms zijn de stoffen die worden gevonden inderdaad onbekend. Dit heeft te maken met de methode waarop bijvoorbeeld een 2C-B pil wordt geanalyseerd in het lab. Er is een referentiestof nodig die dezelfde eigenschappen heeft als stoffen die worden gezien in een pil. Deze stof is eerder gevonden en uitgebreid via verschillende methoden geanalyseerd en de eigenschappen in kaart gebracht, zodat deze later te herkennen is via de testmethoden. Als deze vergelijking niet kan worden gemaakt, is deze stof 'onbekend'. Een nieuwe productiemethode kan hiervan de oorzaak zijn, of onbekende/nieuwe versnijdingsmiddelen bijvoorbeeld.
Er kunnen altijd extra risico's zijn verbonden aan onbekende stoffen. Het komt vaak voor en meestal horen we geen bijzondere incidenten. De risico's van de hoofdstof (2C-B in dit geval) zijn meestal groter dan die v an de vervuilingen. Als je geen risico's wilt lopen, gebruik dan geen drugs.
Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb kunnen beantwoorden. Mocht je nog vragen hebben of een persoonlijk gesprek willen hebben met een van onze medewerkers, dan kun je op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bellen naar onderstaand nummer.
Met vriendelijke groet,
Het was alsof ik in een 12u durende NN-DMT trip zat en kon op een bepaald punt m'n eigen handen niet meer zien door de intensiteit van de visuals.@Snuffelaar Ja ik wilde het eig gewoon weggooien aangezien ik niet weet wat er nou in zit. Lijkt mij het beste toch?
Als ik een gokje mag wagen door eigen ervaring (ik weet dat speculatie niet mag dus dit is niet per se de waarheid) vermoed ik dat er een 25x-nboh bij zit.
Heb meermaals 25e-nboh gebruikt en dat zou wel wat kunnen verklaren en lijkt er wel wat op.
Dit waren geen pillen maar poeder.Rond 2011 werden er 2-CB-FLY pillen verkocht die in werkelijkheid BROMO-DRAGONFLY waren. Best wat mensen aan gestorven.
Hoi @kasplantje , balen dat je zo’n testuitslag hebt gekregen. Niemand hier kan jou vertellen wat er in jouw pillen zit en erover speculeren is inderdaad niet toegestaan zoals @FredKroket al aangeeft.
Ik heb zelf ook een keer exact zo’n uitslag gekregen bij het testen van een nieuwe batch 2-cb. Ik baalde er flink van maar heb ze uiteindelijk wel allemaal weggegooid.
De 25x familie is net heel interessant.In dat geval is het linke soep. Geen lieverdjes die 25x-nboh’s (alleen hun naam al, jezus). xD
De 25x familie is net heel interessant.
Super visueel met lichte headspace.
Heeft gewoon een slechte reputatie door onetische dealers die het als LSD verkochten.
Ik wil niet dat je zo over scheikunde praat, "2-[[2-(4-Bromo-2,5-dimethoxyphenyl)ethylamino]methyl]phenol" is gewoon net als de rest en heeft gelijke rechten.25x-NBOH-lullo
Nee dat is het net.Het probleem is ook niet zozeer dat de stof niet interessant zou zijn maar inderdaad dat het (o.a.) als LSD wordt verkocht en dat het fysiek onveilig is bij hogere doseringen. Hartritmestoornissen en dat soort leuks. Waarbij de doseringsrange die valt tussen 'geen problemen' en 'mogelijk serieuze problemen' als vrij klein wordt beschreven. Dan wil je het dus niet nemen als je geen idee hebt van de dosering (dat wil je sowieso niet bij psychedelica, maar al helemaal niet bij een potentieel lichamelijk gevaarlijke stof).
Ik heb er zelf overigens minimale ervaring mee, heb het wel eens in hele lage dosis genomen, toen ik al een minidosering LSD binnen had. Ik vond het vooral 'fel', visueel agressief. Maar ik weet dus niet niet hoe het in normale doseringen op zichzelf is. Krijgt het dan ook psychedelische diepgang?
Nee dat is het net.
Het is vooral een visueel schouwspel met een helder hoofd. Bodyload kan wel wat lastig zijn op hogere doseringen maar nbohs vallen wel mee ivg met nbomes.
25e-nboh zit zeker weten in m'n top 3 psychedelica.
Als Boom, dat liedje weetjewel, Boom Boom Boom Boom, I wanna F**K you in my roomwil nu ook weten welke het is, boom of booh. (Hoe spreek je die shit überhaupt uit?)
Nbome is meer vasoconstrictie, potenter en duurt langer.Je bent me net een paar seconden voor, ik wilde juist een reactie gaan posten. Ik begon ineens te twijfelen - want inderdaad, volgens mij bedoelde ik dus 25x-NBOMe in plaats van 25x-NBOH (ik heb het flesje nog ergens in m'n huis liggen, maar te lui om te zoeken). De vraag die ik ging stellen was: is daar nog een wezenlijk verschil tussen in effecten, zowel psychedelisch als fysiek? Is de één significant minder of meer lullo dan de andere?
Het antwoord is dus ja.
Argh, ik ga nu toch even m'n flessie opgraven, wil nu ook weten welke het is, boom of booh. (Hoe spreek je die shit überhaupt uit?)
* Found: ik heb 25E-NBOMe, opgelost 200 ug/s. Als ik het goed begrijp heeft deze dus het hogere eikel-gehalte...? Of? En wat is dan weer het verschil met 25I-NBOMe? Want die kom ik vooral tegen als ik het op Google intyp. Veel vragen.
En ja, Alexander Shulgin - geloof ik - zei iets in de trant van 'ieder psychedelicum is prachtig, vanwege zijn eigen unieke eigenschappen', en dat is een mooi uitgangspunt, maar laten we wel eerlijk zijn, Hitler had ook zijn eigen unieke eigenschappen, maar of hij een prachtig mens was... kunnen we over twisten.

Als Boom, dat liedje weetjewel, Boom Boom Boom Boom, I wanna F**K you in my room
OT: als iemand mij iets geeft en zegt "dit is LSD maar er zit ook nog iets anders psychedelisch in ofzo, weet niet precies wat" dan gooi ik het weg maar wil ik het stiekem heel graag proberen.
Die krijg je van mij, omdat je zo’n leuke mod bent 😈Can't be unseen/unheard, nu lees en hoor ik de rest van m'n leven de tekst op dat flesje als '25E-boom boom boom boom, I want u in my room', thx hè.
deze hadden wij ook 50mg op voelde er niks vanJa klopt. Enorm heftig. Leek op een 40-50mg dosis met dmt achtig visuals.
Heb al drie keer DOC gedaan en het was absoluut geen DOC.
Bekijk bijlage 46238
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."