Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessant topic, is kijken of ik hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven. BelowTheFlow zei: Het hangt er behoorlijk vanaf in welke drugsfase iemand zit. Het antwoord is anders voor iemand die aan het ontdekken is, dan voor iemand die al een hoop ervaren heeft met mogelijk zelfs periodes van overmatig gebruik (eufemisme). Klik om te vergroten... Dit geldt inderdaad voor mij, ik vind zelf dat ik nog in de ontdekkingsfase zit. Ondanks dat zal mijn realistische verstandige/ideale drugsjaar denk ik bescheiden zijn. Als ik vanaf nu kijk naar aankomende 12 maanden kijk, zal dit mijn lijst zijn: Uppers: MDMA/XTC: toevallig dit weekend na 3 maanden weer gedaan, en het viel mij weer tegen. Misschien verwacht ik te veel? Te korte pauze? Ik weet het niet. Deed het gemiddeld 4x per jaar maar ga nu wellicht voor maar 1x. Dit keer 1 op 1 met mijn vriendin denk ik (nooit gedaan). Dosis zal in totaal rond de 200 mg liggen (misschien zelfs lager). 6apb: voor mij toch wel echt tot nog toe de leukere versie van XTC dus dit zal ik denk ik 2 a 3 x doen. Een dosis ook rond de 200 mg in totaal, misschien een keertje hoger of een keertje lager. (Geteste) 4mmc: ik heb 'denk ik' zowel 3 als 4 gehad, maar nooit getest dus weet het niet zeker. Ik zou daarom graag 1x de geteste 4m willen proberen. (Dosis nog echt geen flauw idee). Speed/3-fa: 3-fa beviel mij goed, alleen vond ik het heel potent en kon ik ongv 36 u niet slapen. Wellicht 1x speed gebruiken, maar niet zeker nog. Tripmiddelen: Lsd: nogsteeds niet gedaan, het duurt zolang... Beetje spannend. Maar dit jaar zeker de eerste keer! 2cb en/of truffels: misschien 1x dit jaar een hogere dosis Alles hierboven zijn voor mij realistische doelen en is in het verleden altijd goed gegaan. Ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn drugsgebruik zelfs overschat voor dit jaar. Dit omdat ik dit hele jaar stage ga lopen, dit neem ik erg serieus. Ik wil geen dinsdagdip of vermoeidheid hebben op stage (positieve faalangst? xD). Nu de frequent gebruikte middelen Cannabis: afgelopen zomer gebruikte ik het zo'n 4x per week in hoge doseringen. Toch wel 6 joints op een avond, waarvan vaak L gedraaide of andere jonko figuren. Dit jaar 1 keer in het weekend, of misschien wel gewoon helemaal niet meer. 1x per maand dan? Nog even kijken. Alcohol: jah goeie vraag, toch wel echt mijn meest gebruikte drug. Ik ga voor max 2x per week. Dosering slaat hierbij naar mijn mening nergens op, ik drink gewoon totdat het op is, het geld gaat kosten of ik in slaapval. Edit: ohja ik vergeet dissociatieven, hier heb ik nog weinig ervaring mee. Maar ik zou zeggen 1x 2fdck en 1x ketamine dit jaar. Da was em"
"Als het nou bekend zou staan als bijzondere combi... Maar dat is absoluut niet het geval, dus waarom zou je het doen? Het is het risico in iedergeval niet waard, genoeg andere opties. Ik heb zelf ook een aantal keer dingen gecombineerd met xtc, maar achteraf altijd spijt. Je voelt er niks van, en je 'xtc gevoel' verdwijnt."
"frituurwor zei: Hoi allemaal, Binnenkort heb ik een indoor festival (genre: techno) en ik wil hier 2-CB gaan gebruiken. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, enigste wat ik heb geprobeerd is spacecake en wiet/hasj uiteraard. Het is ook niet mijn intentie om daar keihard te spacen maar een dosis van rond de 10mg te nemen. Het euforische effect lijkt mij wel wat ook vind ik het licht hallucinerende effect erg interessant. Even wat achtergrond informatie, ik heb ervaring met uppers op festivals. Coke, 3MMC/4MMC en MDMA. Ook heb ik zo nu en dan wel eens een jointje gerookt. Kan iemand mij advies geven / ervaringen delen met 2-CB op festivals. Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn. En zou ik nog iets van een stimulant bij kunnen nemen mocht ik iets van energie zoeken? Klik om te vergroten... Toevallig gister op een feest 2cb gebruikt (eerste keer). Nu kan ik er weinig over zeggen omdat de pillen die ik had (geadverteerd als 20 mg) niet getest waren (onverstandig, i know). Maar na een halfje te nemen viel het zwaar tegen. Totaal geen euforie/stimulerende effect. Een raar gevoel in de mond/lichte kaakspanningen en een psychedelisch randje in het zicht was alles dat ik ervaarde. Ook was het erg snel al weer voorbij. Een vriend van mij ervaarde hetzelfde, echter ervaarde de vriend die alcohol op had het veel sterker. Bij hem werkte het wel stimulerender, en merkte duidelijk lichte effecten. Binnenkort ga ik 1 pilletje testen, kijken wat ik in mn lichaam stopte."
"FredKroket zei: Als je op zoek bent naar euforie dan krijg je het niet met 2cb. Klik om te vergroten... Ik was ook niet opzoek naar euforie, ik bedoel meer dat ik totaal geen euforisch gevoel had. Terwijl 2cb bekend staat op lage dosissen als milde xtc. Uit mijn ervaring kan ik de conclusie trekken dat dit voor mij niet op milde xtc leek."
"Verschilt heel erg, momenteel eff niet. Normaal gesproken 1 a 2x per week? Vond het vroeger wel leuk, maar sinds twee jaar voelt het niet goed meer. Het is bij mij geen porno kijken maar porno zoeken. Dan uiteindelijk een filmpje gevonden, minuutje kijken en weer wegklikken. Mn brein wil ook steeds extremer, dat ik soms als ik klaar ben echt denk wtf heb ik gekeken. Kortom, ruk.."
"Hoi @Diamant, ik vind dit topic persoonlijk best heftig en het raakt mij. Er is al heel veel goeie informatie gegeven, toch wil ik nog iets erover zeggen. Ik herken je situatie, ik ben zelf nooit vreemdgegaan. Maar ik herken de verleiding, zeker met drugs op. Ik vraag mij af had je in een nuchter situatie die persoon ook gezoend? Zo niet is het wellicht "nep", en is het de drugs die jou perceptie van goed en fout tijdelijk veranderd. Op het moment dat je weer tot de realiteit bent bekeerd, heb je spijt. In dat geval lijkt het type drug dat je gebruikt voor jou niet passend. Ik lees in jou berichten dat deze situatie jou dwars zit en jou oprecht raakt. Daarom vind ik het absoluut niet geldig om te zeggen, maak het uit! Je maakt hem kapot!. Want het lijkt dat jij wel van hem houd. Wel moet je erover praten. Alles opbiechten en daarbij jou boek opengooien, alles wat jij in dit topic hebt geplaatst hem letterlijk vertellen. Open zijn over jou gedachten, en wellicht aanbieden een pauze te nemen. In die pauze zal jij aan jezelf bewijzen wat jij nodig hebt. Ga je hem extreem missen of is het beter alleen. In het gunstigste scenario snapt jou vriend dat jij OOK met een struggle zit, en vind die een pauze inplannen al een stap de goeie richting op."
"Diamant zei: En ik kan de oorzaak van het probleem weg nemen, door niet meer naar feestjes te gaan Klik om te vergroten... Het is misschien niet het antwoord waar je op hoopt, maar feestjes kunnen zonder drank en drugs ook heel leuk zijn. Het heeft zelfs heel veel voordelen, zeg ik uit ervaring. En als dit jou relatie ten goede doet moet je misschien een keuze maken. Tussen alleen zijn en los gaan, of samen zijn maar wel met de rem ingedrukt. Maar je kan nogsteeds naar feestjes! Diamant zei: Maar er komt een moment dat dat een tijd goed gaat, ik wel weer een keer te veel drink en er drugs op tafel komen en dat ik dan alsnog de mist inga. Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar als jij nuchter een tijdje naar feestjes gaat. Of helemaal niet naar feestjes gaat wat je zelf zegt. Groei je hier misschien wel overheen. Stel je bent nu 27 kan het zomaar zijn dat je over een jaar ineens een huisje boompje beestje wilt (ik zeg maar wat he). Het zijn puur behoefte die jij hebt. Diamant zei: Dat is ook de reden waarom ik het nu niet vertel, want hij heeft net een nieuwe baan en ik merk dat hij enorm onder druk staat Klik om te vergroten... Die behoefte lijkt bij jou wel te zijn om los te gaan en dus te zoenen met onbekende onder invloed. Echter lees ik overal heel veel medeleven van jou met jou vriend (in nuchtere staat). Wat jou nuchtere behoefte en dus "echte behoefte" toch jou relatie lijkt te zijn. Ik vind dit citaat een geldige reden om het nu NOG niet te vertellen, en juist heel empathisch. Neemt niet weg dat het verteld moet worden. Dus je moet wel een grens trekken, als hij over een maand nogsteeds enorm onder druk staat het wellicht alsnog vertellen. Hoop dat je hier wat aan hebt. Therapie heb ik zelf geen ervaring mee, maar leg het aan hem voor. Op het moment dat je alles opbiecht en al jou gedachten verteld. Geef dan als oplossing samen therapie. Wellicht helpt dat jullie relatie, "niet geschoten is altijd mis.""
"Schutters pils"
"@Snuffelaar ja vriend van mij heeft ze eerder gebruikt en wil ze hebben, dus geef ze wel aan hem. Hoeveel had je gebruikt? (Puur uit interesse)"
"Thunderdome😍"